تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816440810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كانته ‌‌با ‌ساخت ‌اين فيلم ‌مى‌خواسته جامعه‌ چند‌وجهى فرانسه‌ را‌بازتاب دهد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: كانته ‌‌با ‌ساخت ‌اين فيلم ‌مى‌خواسته جامعه‌ چند‌وجهى فرانسه‌ را‌بازتاب دهد
فيلم فرانسوى كلا‌س درباره زندگى در محيط خشن يك مدرسه در فرانسه، جايزه غبطه برانگيز نخل طلا‌ى كن را از آن خود كرد. با اهداى اين جايزه كه به انتخاب هيئت داوران كه رياست آن را شان پن بازيگر روس، ايتاليايي، ايرلندي، اسپانيايى تبار‌هاليوود بر عهده داشت، معتبر‌ترين جشنواره سينمايى جهان به پايان رسيد. فيلم كلا‌س كه لورن كانته كارگردانى آن را انجام داده با استفاده از دانش آموزان و معلمان واقعي، يك روز از زندگى آنها در يك مدرسه فرانسوى را گاهشمارى مى‌كند.

فيلم گرسنگى كه نمايشگر شش هفته آخر زندگى بابى سندز اعتصاب كننده غذاى عضوIRA ايرلند است، جايزه دوربين طلا‌يى كن را كه به بهترين فيلم نخست تعلق مى‌گيرد از آن خود كرد. بنيچييو دل تورو بازيگر فيلم چه ساخته استيون سودربرگ كه بيوگرافى تصويرى شخصيت انقلا‌بى مشهور كوباست، برنده جايزه بهترين بازيگر نقش اول مرد شد. بنيچييو دل تورو به حاضران در مراسم گفت: من اين جايزه را به خود اين مرد، يعنى چه گوارا، تقديم مى‌كنم. دل تورو پيش از اين در سال 2000 براى بازى در فيلم قاچاق ساخته استيون سادربرگ برنده جايزه بهترين بازيگر نقش مكمل شده بود. ساندرا كور‌ولونى بازيگر فيلم خط عبور كه در آن نقش مادر چهار بچه را كه آبستن است و در شهر سائو پائولو، بازى مى‌كند، برنده جايزه بهترين بازيگر زن شد. كلينت ايستوود و كاترين دنوو در مراسم اختتاميه جشنواره برنده جايزه يك عمر دستاورد هنرى شدند. اكثر علا‌قه مندان و كارشناسان انتظار داشتند كلينت ايستوود با فيلم بسيار تحسين شده بچه اشتباهى كه در آن آنجلينا جولى نقش مادر يك بچه گمشده را بازى مى‌كند، برنده جايزه اصلى كن شود. شان پن رئيس هيئت داوران شصت و يكمين دوره جشنواره فيلم كن از استاندارد بالا‌ى فيلم‌هاى حاضر در بخش مسابقه اين جشنواره تقدير كرد. او گفت: در اين بخش انواع فيلم‌ها و بازى‌هاى قدرتمند، عاطفى و تكان دهنده وجود داشت. خيلى مواقع فكر مى‌كرديم ديگر از اين بهتر نمى‌شود. فيلم كلا‌س كه براساس يك رمان اتوبيوگرافى نوشته يك معلم جوان به نام فرانسوا بگادييو ساخته شد، از سوى شان پن به عنوان يك فيلم بسيار حيرت‌انگيز مورد تحسين قرار گرفت. كانته كه بر روى سن به همراه بازيگران نوجوان فيلمش حاضر شده بود، گفت با ساخت اين فيلم در واقع مى‌خواسته جامعه چند گانه و چند وجهى و پيچيده فرانسه را بازتاب دهد: در بعضى جا‌ها اختلا‌ف‌ها و برخورد‌هايى هم هست كه فيلم آنها را بدون پنهان كردن نشان مى‌دهد.فيلم مافيايى گومورا محصول كشور ايتاليا كه ماجراى آن در شهر ناپل ايتاليا رخ مى‌دهد و براساس رمانى از روبرتو ساويانا ساخته شده، جايزه بزرگ جشنواره را كه پس از جايزه نخل طلا‌ قرار مى‌گيرد، به دست آورد. جايزه مقام سوم هيئت داوران به فيلمIl Divo ساخته پائولو سورنتينو كه تصويرى از گيولييو آندره تو رئيس‌جمهور سابق ايتاليا در آن نشان داده مى‌شود، تعلق گرفت. پس از اتمام مراسم اهداى جوايز، نمايش فيلم سينمايى چه اتفاقى افتاد؟ ساخته برى لويسنستون كه داستان زندگى يك تهيه كننده رو به زوال‌هاليوودى را كه تلا‌ش مى‌كند تا حرفه خود را احيا كند و بازيگران سرشناسى چون رابرت دنيرو و بروس ويليس و شان پن در آن حضور دارند، حسن ختامى‌بر شصت و يكمين دوره جشنواره فيلم كن بود.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 349]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن