تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816413502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيچ مشروعيتي از سوي اشغالگران را نخواهيم پذيرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هيچ مشروعيتي از سوي اشغالگران را نخواهيم پذيرفت
خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس در جمع دانشجويان دانشگاه تهران گفت:هيچ مشروعيتي از سوي اشغاگران سرزمين هاي فلسطيني براي جنبش مقاومت مردم فلسطين پذيرفتني نيست.


به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، خالد مشعل رييس دفترسياسي حماس در "همايش پايان اسرائيل" كه به همت جنبش عدات خواه دانشجويي و با كمك بسيج دانشجويي دانشگاه تهران در سالن شهيد چمران دانشكده فني برگزار شد، با اشاره به شصتمين سالگرد اشغال فلسطين و تشكيل رژيم جعلي صهيونيستي گفت : اين روزها يادمان سالهاي دردناكي است كه ما سرزمين فلسطين راازدست داديم و ملت فلسطين آواره شد، ولي امروز پس از گذشت شصت سال ازاين واقعه مردم فلسطين با مقاومت و جهاد در برابر تجاوز و تجاوز گري سحرگاه پيروزي جديدي در مقابل خود رقم مي زند .

وي افزود : امروز شاهديم كه نسل كنوني فلسطين با جرات و جسارت بيشتري در مقابل تجاوز گري هاي اسرائيل مي ايستد و تمام جوانان فلسطيني روي به جهاد و مقاومت آورده اند ، از همين رو است كه زمان شكست و زبوني اسرائيل فرارسيده است .

خالد مشعل ادامه داد : امروز ملت فلسطين با حضورخود در صحنه نه بزرگي به اسرائيل آمريكا و تمام متحدان آن مي گويد .

رئيس دفترسياسي حماس با اشاره به تجاوز گري هاي رژيم صهيونيستي افزود : يك و نيم ميليون فلسطيني در نوار غزه كه تمام معبرهاي پيراموني آن مسدود شده است زنداني شده اند و كودكان و زنان فلسطيني به دليل كمبود امكانات بهداشتي و دارو به شهادت مي رسند .

وي افزود : هم اكنون صد هزار كارگر فلسطيني بيكار هستند و ده ها هزار خانواده منبع درآمد خود را از دست دادند .

خالد مشعل تصريح كرد : اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي بيش از ده هزار تن از برادران فلسطيني را به زندان افكنده است و تشكيلات امنيتي تشكيلات خود گردان مجاهدان فلسطيني را تحت تعقيب قرار مي دهد .

رئيس دفتر سياسي حماس گفت : تمام اين مشكلات به خاطر اين است كه ملت فلسطين راه مقاومت را برگزيده و تسليم اسرائيل ، آمريكا و متحدان آنها نخواهد شد .

وي بااشاره به عزم راسخ مردم فلسطين در آزاد سازي سرزمين هاي اشغالي افزود : ماشاهد بوديم كه سال گذشته آمريكا و متحدان او قصد داشتند با كمك هاي چند ميلياردي حمايت مردم فلسطين رااز مقاومت سلب كنند اما با تمام اين فشارها ملت فلسطين هم اكنون نيز از مقاومت حمايت مي كند و تمام توطئه هاي آنان عليه كشورهاي حامي ملت فلسطين به شكست انجاميد.

رئيس دفترسياسي حماس با اشاره به حمايت ملت ايران ازمردم فلسطين گفت: ملت شما ازحركتي حمايت مي كند كه حركتي پيروزي آفرين و به منزله دفاع از قدس يعني قلب اسلام است .

وي افزود : در كناراين دفاع از فلسطين دفاع ازايران نيز محسوب مي شود و به طور حتم با اين كاردرديد جهانيان ايران بزرگ ترنيز ديده خواهد شد چرا كه بزرگان در كنار ملت فلسطين ايستاده اند و مي جنگند.

خالد مشعل گفت : ملت فلسطين نيز كساني راكه دركنار آنها در مقابل اسرائيل ايستادند را فراموش نخواهد كرد و بي شك تهديد آمريكا عليه ايران تهديدي تو خالي و بي اثر خواهد بود .

وي درپاسخ به سوال مجري برنامه درزمينه موضع حماس درصورت به رسميت شناخته شدن توسط اسرائيل گفت : مااز اسارت وجب به وجب خاك فلسطين نخواهيم گذشت و هيچ مشروعيتي را سوي اشغالگران نخواهيم پذيرفت .

رئيس دفتر سياسي حماس افزود : ما به تمام كساني كه در مقابل اسرائيل ايستادند احترام مي گذاريم اما تصميم نهايي براي انتخاب دولت فلسطين به عهده ملت فلسطين است تا ازبين تمام گروه هايي كه در مقابل اسرائيل ايستاده اند، گروهي را كه مقاومتشان پرثمرتر و مستحكم تر است انتخاب كنند و ما به انتخاب ملت فلسطين احترام مي گذاريم .

خالد مشعل گفت : اگر ما نگاهي به جهان اسلام بنگريم مسلمانان را در دوسطح خواهيم ديد ،يكي ملت هاي مسلمان و ديگري دولت هايي كه برآنها حكم مي رانند .تمام ملت هاي مسلمان بدون استثناء از جنبش حماس مي كنند اما متاسفانه بعضي از دولت هاي كشورهاي اسلامي درمقابل جنبش حماس موضع منفي گرفتند .

وي درپاسخ به ديگري در مورد تعدادشهداي ملت فلسطين ازابتداي انتفاضه افزود : تعداد شهداي ما تا كنون قريب به پنج هزار نفربوده است كه ازاين تعداد نزديك به يك سوم جزو زنان و كودكان بوده اند .

خالد مشعل در پايان افزود: ما امروز ناظريم كه ملت فلسطين صاحب يك فرهنگ بالنده‌اي شده است كه هر خانواده به داشتن چنين شهيداني افتخار مي‌كند.

گفتني است در پايان اين مراسم لوح يادبودي از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه تهران به رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس اهدا شد و وي بارها از سوي دانشجويان مورد تشويق و تقدير قرار گرفت و در پايان نيز پرچم فلسطين روي دستان دانشجويان حاضر به اهتزار درآمد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن