تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813196120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري : مجلس هشتم صداي ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري : مجلس هشتم صداي ملت است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس جمهوري اسلامي ايران گفت : من ترديد ندارم كه مجلس هشتم صداي ملت است.


دكتر "محمود احمدي نژاد" روز سه شنبه در آيين آغاز بكار مجلس هشتم در سخناني افتتاح مجلس هشتم را در تاريخ قانون گذاري كشور يك روز مبارك توصيف كرد و گفت : اين روز مبارك با پيام پرمغز مقام معظم رهبري متبرك و مزين شد .
به گزارش خبرنگار سياسي ايران، رييس جمهوري به حضور پرشور مردم در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي و انتخاب نمايندگان اشاره كرد و گفت: اين حضور باشكوه كه حيرت همه جهان را به همراه داشت پيام ها و معاني فراواني دارد .
رييس جمهوري، حيات و نشاط سياسي ملت و اقتدار ايران زمين و همدلي ، وحدت و دلدادگي به ارزشهاي انساني و پايداري بر اصول انساني و هوشمندي و مايوس كردن دشمنان را از پيام هاي اين انتخابات عنوان كرد و گفت :حضور مردم تاكيد مجددي بر اهميت و جايگاه رفيع مجلس شوراي اسلامي در ساختار نظام مقدس جمهوري اسلامي بود .
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: حضور پرشور مردم در انتخابات تاكيدي بر استمرار قانون گذاري انقلابي ،اسلامي و آرماني و همچنين تاكيد بر نظارت صحيح و مستمر و همه جانبه و رفع موانع و مشكلات خدمتگزاري به ملت ايران و همدلي و همبستگي براي تهسيل در امور و اداره كشور بود .
رييس قوه مجريه كشور در ادامه سخنان خود با تاكيد بر اينكه قوام و دوام همه قوا در جمهوري اسلامي به حضور و راي مردم است و همه ما برآمده از حضور و انتخاب مردم هستيم ، خاطرنشان كرد:مجلس در هر دوره با حضور مردم قوام و استمرار مي يابد .
احمدي نژاد اظهار داشت: همه مسوولان اعم از اجرايي و قانون گذاري شان خود را از مردم مي گيرند و همه ما وكيل الرعايا و وكيل ارزشهاي بلند ملت ايران هستيم و نمي توانيم از حقوق موكلان خود بگذريم .
رييس جمهوري تصريح كرد: مردم هم ما را براي خدمتگزاري انتخاب كردند و مسوولان كشور را مفتخر به نشان خدمتگزاري كردند و هر چه غير از اين باشد خروج از وظيفه است و ما همه پذيرفته ايم كه خود را وقف مردم كنيم .
احمدي نژاد تاكيد كرد: ايفاي خدمت نيازمند از خود گذشتگي و گذشتن از خود،آبروي خود و زندگي خود است و اگر از خود بگذريم و به مردم برسيم از نوكري مردم به بندگي خدا خواهيم رسيد و خدا را شكر مي كنيم كه اسوه هاي عملي از خود گذشتگي از جمله امام راحل، رهبري عزيز ،خيل ايثارگران وشهيدان راه خدمتگزاري همچون شهيد رجايي و شهيد بهشتي را در برابر ما قرار داد .
رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: استقلال راي در قوا در حقيقت عمل و راي دادن به آن چيزي است كه در جهت منافع ملت و آرمانهاي انقلاب است و عمل به وظيفه و خدمتگزاري و استقلال راي نيز در جهت شجاعت و ايسادگي است و اين دو با آزادي از خود و رها شدن از تعلقات، ميسر است .
احمدي نژاد اين نكته را مورد تاكيد قرار داد كه اگر همه ما متعهد به سوگند خود باشيم و به وظيفه قانوني خود به درستي عمل كنيم، خود بخود در كنار مردم خواهيم بود .
*موفقيت دولت و مجلس به هم گره خورده است
رييس جمهوري در ادامه سخنان خود با بيان اينكه موفقيت دولت و مجلس به هم گره خورده است ، گفت :مجلس قدرتمند آرزوي دولت است ، نظارت مجلس پشتوانه صحت عمل دولت است و براي دولت هيچ چيز بهتر از يك مجلس آگاه ،مومن، شجاع و ناظر و حاضر در صحنه نيست.
احمدي نژاد افزود: تقسيم كارها براي انجام بهتر امور است و هيچ رقابت و تقابلي در كار نيست ، مجلس و دولت مكمل و يار و برادر هم و همراه هم هستند و آرمانها و مسووليت هاي مشترك دارند .
رييس جمهوري با بيان اينكه دولت اجراي قانون و عمل به آن را وظيفه خود مي داند و پايبند ترين دولتها به قانون است، گفت: ما موفقيت دولت را در اجراي صحيح قانون مي بينيم و معتقديم كه اجراي قانون رمز پيشرفت و ارتقاي كشور است .
احمدي نژاد اظهار داشت: خدا را شكر مي كنيم كه امروز مجلس پر نشاط ، مومن و آماده خدمتگزاري و انجام مسوليت هاي بزرگ در صحنه است .
ادامه دارد..
سيام** 1701** 1344
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 370]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن