تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813258567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

400 ميليون ريال اعتبار خريد كتاب به كتابخانه‌هاي عمومي‌ خراسان شمالي تخصيص يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: 400 ميليون ريال اعتبار خريد كتاب به كتابخانه‌هاي عمومي‌ خراسان شمالي تخصيص يافت


خبرگزاري دانشجويان ايران - بجنورد
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار خراسان شمالي از تخصيص 400 ميليون ريال اعتبار به كتابخانه‌هاي عمومي‌ خراسان شمالي براي خريد كتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مهندس محمدحسين جهانبخش در اين زمينه گفت:‌ مقرر شد 200 ميليون ريال استانداري و200ميليون ريال معاونت فرهنگي وزارت ارشاد به اين امر تخصيص دهد.

وي ادامه داد:‌ از نمايشگاه بين‌المللي كتاب نيز به ميزان 600 ميليون ريال كتاب خريداري شد و در اختيار نهاد كتابخانه‌هاي عمومي ‌خراسان شمالي قرار گرفت.

جهانبخش تجهيز كتابخانه‌هاي مدارس، كتابخانه‌هاي روستايي و تاسيس كتابخانه در خانه‌هاي بهداشت روستا‌ها را از جمله برنامه‌هاي در دست اقدام ذكر كرد.

وي گفت:‌ همچنين مقرر شده است براي نزديك شدن سرانه زيربنايي كتابخانه‌هاي عمومي‌ استان به استاندارد كشوري، ساخت 15 كتابخانه در دور جديد سفر رياست جمهوري به استان پيشنهاد شود.

استاندار خراسان شمالي بيان كرد: همه انديشمندان و فرهيختگان كتاب را به عنوان بهترين وتاثيرگذار‌ترين وسيله فرهنگي براي ارتقاي انسان مي‌دانند.

وي ابراز اميدواري كرد كه با جذب اعتبارات بخش كتاب وضعيت برخورداري كتابخانه‌هاي عمومي‌ خراسان شمالي از كتاب به وضع مطلوب برسد.

امام جمعه‌ بجنورد:‌

كتاب در عين سودمندي مي‌تواند مخرب هم باشد

مسوولان بايد ناظر به ارايه‌ي كتاب‌هاي مفيد در نمايشگاه باشند

امام جمعه بجنورد گفت:‌ همان طور كه كتاب مفيد و سازنده است، اما برخي كتاب‌ها مي‌توانند براي خواننده مخرب هم باشند.

آيت‌الله حبيب‌الله مهمان‌نواز در حاشيه برگزاري سومين جشنواره نمايشگاه كتاب خراسان شمالي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود:‌ بينش و آگاهي از انديشه‌ها و افكار نويسندگان از مهمترين مراحل مطالعه صحيح است كه بايد مدنظر خواننده باشد.

وي تاكيد كرد:‌ خواننده كتاب بايد از استقلال فكري و قدرت تجزيه و تحليل براي درك حقايق و ارزش‌ها برخوردار باشد، زيرا شناخت و بينش كافي از كتاب سبب بهره‌برداري بيشتر از آن مي‌شود.

وي گفت:‌ مسوولان و دست‌اندركاران نمايشگاه بايد به ارايه كتاب‌هاي مفيد و در خور نياز فكري افراد جامعه نظارت كنند تا نمايشگاه براي مردم دستاوردهاي مثبت به همراه داشته باشد.

مهمان‌نواز تاكيد كرد:‌ ترويج فرهنگ كتابخواني نقش بسزايي در توسعه مسائل ديني، علمي‌، سياسي و اقتصادي دارد و در اين راستا برپايي نمايشگاه كتاب قدمي‌ موثر در جهت توسعه معلومات جامعه و گسترش فرهنگ كتاب و كتابخواني است.

وي گفت:‌ مردم بايد تلاش كنند تا از افكار و انديشه نويسندگان برجسته و متعهد در جهت توسعه فرهنگ علمي‌، مكتبي و مذهبي بهره مند شوند.

سومين نمايشگاه استاني كتاب خراسان شمالي از شش خرداد ماه جاري به مدت يك هفته در بجنورد برپا خواهد بود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن