تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820335846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دفتر سياسي حماس در دانشگاه تهران: ايران به دليل بزرگي اش در نبرد فلسطين شركت مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس دفتر سياسي حماس در دانشگاه تهران: ايران به دليل بزرگي اش در نبرد فلسطين شركت مي كند


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: خالد مشعل گفت: كساني كه در نبرد فلسطين شركت مي كنند بزرگان هستند و ايران چون بزرگ است يكي از شركت كنندگان در اين نبرد است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، خالد مشعل رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي (حماس) در نشستي كه در دانشكده فني دانشگاه تهران با حضور دانشجويان اين دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: ملت ما همچنان اشغال گري آمريكايي ها را نفي و طرد مي كند و آمريكا اروپاييان را چند ماه قبل در فرانسه گرد آورد تا به گمان واهي خود ملت ما را بخرند، اما ديديم كه همه اين توطئه ها عليه مردم فلسطين، ايران، عراق، افغانستان، سودان و سوريه با كمك پروردگار نقش بر آب شد.
وي تصريح كرد: اسرائيل و آمريكا شكست را پذيرا خواهند شد و ما پيروزيم، دشمنان ما پا پس مي كشند و ما به جلو حركت مي كنيم، آن ها دستپاچه هستند و ما مطمئن، آن ها دچار ترديد هستند و ما از پيروزي خود مطمئن هستيم.
وي تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي روند عقب نشيني را كم كم در فلسطين ادامه مي دهد و ما به فضل پروردگار زمين هاي غصب شده خود را پس مي گيريم بنابراين ما پا پس نمي كشيم و به راه خود ادامه مي دهيم.
مشعل خاطر نشان كرد: آمريكا قادر نيست از دوستان خود حمايت كند و ما امروز شاهديم كه از حفظ خود نيز عاجز است و تنها خداوند است كه عزيز و قهار است و پيروزي ما نيز از آن اوست و بندگان صالحش را پيروز مي گرداند و آن ها را تنها نمي گذارد، اگر خداوند شما را ياري كند هيچ نيرويي قادر نيست شما را در هم شكند.
وي اظهار داشت: ممكن است جمعي سوال كنند چرا ما بايد از فلسطين حمايت كنيم و دشمني آمريكا را به جان بخريم؟ ، بايد گفت كه ملت ايران بدانند از حركتي حمايت مي كنند كه پيروزي آفرين است، شما از فلسطين حمايت مي كنيد زيرا فلسطين قلب تپنده اسلام است، فلسطين يعني قدس، مسجد الاقصي مبارك و قبله گاه مسلمانان و دروازه زمين تا آسمان.
وي تاكيد كرد: پيامبر زماني كه به آسمان عروج كردند از مسجد الاقصي عروج كردند بنابراين جانبداري شما از فلسطين يعني عمل به يك وظيفه كه مطمئن باشيد در اين مبارزه فلسطين پيروز است.
خالد مشعل گفت: هر كس در نبرد فلسطين شركت كند روند رو به رشدي را طي مي كند و هر كس از اين نبرد فاصله بگيرد حركتي قهقرايي را در پيش مي گيرد، فلسطين رزمگاه بزرگان است و ايران با اين موضع اصولي و شرافتمندانه خود نسبت به فلسطين مطمئن باشد كه در ديد جهانيان روز به روز بزرگتر مي شود.
وي ادامه داد: شركت در ايران در حمايت از فلسطين تنها به منفعت و مصلحت فلسطين نيست و ايران در جهت مصالح خود نيز حركت كرده است و مطمئن باشيد كه ملت غيور فلسطين كساني را كه در كنارش ايستاده اند هرگز فراموش نخواهند كرد و اسرائيل به ياري خداوند شكست مي خورد و پروردگار فلسطين را آزاد مي كند.
دبير سياسي جنبش مقاومت اسلامي گفت: مطمئن باشيد ما و تمام ملت هاي مسلمان روزي دوشادوش همديگر در قدس آزاد نماز را به پا خواهيم داشت، رحمت خدا بر شهداو درود و تهنيت بر همه دلاورمردان عرصه مقاومت و درود و سپاس به رهبري و ملت ايران.
مشعل گفت: ما نسبت به جاي جاي فلسطين پايبند هستيم و هيچ حقي براي اشغالگران قائل نيستيم./06/120
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن