تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815654774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قزوين: كانون‌هاي مساجد مركز پرورش مديران متعهد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قزوين: كانون‌هاي مساجد مركز پرورش مديران متعهد است
خبرگزاري فارس: مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين گفت: كانونهاي فرهنگي و هنري مساجد مركز پرورش و تربيت مديراني كاردان، متعهد و اسلامي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، علي رمضاني امروز در گردهمايي مديران كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين بيان داشت: در سال نوآوري و شكوفايي بايد با برنامه ريزي صحيح، زمينه پرورش استعدادهاي جوانان و نوجوانان مسجدي و خلاق را فراهم سازيم.
وي ادامه داد: در سال جاري بايد با برنامه محوري، نوآوري در طرح‌هاي فرهنگي و ابتكار در نحوه تعامل، برقراري ارتباط با جوانان و نوجوانان، فراهم‌سازي بستر و شرايط مناسب جهت حضور و فعاليت گسترده جوانان مشتاق و مستعد براي آباداني مساجد و ارتقاء سطح كيفي و كمي برنامه‌هاي فرهنگي تلاش كنيم.
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين با اشاره به برنامه‌ها و سياست‌هاي اين نهاد فرهنگي در سال جاري اضافه كرد: تجهيز و توسعه كتابخانه‌هاي مستقر در مساجد، تهيه بروشور اماكن مذهبي و مشاهير استان در قالب طرح‌هاي پژوهشي و شركت اعضاي كانون‌هاي مساجد در جشنواره‌هاي كشوري قرآن از مهمترين برنامه‌هاي فرهنگي كانون‌هاي مساجد در سال نوآوري و شكوفايي است.
وي هنرهاي تجسمي، سرود و تواشيح، شعر و قطعات ادبي، هنرهاي نمايشي، نشريات تجربي و شيوه‌هاي نوين آموزشي و شركت در جشنواره كرامت و ولايت را از ديگر برنامه‌هاي اين مجموعه فرهنگي در سال جاري عنوان كرد.
رمضاني بر توجه و دقت مسئولان كانون‌هاي مساجد استان قزوين نسبت به نحوه ارائه طرح‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي تاكيد كرد و اظهار داشت: شركت در اردوهاي سراسري آموزشي و كارگاهي، برگزاري مراسم‌هاي معنوي انس با قرآن، تأسيس 25 كانون فرهنگي هنري مساجد در سطح استان، تجهيز و ساماندهي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، برگزاري دوره‌هاي آموزشي، فرهنگي و علمي، اجراي طرح تلاوت نور در 272مسجد استان و توزيع و تفسير همراه در بين ائمه جماعت مساجد از ديگر برنامه‌هاي مهم فرهنگي كانون هاي مساجد در سال جاري است.
وي به جايگاه پژوهش و تحقيق در غناي برنامه‌ها و طرح‌هاي فرهنگي اشاره كرد و افزود: تشكيل و تقويت هسته‌هاي پژوهشي جوان، تأسيس و ساماندهي خانه‌هاي نور در راستاي اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي قرآني منسجم در سطح مساجد، برگزاري مسابقات قرآني با عنوان 30 شب 30 سوال و اجراي طرح ملي قرآن با عنوان يكهزار و 442 از مهمترين برنامه‌هاي قرآني و پژوهشي در سال جاري است.
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين با گراميداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) يادآور شد: بانوان فعال در كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد بايد با الگوپذيري از آن بانوي بزرگوار اسلام و با صبر و استقامت در توسعه و گسترش فرهنگ ناب اسلامي، اقدامات ارزنده‌اي انجام دهند.
در پايان اين گردهمايي، مديران كانون‌هاي مساجد استان قزوين پيرامون مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر كردند.
گفتني است در حال حاضر 50 كانون فرهنگي هنري مساجد در سطح استان قزوين فعاليت مي‌كنند كه از اين تعداد 27كانون داراي كتابخانه است.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن