تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804894110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي درياي ارتش: نقش ولايت فقيه در حفظ و اقتدار نظام بي‌بديل است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده نيروي درياي ارتش: نقش ولايت فقيه در حفظ و اقتدار نظام بي‌بديل است
خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: نقش ولايت فقيه در حفظ و اقتدار نظام بي‌بديل بوده و در سايه اين ولايت است كه نيرو‌هاي نظامي با روحيه سلحشوري و شهادت طلبي در اعماق درياها انجام وظيفه مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، حبيب الله سياري امروز در مراسم جشن دانش آموختگي دانش آموزان دوره 171 نيروي دريايي ارتش در مركز آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت با اشاره به عمليات بيت المقدس و آزاد سازي خرمشهر افزود: نيروهاي مسلح در آزاد سازي خرمشهر نشان دادند اقتدار نظام جمهوري اسلامي چقدر است و براي دفاع از منافع كشور در هر زماني كه لازم باشد چنين عمليات‌هايي را به‌وجود خواهيم آورد.
وي تصريح كرد: هركس بخواهد به منافع اين كشور نظر داشته باشد با تيزي خشم جوانان اين مرزوبوم روبرو خواهد شد.
سياري ادامه داد: نيروي دريايي در عمليات بيت المقدس و مقاومت 34 روزه خرمشهر به عنوان محور نقش خاصي را برعهده داشت كه اين برگ زريني براي نيروي دريايي محسوب مي‌شود.
وي پيرامون نقش امام(ره) در جنگ و نابودي دشمنان اظهار داشت: نقش ولايت فقيه در حفظ و اقتدار نظام بي بديل بوده و در سايه اين ولايت است كه نيروهاي نظامي با روحيه سلحشوري و شهادت طلبي در اعماق درياها انجام وظيفه مي كنند.
فرمانده نيروي درياي ارتش گفت: با توجه به گستردگي مأموريت اين نيرو براي حضور در خليج فارس، درياي عمان، شمال اقيانوس هند و درياي خزر نياز به نيروهاي مقتدر است كه براي رسيدن به آن بايد اساتيد و مربيان جهت اجراي مناسب آموزش نهايت تلاش خود را انجام دهند.
وي كسب دانش روز را متناسب با تحليل و تحقيق دانست و اضافه كرد: به پژوهش در مركز آموزش بايد توجه خاص شود و پرورش جسمي و روحي افراد نيز مد نظر قرار گيرد زيرا با توجه به شرايط سخت آب و هوايي مناطق مختلف پرسنل مي بايستي توانايي انجام ماموريت ها را داشته باشند.
سياري خاطرنشان كرد: نيروي دريايي همواره روبروي استكبار جهاني قرار گرفته و نبرد ناوچه جوشن و ناوشكن سهند با آمريكا دليل آن است.
وي با اشاره به سال نوآوري و شكوفايي اظهار داشت: نوآوري در همه ابعاد اعم از آموزش، چگونگي آموزش و استفاده از شبيه سازها در آموزش بايد مورد توجه قرار گيرد.
فرمانده نيروي دريايي ارتش در پايان نيروي دريايي را متعلق به همه آحاد ملت دانست و تصريح كرد: نيروي دريايي سرباز ولايت است و با تلاش در بالا بردن علم و تقوا در تمام صحنه‌ها حضور دارد.
در ادامه مراسم فرمانده مركز آموزش تخصص‌هاي دريايي رشت با بيان اين‌كه نيروي دريايي در خط مقدم مرزهاي آبي ايران اسلامي مأموريت دفاع از نظام را برعهده دارد افزود: اين مركز براي آموزش پرسنل خود با ايجاد تعامل متقابل با ديگر نيروها و ايجاد سامانه‌هاي منحصر به‌فرد و آزمايشگاه‌هاي آموزشي مشغول فعاليت است.
حسين آزاد با اشاره به جشن دانش آموختگي دانش آموزان دوره 171 نيروي دريايي ارتش گفت: اين دانش آموختگان از سال 1385 آموزش ديده و اكنون در رشته هاي مكانيك دريايي، برق و الكترونيك دريايي، راه و عمليات دريايي، مخابرات، توپخانه و ملوان دريايي، رايانه و رزم نواز فارغ التحصيل شده‌اند.
در اين مراسم مقامات لشكري، مسئولان استاني و خانواده‌هاي شهدا و جانبازان حضور داشتند و از دانش آموختگان نمونه تقدير به عمل آمد.
همچنين اجراي نمايش‌هاي رزمي و رژه از ديگر برنامه‌ها بود.
انتهاي پيام/ب
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن