تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816338546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌هاى تيم ملى ادامه دارندغيبت و انصراف چند بازيكن جديد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: حاشيه‌هاى تيم ملى ادامه دارندغيبت و انصراف چند بازيكن جديد
دايي: كريمى‌مصدوم است!

بازى با امارات در راه است و على دايى پس از ديدار با زامبيا، مهره‌هايى كه در اردو دارد را بهتر شناخته و راحت‌تر مى‌تواند مردان موردنظرش را از ميان آنها دست‌چين كند، از اين رو غربال بازيكنان در تيم ملى سرعت بيش‌ترى به خود گرفته است. البته اين دست‌چين شدن با حاشيه‌هايى هم همراه است، حاشيه‌هايى كه خط خوردن على كريمى‌و سپس رحمان رضايى آغازگر آن بودند و حالا‌ با غيبت روح‌الله بيگدلي، ‌هافبك استقلا‌ل اهواز در تمرينات شدت بيش‌ترى مى‌گيرد. بيگدلى از يكشنبه در اردوى تيم ملى غايب بود و به اين دليل خط خورد. مازيار زارع، ‌هافبك ملوان هم گفته كه در تمرينات ملى شركت نمى‌كند. خود على دايى هم در تمرين ديروز صبح، مرتضى اسدي، سيد محمد علوى و‌هادى اصغرى را خط زد. ايسنا هم‌چنين آورده تيم ملى ديروز صبح پس از برگزارى بازى با زامبيا، 90 دقيقه تمرينات ريكاورى انجام دادند. در حالى تمرين ديروز تيم ملى برگزار شد كه به غير از سه دروازه بان تيم ملى بقيه بازيكنان به مدت 50 دقيقه دور زمين دويدند و در بقيه دقايق تمرين هم، تمرينات كششى را انجام دادند. مسعود شجاعى كه درگير بازى‌هاى تيم الشارجه در ليگ امارات بود هم با دقايقى تاخير به جمع ملى‌پوشان اضافه شد. اين در حالى است كه قرار بود ميلا‌د مى‌داوودى هم در تمرينات حاضر شود، اما او خود را به كادر فنى معرفى نكرد.

رحمان احمدى هم پس از دعوت به تيم ملى به همراه مهدى رحمتى و ابراهيم ميرزاپور تمرينات ويژه دروازه‌بانى را انجام داد. پس از آن كه مشخص شد سيدمحمد علوي، ‌هادى اصغرى و مرتضى اسدى از تيم ملى كنار گذاشته شدند در پايان تمرين انگين فيرات به مدت 5 دقيقه با اين سه بازيكن به طور خصوصى گفت‌وگو كرد و به آنها دلا‌يل كنار گذاشته شدنشان را توضيح داد.

يكى ديگر از نكات حاشيه تمرينات هم غيبت احمد ابراهيمى‌سرپرست تيم ملى در تمرين بود.

در حالى كه خبرنگاران و عكاسان زيادى از تمرين صبح تيم ملى استقبال نكردند، على دايى از عكاس حاضر در تمرين خواست كه پشت ميله‌هاى زمين كمپ تيم‌هاى ملى به عكسبردارى بپردازد.

براى دقايقى اين مسئله باعث شد دايى تا خروج اين عكاس و خبرنگار تمرين تيم ملى را رها كند.

اين در حالى است كه تا به حال چنين برخوردى با خبرنگاران و عكاسان سابقه نداشته و حتى در اوج تمرينات تيم ملى در آستانه حضور در جام جهانى و جام ملتهاى آسيا تعامل خوبى بين كادر فنى تيم ملى با خبرنگاران و عكاسان وجود داشته است.

نناد نيكوليچ سرمربى تيم ملى جوانان هم در تمرين حضور داشت و در گوشه‌اى از محوطه زمين چمن تمرين تيم ملى را نگاه مى‌كرد. على دايى هم براى چند دقيقه‌اى با او گفت‌وگو كرد.

جالب اينكه رضا عنايتى كه پس از فحاشى تعدادى از تماشاگران در ديدار ايران برابر زامبيا اعلا‌م كرده بود كه از تيم ملى خداحافظى مى‌كند، در تمرين حضور داشت.

او پيش‌تر گفته بود: در بازى مقابل زامبيا چند ليدر كه از ليدرهاى شناخته شده پرسپوليس هستند مدام عليه من شعار مى‌دادند و با الفاظى كه به كار مى‌بردند تمركزم را به هم ريختند. براى من قابل تحمل نيست كه برخى در مورد تيم ملى اين طور كم لطفى نشان دهند. در تيم ملى رنگ‌ها معنا ندارد و همه بايد از تيم ملى حمايت كنند. من به همين خاطر به رختكن رفتم وبه سرمربى رسما كناره‌گيرى از تيم ملى را اعلا‌م كردم شايد با رفتن من اين جنگ‌ها تمام شود و آقايان به خواسته شان برسند.

على دايى هم در واكنش به اظهارات عنايتى گفته بود: عنايتى همچنان در تيم ملى خواهد ماند و خداحافظى نكرده است. براى بهبود شرايط با او صحبت خواهم كرد. متاسفانه عده‌اى از ليدرها براى دشنام دادن به برخى از بازيكنان به ورزشگاه مى‌آيند و هيچ مسئولى نيست كه با آنها برخورد كند.او پس از بازى با زامبيا در مورد علت حضور اندك هواداران در اين ديدار گفت: تماشاگران نمى‌دانستند كه ما امروز ديدار دوستانه اى برگزار خواهيم كرد، چون بارها تاريخ مسابقه تداركاتى تغيير كرد و رسانه‌ها نيز تبليغات كمى‌در اين زمينه انجام دادند. در هر شرايطى به حمايت هواداران نياز داريم و اميدواريم مقابل امارات به خوبى تيم ملى را حمايت كنند.على دايى راجع به كنار گذاشتن رحمان رضايى گفت: برخلا‌ف مصاحبه منتشره در رسانه‌ها رضايى يكشنبه وارد ايران شد و با من تماسى نداشت.

يكشنبه گذشته تماس گرفت و بهانه آورد كه مشكل شخصى دارد. به عنوان سرمربى تيم ملى براى حضور نفرات ملى پوش هيچ بهانه اى را نمى‌پذيرم و اين شرايط براى همه بازيكنان يكسان است. بازيكنان نبايد فراموش كنند كه تيم ملى تيم درجه 2 نيست كه بخواهند براى آن بهانه‌جويى كنند.دايى در مورد كنار گذاشتن على كريمى‌نيز تاكيد كرد: كريمى‌از جمله بهترين بازيكنان ايران است و به همين دليل وى را به تيم ملى دعوت كردم. هر مربى آرزوى داشتن بازيكنى مانند على كريمى ‌را دارد اما به عنوان سرمربى وظايفى دارم. تصميم بركنارى على كريمى‌از سوى فدراسيون اعمال شده است و نمى‌توانم در اين زمينه دخالت كنم، هرچند زانوى وى دچار مصدوميت است و آرزو مى‌كنم كه هرچه زودتر سلا‌متى اش را به دست آورد.

به هر حال در آخر تمرينات ديروز، دايى پس از رفتن بازيكنان به هتل المپيك به همراه فيرات و غلا‌مپور به زدن ضربات ايستگاهى پرداخت.

يكى ديگر از نكات حاشيه تمرين برخورد نامناسب دو نفر از ماموران حراست فدراسيون فوتبال و كمپ تيم‌هاى ملى با خبرنگاران و عكاسان بود.

در پايان تمرين خبرنگاران اجازه گفت‌وگو با بازيكنان و كادر فنى را نيافتند.

آغاز اردوى امارات

تيم ملى امارات هم از ديروز اردوى آمادگى خود را براى ديدار با ايران آغاز كرد. از ساعت 16 ديروز اردوى تيم ملى امارات در ورزشگاه خليفه بن زايد شهر العين براى ديدار با تيم ملى در چارچوب مسابقات مقدماتى جام جهانى 2010 آغاز شد و 24 بازيكن دعوت شده بايد خود را به مربيان امارات معرفى كنند.

تيم ملى امارات صدرنشين گروه پنج، روز 13 خردادماه بايد در سومين ديدار خود درورزشگاه آزادى به مصاف تيم ملى ايران برود.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن