تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805542470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عادل:نامزد رياست مجلس نمي شوم/ميخواستم با دولت تعامل داشته باشم نمايندگان راي ندادند/لاريجاني ميداند چطور با دولت تعامل كند/دستگيري نماينده ربطي به گزارش تحقيق و تفحص از قوه قضائيه ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عادل:نامزد رياست مجلس نمي شوم/ميخواستم با دولت تعامل داشته باشم نمايندگان راي ندادند/لاريجاني ميداند چطور با دولت تعامل كند/دستگيري نماينده ربطي به گزارش تحقيق و تفحص از قوه قضائيه ندارد
خبرگزاري انتخاب : رئيس مجلس هفتم گفت: راه‌ها بن‌بست نيست؛ توصيه مي‌كنم دولت از راه‌هاي پيش‌بيني شده در قانون پيروي كند.


غلامعلي حدادعادل امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه ديروز فراكسيون اصولگرايان در باره انتخاب رئيس مجلس هشتم، گفت: توافق ما اين بود كه هر كس در اين جلسه راي بيشتري بياورد نفر ديگر خود را در صحن علني مجلس نامزد رياست نكند.

به گزارش خبرنگار سرويس سياسي خبرگزاري انتخاب، وي با بيان اينكه در جلسه ديروز من و آقاي لاريجاني صحبت هاي خود را كرديم و بعد راي گيري صورت گرفت، افزود: بنده بر اساس اين توافق عمل خواهم كرد.

غلامعلي حدادعادل در آخرين نشست خبري خود در مجلس هفتم در باره انتخاب رئيس مجلس هشتم با بيان اينكه تلاش شد در جمع اصولگرايان نزاعي بر سر قدرت ايجاد نشود گفت: البته رقابت وجود داشت و هم آقاي لاريجاني خود را براي رياست مجلس مناسب مي دانست و هم بنده احساس وظيفه مي كردم كه خود را از صحنه كنار نكشم.

وي افزود: پيشنهادهاي مختلفي براي تصميم گيري در اين باره وجود داشت كه بنده معتقد بودم موضوع به فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم واگذار شود و البته اين چنين نيز شد.

رئيس مجلس هفتم با بيان اينكه در جلسه ديروز فراكسيون اصولگرايان بيش از 220 نفر از منتخبان مجلس هشتم حضور داشتند گفت: در اين جلسه هر دو نامزد رياست مجلس هشتم صحبت كردند و بعد رأي گيري شد.

وي افزود: توافق ما اين بود كه هر كس رأي بيشتري بياورد نفر ديگر خود را در صحن علني مجلس نامزد رياست نكند و بنده هم بر اساس همين توافق عمل خواهم كرد.

حدادعادل در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به برگزاري 32 جلسه مطبوعاتي خود با خبرنگاران گفت: معتقدم سياست از رسانه جدا نيست و اطلاع رساني، مطبوعات، صدا و سيما و به طور كلي رسانه ها همگي مكمل عالم سياستند.

وي افزود: همانطور كه در گذشته مي گفتند مطبوعات ركن چهارم در كنار سه ركن ديگر است، امروز احساس مي كنيم كه مطبوعات و خبرنگاران جزء ضروري سياست و مديريت كشورند.

حدادعادل با اشاره به اينكه همواره بر اصل آزادي بيان و اطلاع رساني تأكيد كرده است و توجه به حق و حقيقت را نيز ضروري مي داند افزود: قوياً معتقد به اخلاق رسانه اي هستم.

وي ابراز اميدواري كرد خبرنگاران، هم در اطلاع رساني و هم در بيان حقيقت، موفق باشند.

حدادعادل گفت: با توجه به اينكه جلسه امروز به نوعي خداحافظي تلقي مي شود پيشنهاد مي كنم مصاحبه سبك تر و نرم تر باشد و خيلي سوالات چالشي نداشته باشيم.

رئيس مجلس هفتم در پاسخ به اين سوال كه در مجلس هشتم چه خواهد كرد، گفت: همان وظيفه نمايندگي ام را در كنار ديگر نمايندگان به عهده خواهم داشت.

غلامعلي حدادعادل در ادامه سي و دومين نشست خبري خود در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره وضعش در مجلس هشتم افزود: من در مجلس هفتم دو مسئوليت اداره جلسات علني و نمايندگي مردم را بر عهده داشتم؛ در مجلس هشتم همان وظيفه نمايندگي را بر عهده خواهم داشت و مانند نمايندگان ديگر اداي وظيفه خواهم كرد.

وي در پاسخ به سوال ديگر اين خبرنگار كه آيا براي انتخابات رياست جمهوري دهم نامزد خواهد شد يا نه گفت: تصميمي نگرفته ام و فكري هم براي اين موضوع ندارم؛ قبلا هم گفته بودم بيشتر به فكر كار هستم و در اين باره فكري نكرده و تصميمي نگرفته ام.

حدادعادل در پاسخ به سوال خبرنگار جام جم در باره اينكه آيا مجلس هشتم نيز همچون مجلس هفتم در پي تعامل با دولت خواهد بود يا نه گفت: نبايد در اظهار نظر تعجيل كنيم؛ مسلم است كه مجلس هشتم در مقايسه با مجلس هفتم متكثرتر است و حضور جناح ها در مجلس هشتم بيشتر خواهد بود.

وي افزود: يكي از مسائل مهمي كه اين مجلس پيش رو خواهد داشت تعامل با دولت است؛ اميدواريم اين تعامل فزاينده باشد، اما اينكه اين تعامل به چه شكل و تا چه حد خواهد بود، بايد زمان بگذرد تا پاسخ اين سؤال روشن شود.

حدادعادل در پاسخ به اين سوال خبرنگار مهر كه آيا در مجلس هشتم رياست مركز پژوهش هاي مجلس را بر عهده خواهد داشت يا نه گفت: رفتن من به مركز پژوهش ها شايعه است؛ من چنين قصدي ندارم.

وي در پاسخ به بخش ديگري از سؤال اين خبرنگار كه آيا فراكسيون اصولگرايان تصميمي درخصوص روساي كميسيون ها اتخاذ كرده است يا نه گفت: فراكسيون درباره مسئوليت هايي مثل رياست مركز پژوهش هاي مجلس و روساي كميسيون ها مشورت مي كند و تصميم مي گيرد؛ در فراكسيون اصولگرايان بحث هاي مقدماتي بوده ولي هنوز نهايي نشده است.

حدادعادل همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگاري در اين خصوص كه حقوق و درآمد نمايندگان مجلس هفتم در پايان اين مجلس از كجا تأمين خواهد شد گفت: نمايندگان مجلس دو دسته هستند: يك عده كساني كه كارمند دستگاهي هستند كه در پايان دوره اگر انتخاب نشوند به همان دستگاه برمي گردند و از آنجا حقوق مي گيرند؛ عده ديگري هم كه شغل آزاد دارند به همان كسب و كار قبلي مشغول مي شوند؛ در مجلس براي كسي حقوق مادام العمر برقرار نمي شود.

وي ادامه داد: بر خلاف ساير مسئوليت ها و كارها كه در پايان مدت خدمت، پاداشي به افراد داده مي شود و خريد خدمتي صورت مي گيرد، در مجلس اين قوانين وجود ندارد؛ يعني اگر نماينده اي 20 سال هم سابقه نمايندگي داشته باشد، تاكنون قانوني نبوده است كه فكري براي كار بعدي او شود.

حدادعادل در پاسخ به سوالي مبني بر ارتباط ميان قرائت گزارش تحقيق و تفحص از قوه قضاييه در صحن علني مجلس شوراي اسلامي و بازداشت يكي از نمايندگان مجلس هفتم گفت: ارتباطي ميان اين دو امر وجود ندارد.

رئيس مجلس هفتم در ادامه نشست خبري امروز خود افزود:‌ معمولا وقتي قوه قضاييه بخواهد يكي از نمايندگان را احضار كند موضوع را به هيئت رئيسه اعلام مي كند و اين هيئت اگر تشخيص دهد كه اين احضار مرتبط با ايفاي وظايف نمايندگي است براي دفاع از حقوق نماينده وارد بررسي مي شود، ولي اگر معلوم شود علت احضار غير از ايفاي وظايف نمايندگي است هيئت رئيسه وارد اين بحث نمي شود.

حدادعادل گفت: تا آنجا كه اطلاع دارم موضوع احضار اين نماينده ايفاي وظايف نمايندگي نيست، در عين حال بنده از برخي همكاران خود در مجلس خواسته ام با مراجعه به قوه قضاييه و پيگيري موضوع، تلاش كنند حقي از نمايندگان مجلس ضايع نشود.

وي افزود: همچنين از آنها خواسته ام اطلاعاتي درباره جرم احتمالي آن نماينده به دست آورند.

حدادعادل در پاسخ به سوال خبرنگاري در اين خصوص كه وي در ابتداي مجلس هفتم حركت به سوي ژاپن اسلامي را مطرح كرده بود گفت:‌ هيچ وقت شعار ژاپن اسلامي را در سخنراني هاي انتخاباتي مجلس هفتم مطرح نكرده بودم و اين مطلبي بود كه همان زمان بر زبان ها جاري شد و هيچ كس سند آن را عرضه نكرد و به من هم مراجعه نكردند كه آيا اين صحبت را كرده ام يا نه.

وي با بيان اينكه در وجود مشكلات اقتصادي براي مردم شكي نيست ابراز‌ اميدواري كرد دولت با تحركات تازه اي كه آغاز كرده است و همچنين مجلس هشتم بتوانند در سايه همكاري مشترك، از فشار مشكلات اقتصادي بر مردم بكاهند.

رئيس مجلس هفتم در ادامه نشست خبري امروز خود در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه تهران امروز درخصوص پيش بيني وي از زمان رياست علي لاريجاني بر مجلس هشتم گفت: من آنقدر (قدرت) پيش بيني ندارم كه قبل از آغاز به كار يك مدير دربارة پايان كار او صحبت كنم.

حدادعادل افزود: اين سؤال، سؤال زودهنگامي است؛ بهتر است از آغاز به كار آقاي لاريجاني سؤال كنيم.

وي در پاسخ به اصرار خبرنگار اين روزنامه درباره شروع رياست علي لاريجاني گفت: شروع به كار ايشان ان شاء الله خوب است.

خبرنگار ايرنا پرسيد: تحليل شما از جلسه ديروز فراكسيون اصولگرايان و تصميم آن براي رياست آقاي لاريجاني چيست؟ چرا تفاوت آراي شما و آقاي لاريجاني اينقدر زياد است؟

حدادعادل در پاسخ گفت: در واقع كار من كار دشواري بود؛ من اصرار داشتم كه مشي مستقلي داشته باشم، مي خواستم هم از حقوق مجلس دفاع و هم حتي الامكان با دولت همكاري كنم؛ در خيلي موارد هم دولت و نمايندگان انتظار بيشتري داشتند.

وي افزود: دوران سختي بود و مي شد حدس زد كه اين مشي مستقل رضايت همه را تأمين نكند و اين برآورد من است از آنچه اتفاق افتاد.

رئيس مجلس هفتم با بيان اينكه لازم است درباره اين مشي سياسي توضيح دهد گفت: به عنوان يك اصل، معتقد به كاهش التهاب سياسي و تأكيد بر فكر كردن، انديشيدن و كار كردن هستم و هر جا كه در عرصه سياست باشم، تلاش مي كنم به التهاب سياسي دامن نزنم و فضا را براي كار كردن و انديشيدن باز كنم.

حدادعادل به عملكرد و رفتارش در چهار سال گذشته در صحن مجلس و تعامل با قواي ديگر اشاره كرد و افزود: من در آينده هم بر اين خط مشي تأكيد و تصور مي كنم براي انقلاب و ايران اسلامي اين مشي و روش ضرورت دارد.

رئيس مجلس هفتم با تأكيد بر لزوم تلاش براي اينكه فضا، فضاي كار و تفاهم باشد افزود: حالا اگر دوستان معتقدند فرد ديگري اين وظيفه را بهتر انجام مي دهد به خود دوستان مربوط است.

حدادعادل با بيان اينكه براساس احساس وظيفه اي كه كرده در صحنه مانده است، افزود: مي توانستم در انتخابات مجلس هشتم شركت نكنم و حتي بعد از راي بالاي مردم تهران كه لطف كردند و به من دادند، نامزد رياست مجلس نشوم، اما احساس تكليف و وظيفه كردم و در صحنه ماندم؛ اميدوارم كساني هم كه راي دادند به تكليف خودشان عمل كرده باشند.

رئيس مجلس هفتم در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه ايران درباره فضاي حاكم بر جريان هاي سياسي گفت: هرچه تفاهم بيشتر و نزاع كمتر باشد به نفع كشور است.

حدادعادل همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري زنان ايران درباره عملكرد بانوان در مجلس هفتم و احتمال حضور نمايندگان زن در هيئت رئيسه مجلس هشتم گفت: حضور زنان در هيئت رئيسه مجلس هشتم تابع راي نمايندگان است و بايد ديد نمايندگان به حضور يكي از خانم ها در هيئت رئيسه راي مي دهند يا خير.

وي افزود: من در مجموع عملكرد نمايندگان زن را در مجلس هفتم موفق مي دانم؛ البته مي توانستند موفق تر باشند اما در مجموع كارشان مثبت بود.

حدادعادل همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه همشهري درباره برخي تحليل ها در زمينه انتخاب لاريجاني گفت: من اين تحليل ها را قبول ندارم و تصور نمي كنم در دوران چهار ساله مديريت من در مجلس، طوري عمل كرده باشم كه ديگران بتوانند مرا متعلق به يكي از جريان هاي اصولگرايان بدانند.

وي افزود: من عضوي از اصولگرايان بودم و با همه جريان هاي اصولگرايان كار و سعي مي كردم حقوق اقليت و غيراصولگرايان را هم حفظ كنم.

حدادعادل تصريح كرد: اين تحليل ها كه در پايان عمر مجلس هفتم رايج شده، تحليل هاي نادرستي است.

رئيس مجلس هفتم گفت: اصلاح آيين نامه داخلي مجلس از اموري بود كه بنده علاقه مند بودم قبل از پايان عمر مجلس هفتم صورت گيرد، چون در مقام مجري آن به مدت چهار سال، احساس كردم نياز به اصلاح دارد.

غلامعلي حدادعادل در ادامه آخرين نشست خبري خود افزود:‌ برخي مشكلات مجلس ناشي از مشكلات آيين نامه اي بود.

وي سامان دادن به نظارت مجلس را از ديگر كارهايي دانست كه سعي داشت به پايان برساند و گفت:‌ احساس مي شود سازوكارهاي قانوني و تشكيلات اداري مجلس براي جنبه نظارتي آن بسيار ضعيف است.

حدادعادل تصريح كرد:‌ معتقدم بايد براي نمايندگان مجلس دو كفه قانونگذاري و نظارت هم سنگ باشند، در حالي كه نظارت بسيار ضعيف است.

وي از تشكيل هيئت عالي نظارت و پيشنهاد تغييراتي در نمودار سازماني مجلس براي پشتيباني از بعد نظارتي نمايندگان به عنوان تلاش هاي خود براي ارتقاي جنبه نظارتي مجلس ياد كرد و گفت:‌ تغييرات در نمودار سازماني تا حدودي اجرا شد ولي هنوز خيلي كار دارد.

حدادعادل توفيقات مجلس هفتم را زياد دانست و افزود: يكي از لوايح سنگين، مفصل و موثر كه در اين مجلس تصويب شد لايحه اجراي اصل 44 قانون اساسي بود.

وي گفت:‌ كاري كه در مجلس هفتم براي تصحيح، تكميل و تصويب اين قانون صورت گرفت از افتخارات مجلس هفتم است.

رئيس مجلس هفتم در باره پايان عمر رياست خود بر مجلس گفت: هر مسئوليت نهايتي دارد و اين جور تحولات در عالم سياست بسيار طبيعي است.

وي با تاكيد بر اينكه مهم اداي وظيفه است افزود:‌ بنده اگر در پايان چهار سال عمر رياست خود نگراني داشته باشم اين است كه آيا توانسته ام به وظيفه خود عمل كنم و اينكه آيا به عهد خود با خدا كه براي او كار كنم وفادار بوده ام يا خير.

حدادعادل گفت:‌ مسئوليت نه ماندنش باعث خوشحالي است و نه رفتنش باعث تاسف.

خبرنگار روزنامه كارگزاران در ادامه سي و دومين و آخرين نشست خبري غلامعلي حدادعادل، با اشاره به انتقادات اخير غلامحسين الهام سخنگوي دولت از مجلس هفتم مبني بر اينكه اين مجلس بيشترين سنگ اندازي را براي دولت نهم داشته است پرسيد: با توجه به تجربه چهار ساله تعامل با دولت، چه توصيه اي براي تعامل لاريجاني با دولت داريد؟

حدادعادل در پاسخ گفت: آقاي لاريجاني مي داند چطور با دولت تعامل كند؛ شما هم بعدا خواهيد ديد.

اين خبرنگار ادامه داد: شما نمي خواهيد بر اساس تجربه تان توصيه اي به لاريجاني داشته باشيد؟

رئيس مجلس هفتم پاسخ داد: شما بر اساس تجربه مي توانيد پيش بيني كنيد.

حدادعادل در پاسخ به سوال خبرنگار موج مبني بر اينكه آيا طرح تثبيت قيمت‌ها را در مجلس هفتم موفق مي‌دانيد و براي بهبود معيشت مردم، مجلس هشتم چه راهكارهايي را بايد برگزيند، گفت: طرح تثبيت قيمت‌ها تصميمي بود كه نمايندگان مجلس هفتم در برابر الزامات پيش بيني شده در قانون برنامه چهارم توسعه گرفتند.

رئيس مجلس هفتم افزود: مطابق قانون برنامه، بنزين مي‌بايست در سال اول اجراي اين برنامه، يعني در سال 1384 حداقل به ليتري 250 تومان مي‌رسيد؛ نمايندگان معتقد بودند چنين اقدامي تورم زاست و بر مردم كم درآمد فشار وارد مي‌كند؛ اين بود كه براي مدت يك سال و كمتر از يك سال، قيمت‌ها را در انتقال از يك بودجه به بودجه ديگر براي نه قلم كالا ثابت نگه داشتند.

وي اضافه كرد: مجلس هفتم تلاش كرد كه با جلوگيري از افزايش ناگهاني و رشد سريع قيمت‌ها، فشاري بر مردم وارد نشود؛ در مجلس هفتم از نظر برنامه‌هاي اقتصادي با اين مشكل روبه رو بوديم كه دولت در ابتداي امر يك سياست انبساطي در بودجه داشت و مجلس، خلاف جهت دولت به سياست انقباضي معتقد بود.

حدادعادل ادامه داد: يكي از مشكلات مجلس هفتم در تعامل با دولت در عرصه اقتصادي تفاوت دو ديدگاه بود كه در بودجه سال 1385 شاهد بوديم دولت مايل به افزايش بودجه‌هاي عمراني بود و مجلس به محدود كردن آن نظر داشت.

وي افزود: دولت مي‌گفت مي‌خواهد خدمت بيشتري انجام دهد و مجلس مي‌گفت كه اين كار به افزايش نقدينگي منجر مي‌شود اما دولت اين را نمي‌پذيرفت؛‌ البته بعدها دولت هم به اين واقعيت اعتراف كرد و همه دنبال چاره هستند.

خبرنگار برنا به حدادعادل گفت: شما در يكي دو جلسه قبل قول داده بوديد خبرنگاران پارلماني را به سفر كربلا ببريد كه وي پاسخ داد: سفارش تان را به رئيس بعدي مي‌كنم؛ امروز هم هديه مختصري (كليات سعدي) تقديمتان مي‌كنم، همان هديه‌اي كه به نمايندگان دادم، تا به عنوان يادگاري داشته باشيد.

خبرنگار برنا در ادامه از رئيس مجلس هفتم پرسيد: قوه قضاييه قرائت گزارش تحقيق و تفحص از قوه قضاييه را گزارشي عجولانه توصيف و پاسخي براي مجلس تهيه كرده است. نظر شما در اين خصوص چيست؟

حدادعادل پاسخ داد: اي كاش قوه قضاييه وقتي را كه صرف تهيه پاسخ براي اين موضوع كرده است در طول سه سال و اندي گذشته صرف مي‌كرد؛ مسلما اگر قوه قضاييه عنايت بيشتري به درخواست مجلس داشت، هم اين تحقيق و تفحص بهتر از آنچه انجام شد انجام مي شد و هم نتيجه آن براي مجلس و قوه قضاييه بهتر بود و هم اينكه اين گلايه‌ها پيش نمي‌آمد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار قدس مبني بر اينكه اگر شما بخواهيد به روابط قوا با مجلس و همكاري آنها با مجلس نمره بدهيد به كدام قوه نمره بيشتري مي‌دهيد، گفت: بهتر است نمره ندهم. الان زمان آن است كه ديگران به من نمره بدهند؛ بيشتر دوست دارم بدانم ملت ايران چه نمره اي به من مي دهد.

رئيس مجلس هفتم افزود: البته معتقدم مردم به خصوص مردم تهران با راي بالايي كه در انتخابات دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي داشته‌ اند، نمره قبولي به من داده اند و از اين جهت، هم خدا را شاكرم و هم از مردم تشكر مي كنم و اميدوارم در خدمتگزاري به مردم موفق باشم.

وي در پاسخ به سوال ديگر اين خبرنگار مبني بر اينكه آيا بهتر نبود در سالي كه طرح تثبيت قيمت‌ها را تصويب كرديد افزايش پلكاني را جايگزين آن مي كرديد، گفت: به هر حال قانون برنامه نرخ‌هاي بين‌المللي را براي بنزين پيشنهاد كرده و قيمت بنزين در خليج فارس را مبنا قرار داده بود و اينكه ده درصد در سال اضافه شود عمل به قانون نبود.

حدادعادل افزود: تجربه ثابت كرده بود كه افزايش قيمت بنزين درآمدي را نصيب دولت نمي‌كند و فقط باعث گراني مي‌شود.

خبرنگار شانا پرسيد: معاون وزير نفت اعلام كرده بودجه‌اي كه مجلس به بنزين اختصاص داده است حداكثر تا مرداد تمام مي‌شود و طبق قانون، دولت حق ندارد از منابع ديگر براي اين امر استفاده كند. نظر شما در اين خصوص چيست؟

رئيس مجلس هفتم در پاسخ گفت: راهكار اين قضيه، آوردن اصلاحيه بودجه به مجلس و استدلال در اين خصوص است؛ درصورتي كه مجلس را با استدلال‌هاي خود قانع كنند و از مجلس مصوبه بگيرند اين مشكل حل مي‌شود.

وي افزود‌: راه‌ها بن‌بست نيست؛ توصيه مي‌كنم دولت از راه‌هاي پيش‌بيني شده در قانون پيروي كند.

حدادعادل در پاسخ به سوال خبرنگار پرس تي وي در خصوص اختلاف بين اصولگرايان گفت: بالاخره اختلاف در عالم سياست امري طبيعي است اما خوشبختانه اين اختلافات به اندازه‌اي نبود كه از وحدت اصولگرايان در انتخابات جلوگيري كند.

وي ابراز اميدواري كرد همانطور كه اصولگرايان در انتخابات وحدت داشتند در مجلس هشتم نيز وحدت داشته باشند كه اين وحدت آنان به سود كشور و مجلس است.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن