تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816584606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

47 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري در استان مركزي صورت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 47 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري در استان مركزي صورت گرفت
اراك - خبرگزاري مهر: استاندار استان مركزي گفت: طي 10 سال گذشته بيش از 47 هزار ميليارد ريال در استان مركزي سرمايه گذاري شده كه اغلب در حوزه صنعت استان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر در اراك، عبدالله سهرابي عصر امروز در شوراي توسعه و برنامه ريزي استان مركزي در محل استانداري استان در اراك افزود: بيشتر اين سرمايه گذاري در دو سال گذشته صورت گرفته است كه به نتيجه رسيدن اين سرمايه گذاريها استان را با تحول روبرو مي كند.

وي با اشاره به اينكه استان مركزي طي سال گذشته در سرمايه گذاري در بخش صنعت كشو در جايگاه اول قرار گرفته خاطرنشان كرد: در حال حاضر دو هزارو ‪ ۳۰۶‬واحد صنعتي در اين استان وجود دارد كه ‪ ۳۶‬درصد آن در اراك، سه ‌درصد در آشتيان، يك درصد در تفرش، شش درصد در خمين، ‪ ۱۲‬درصد در دليجان، ‪ ۲۴‬درصد در ساوه، هشت درصد در محلات، چهار درصد در شازند و شش درصد در زرنديه مستقر هستند.

سهرابي يادآور شد: بيشترين واحدهاي صنعتي استان با ‪ ۸۰۰‬واحد صنعتي، در زمينه فلز و الكترونيك است.

وي در ادامه همچنين با اشاره به سال خشكسالي گفت: بايد شهروندان را به سمت مصرف بهينه آب و برق هدايت كنيم تا از مرحله كم آبي گذر كنيم.

وي انرژي را محور توسعه اقتصادي خواند و گفت: واحدهاي صنعتي در استان بايد به توجه به موقعيت ويژه و با اتخاذ تدابيري ميزان مصرف انرژي خود را كاهش دهند.

وي تاكيد كرد: شركت برق منطقه اي برق باختر و توزيع برق استان بايد اولويت در توزيع انرژي را به مراكز امدادي و خدماتي و موسسات و مجموعه هاي حساس اقتصادي و مشتركين خانگي قرار دهند كه دراين راستا مجموعه مديران استان مركزي از هيچ كوششي دريغ نخواهند كرد.

سهرابي از آماده شدن مراحل كلنگ زني نيروگاه 500 مگاواتي خمين همزمان با دور دوم سفر هيئت دولت به استان در آينده نزديك خبر داد و گفت: با تامين شدن زمين مورد نياز براي احداث نيروگاه 500 مگاواتي شهرستان ساوه با وارد مدار شدن اين دو نيروگاه بخش اعظمي از برق مورد نياز استان تامين خواهد شد.

در اين جلسه رئيس سازمان صنايع و معادن استان ضمن ارائه گزارشي از وضعيت صنعت و معدن استان رشد ارزش افزوده، ايجاد و گسترش صنايع تبديلي و تكميلي، ايجاد بستر مناسب براي سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي و كمك و رشد تشكلهاي صنعتي را برخي از اهداف بخش صنعت استان در برنامه چهارم توسعه اعلام كرد.

همچنين، مديرعامل شركت برق منطقه اي باختر نيز در اين جلسه گفت: ميزان توليد برق آبي كشور از هشت هزار مگاوات پيش بيني شده هم اينك در بهترين شرايط به يك هزار مگاوات كاهش يافته است كه اين موضوع فشار بسياري را بر صنعت برق كشور درجهت تامين برق مورد نياز مشتركان وارد نموده است .

آرش كردي تصريح كرد: به منظوركاهش مسائل مربوط به كمبود برق در كشور و استان و جلوگير ي از بروز خاموشي هاي تحميلي مي توان با مديريت مصرف و صرفه جويي 10درصدي ميزان خاموشي ها را به نحو مطلوبي كاهش داد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن