تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812930240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار پاريس با وزير خارجه رژيم صهيونيستي ديدار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهردار پاريس با وزير خارجه رژيم صهيونيستي ديدار كرد
پاريس - شهردارسوسياليست پاريس كه قراراست درروزهاي آينده به سرزمينهاي اشغالي سفر كند، امروز (دوشنبه ) با وزير امور خارجه ارژيم صهيونيستي ديدار و گفت و گو كرد.

در اين ديدار برتران دولانوئه شهردار پاريس گفت: آينده اسراييل از مسير پيشرفت روند صلح بويژه صلح با فلسطينيان نوار باختري رود اردن و مقامات فلسطيني كه نماينده مشروع مردم فلسطين هستند، مي‌گذرد و چنانچه با سوريه نيز اين روند انجام شود، بهتر است.

وي در اين گفت و گو خواستار اعمال فشار كمتر به فلسطينيان شده و گفته است كه بايد فشارها را كاهش داد و امنيت را به گفته او، با كاهش تروريسم براي مردم اسراييل و فلسطين فراهم آورد.

تسيپي ليوني وزير خارجه رژيم صهيونيستي نيز خواستار نگاه جديد دنيا به روند به اصطلاح صلح شد.

دولانوئه در سفر خود به فلسطين اشغالي با چند تن از مقامات رژيم صهيونيستي ديدارمي كند.

همچنين قرار است ازسوي نماينده فلسطين در فرانسه و با همت شهرداري پاريس نمايشگاه عكس فلسطين در پاريس به نام فلسطين ، زندگي روزمره از ‪ ۱۴‬تا ‪ ۲۳‬خرداد (سوم تا ‪ ۱۲‬ژوئن ) برگزار شود .

از سوي ديگر بنا بر گزارشهاي منابع خبري فرانسه تسيپي ليوني كه براي شركت در مراسم شصمين سالگرد تاسيس رژيم صهيونيستي در فرانسه به سر مي‌برد ، شب گذشته در ديدار با نيكلا ساركوزي رييس جمهوري فرانسه از ابراز حمايت وي از اسراييل قدرداني كرد .
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن