تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815350139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشسرمربي تيم ملي امارات اعتراف كرد:تيم ملي ايران قوي ترين و خطرناك ترين حريف امارات است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: گزارشسرمربي تيم ملي امارات اعتراف كرد:تيم ملي ايران قوي ترين و خطرناك ترين حريف امارات است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد بين الملل برونو متسو،‌ سرمربي تيم امارات درصدد است دررويارويي با تيم ملي ايران كه در دوم ژوئن (13 خرداد) در تهران برگزار مي شود صدرنشيني اين تيم را در گروه خود حفظ كند.


به گزارش موج به نقل از روزنامه الاتحاد امارات ، در حال حاضر تيم ملي امارات براي رويارويي با ايران با مشكلات عديده اي مواجه است كه فرصت كم آماده سازي و تعداد زياد آسيب ديدگان و برگزاري چهار بازي سخت طي يك ماه از جمله اين مشكلات هستند.
روزنامه الاتحاد امارات قبل از برگزاري ديدار امارات در برابر ايران مصاحبه اي را با برونو متسو برگزاركرده كه درزيرآن را مي خوانيم.
الاتحاد نخستين سوال خود را در مورد ليست بازيكنان دعوت شده به تيم ملي امارات پرسيده كه دراين ليست چهره هاي جديد زيادي ديده مي شوند.
برونو متسو درپاسخ به اين سوال اظهار داشته تعداد زياد مصدومان سبب شده تا چهره هاي جديدي به تيم ملي اماارت دعوت شوند و بايد همچنان منتظر جواب تيم پزشكي در مورد مصدومان باشيم تا بدانيم وضعيت نهايي تيم به چه صورتي در خواهد آمد.
مهمترين بازيكنان مصدوم تيم ملي امارات محمد الشحي ،‌عبيد خليفه و احمد درويش هستند كه اخيرا و در مسابقات باشگاهي اين كشور مصدوم شده اند و همچنان خبر دقيقي اززمان بازگشت آنها به مسابقات در دست نيست.
متسو ابراز تاسف كرده كه مهلت آماده سازي امارات تاقبل از بازي با ايران بسيار كم است و وقت كافي نيز براي تست بازيكنان جديد به جاي مصدومان نداريم.
متسو به شدت از مصدوميت محمد الشحي ، مهاجم تيم ملي امارات نگران بوده و معتقد است بازيكن ديگري در امارات با قابليت هاي وي وجود ندارد.
متسو در مورد اهميت بازي امارات دربرابر ايران گفت:در چهاربازي باقيمانده تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا تمام امتيارات رابدست بياوريم و به عنوان تيم اول به مرحله بعدي صعود كنيم.
متسو اعتراف كرد كه ايران قويترين تيم اين گروه است اما گفت امارات تلاش خود را براي شكست اين تيم انجام خواهد داد.
وي افزود:تيم ملي ايران درزمين خود و در برابر تماشاگرانش بازي خواهد كرد واين تيم تلاش مي كد امتيازات از دست رفته بازي هاي قبلي خود را جبران كند.
سرمربي تيم ملي امارات گفت:تعدادي از بازيكنان ايراني در ليگ امارات بازي مي كنند و به خوبي با بازيكنان اين كشور آشنا هستند كه كار را براي ما مشكل تر خواهد كرد.
وي ابراز اميدواري كرد مصدومان به بازي هاي بعدي اين تيم برسند و زمينه را براي صعود راحت تر اين تيم فراهم آورند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن