تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815589815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه بين‌المللي صنعت كيف و كفش و چرم در مشهد برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نمايشگاه بين‌المللي صنعت كيف و كفش و چرم در مشهد برپا شد
اقتصاد
مشهد ، سومين نمايشگاه بين‌المللي ماشين آلات، صنايع و محصولات پوست و چرم و نخستين نمايشگاه صنعت كيف و كفش عصر دوشنبه در مشهد برپا شد.

در اين نمايشگاه كه براي نخستين بار در شرق كشور برپا شده تجار و بازرگانان صنعت كيف، كفش و چرم، رسانه‌هاي مرتبط با اين رشته، اتحاديه ها ، انجمنها و شركتهاي تعاوني و كارخانه‌هاي توليد چرم طبيعي و مصنوعي حضور فعال دارند.

كارشناس سازمان صنايع و معادن خراسان رضوي در مراسم آغازين همايش با اشاره به ظرفيتهاي استان در اين حوزه گفت: اين خطه در حوزه صنعت پوست و چرم از توان و ظرفيت خوبي برخوردار است.

گلي زنگويي افزود: هم اكنون خراسان رضوي شش درصد واحدهاي چرمسازي صنعتي، پنج درصد اشتغال و هفت درصد سرمايه‌گذاري كشور را در اين حوزه به خود اختصاص داده است.

وي اظهار داشت: در اين استان ‪۶۷‬واحد توليدي وجود دارد كه هم اكنون فقط ‪۱۵‬مورد آن فعال و بقيه به دليل مشكلات مختلف غيرفعال هستند.

او با بيان اينكه خراسان رضوي از نظر توليد پوست هم نقاط قوتي دارد گفت ‪۱۳‬درصد پوست سبك و پنج درصد پوست سنگين كشور در اين استان توليد مي‌شود.

وي افزود: با همه مشكلات و موانع بر سر راه اين صنعت، بر اساس آمار ثبت شده در گمركات استان طي پارسال ‪۲۰‬ميليون دلار محصولات چرم، پوست و سالمبور صادر شده كه اين رقم از نظر ارزشي نسبت به سال ماقبل رشد ‪۱۳‬درصدي و به لحاظ وزني هم ‪۲۰‬درصد افزايش داشته است.

‪۴۰‬شركت داخلي در قالب ‪۵۰‬غرفه در فضاي دو هزار متري نمايشگاه محصولات خود شامل انواع چرم طبيعي و مصنوعي، ماشين آلات توليد پوست و چرم، لباسهاي چرمي، انواع محصولات سراجي، كيف و كمربند و صنايع دستي چرمي را ارايه كرده اند.

انواع مواد شيميايي چرمسازي، كفشهاي دست دوز ورزشي و صنعتي، ايمني، تزريقي، صندل، چسبها و قالبهاي صنعتي، قالب و زيره كفش، تيغهاي برس، ماشين آلات تزريق، قدك و جوراب گير، اشتروبل، دوبله، پاشنه كفش، ورقهاي فوم، نخ و زيپ از ديگر محصولاتي است كه در اين نمايشگاه ارايه شده اند.

سومين نمايشگاه بين‌المللي ماشين آلات، صنايع و محصولات پوست و چرم و نخستين نمايشگاه صنعت كيف و كفش تا دهم خرداد ماه جاري در محل نمايشگاه بين‌المللي مشهد داير است.ك/‪۲‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن