تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816753943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين: عزاداري‌ها بايد به دور از افراط‌گري باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين: عزاداري‌ها بايد به دور از افراط‌گري باشد
خبرگزاري فارس: نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين با تاكيد براينكه در عزاداري ‌ها بايد علاوه بر ذكر مصائب ائمه اطهار به بيان صفات ايشان هم پرداخت،گفت: در عزاداري‌ها بايد از هرگونه افراط‌گري پرهيز كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، هادي باريك‌بين دوشنبه شب در جلسه ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي بيان داشت: ساماندهي مناسبت‌هاي مذهبي، مسأله مهمي است كه بايد به آن بسيار توجه داشته باشيم چرا كه دشمنان ما به لحاظ سياسي و نظامي نتوانستنه‌اند به اهداف شوم خود دست يابند لذا امروز تلاش مي‌كنند تا در حوزه فرهنگي با ايجاد آلودگي اخلاقي جوانان و مردم ما را منحرف سازند.
وي ادامه داد: شيعه و سني مسلمان و با يكديگر برادر هستند و فقط در مسأله ولايت است كه با هم اختلاف نظر دارند و همه نيز به ائمه علاقه فراوان دارند ولي برخي افراط گري‌ها موجب شده تا كساني كه عزاداري مسلمانان را مي‌بينند آنان را مشرك بدانند.
نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان تأكيد كرد: لازم است در عزاداري‌ها برخي جهات رعايت شود و دقت داشته باشيم تا كاري انجام نشود كه دشمنان از آن سوء استفاده كنند.
وي با اشاره به لزوم شناساندن ائمه در مراسم‌هاي عزاداري به مردم اظهار داشت: اصل اسلام توحيد، خداپرستي و خداشناسي است و ائمه نيز باب ا... هستند و ما را به سوي خدا دعوت مي‌كنند لذا ما بايد در مراسم‌هاي عزاداري، ائمه را به مردم بهتر معرفي كنيم.
باريك‌بين افزود: دو هزار آيه در قرآن كريم در خصوص فضائل ائمه وجود دارد كه بايد از اين آيه‌ها در مناسبت‌هاي مذهبي استفاده شود تا مردم و به ويژه جوانان با ائمه بيش از پيش آشنا شوند.
وي تصريح كرد: در بيشتر مناسبت‌هاي مذهبي به ويژه مراسم‌هاي عزاداري امامان، تنها از مصيبت‌هاي اين بزرگواران گفته مي‌شود در صورتي كه لازم است در اينگونه مناسبت‌ها صفات و ويژگي‌هاي شاخص ائمه نيز مطرح شود و تنها به بيان مصيبت اكتفا نشود چرا كه چنين روشي خطرناك است لذا بايد از اينگونه افراط‌گري‌ها نيز جلوگيري شود.
نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين با اشاره به اهميت نظارت بر كار هيأت‌هاي مذهبي گفت: لازم است بر هيأت‌هاي مذهبي نظارت بيشتري داشته باشيم البته درهيأت‌ها جاي خالي جلسه تفسير قرآن و يك جلسه مسأله احكام مشهود است و ضروري است با حضور روحانيون در اين هيأت‌ها بيش از پيش به مسائل ديني و و قرآني توجه شود.
در ادامه مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين اظهار داشت: در ايامي كه گذشت شاهد برپايي مراسم‌هاي عزاداري براي حضرت فاطمه (س) بوديم و ايام فاطميه دوم را در پيش داريم لذا بايد سعي شود مراسم عزاداري اين بانوي بزرگ اسلام هرچه باشكوه‌تر و به بهترين شكل برگزار شود.
علي اكبر حاجي عزيزخاني اعلام كرد: ممكن است مردم و تشكل‌ها در مراسم‌هاي عزاداري سلايقي را اعمال كنند كه شايد اين سلايق در راستاي سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي نباشد لذا ما وظيفه داريم تا اين جريان‌ها را هدايت و نظارت كنيم.
وي عنوان داشت: در شرايط فعلي و با توجه به حساسيت‌ها كه نسبت به نظام ما وجود دارد و توجه ويژه دشمن به مناسبت‌هاي مذهبي ما لازم است برگزاري اين گونه مراسم‌ها با دقت بيشتري صورت گيرد.
مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين تصريح كرد: پرچم‌دار اين انقلاب مقام معظم رهبري است و ما همه پيرو ايشان هستيم لذا بايد با ديد باز و بصيرت برنامه‌ريزي كنيم.
انتهاي پيام/ف
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن