تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله‌العظمي صافي گلپايگاني: طلاب فرزندان خلف علماي سلف باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: آيت‌الله‌العظمي صافي گلپايگاني: طلاب فرزندان خلف علماي سلف باشند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:اعضاي مجمع علمي طلاب شاهرودي حوزه علميه قم، صبح امروز با آيت‌الله‌العظمي صافي گلپايگاني ديدار كردند.

به گزارش گروه دين و انديشه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" معظم‌له با اشاره به نقش علما و فضلاي شاهرود در معرفي فرهنگ و معارف اهل‌بيت(ع) در منطقه گفت: شاهرود از شهرهايي است كه داراي سوابق علمي درخشاني است و باعث افتخار و مباهات است.
وي مردم شاهرود را مردمي مقيد و معتقد دانسته و تصريح كرد: آنان در تاريخ بارها عليه فرق ضاله قيام كرده‌اند.
اين مرجع تقليد افزود: شرايط حاضر ايجاب مي‌كند طلاب جوان براي كسب مقامات علمي كوشا باشند و خود را در مسير ترقي و پيشرفت قرار دهند و تلاش نمايند در همه رشته‌هاي معارف دين متبحر شوند تا فرزند خلفي براي علماي سلف گردند.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ،معظم‌له ادامه داد: با توجه به استعدادها و توانايي‌هايي كه در مردم شاهرود ديده مي‌شود، مطمئن هستم كه اين امر محقق خواهد شد و بواسطه وجود امثال شما عزيزان، حيثيت و سابقه خوب شاهرود برقرار خواهد ماند.
اين مرجع تقليد با استناد به متون ديني به توطئه‌ها و فتنه‌‌هاي آخرالزمان اشاره كرده و بيان داشت: حضرت ولي‌عصر(عج) از همه طلاب انتظار دارند پله‌هاي بلند علم و معرفت و معارف اهل‌بيت(ع) را فتح كنند و به مقامات شامخ دست يابند تا بتوانند در ميادين مختلف اظهار وجود كنند.
در ابتداي اين ديدار نماينده مجمع علمي طلاب و فضلاي شاهرود با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين مجمع گفت: براساس احساس ضرورت و تمركز فعاليت‌هاي علمي طلاب و انسجام آنان در كارهاي علمي و تبليغي مجمع علمي طلاب شاهرود تأسيس شد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن