تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806772600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس ستاد تبليغات سازمان ميراث فرهنگي خبر داد: پخش ‪ ۶۶۴۰۰‬ثانيه تبلغيات جاذبه‌هاي گردشگري ايران از شبكه‌هاي خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس ستاد تبليغات سازمان ميراث فرهنگي خبر داد: پخش ‪ ۶۶۴۰۰‬ثانيه تبلغيات جاذبه‌هاي گردشگري ايران از شبكه‌هاي خارجي
فرهنگي. ميراث فرهنگي
رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: ‪۶۶‬هزار و ‪۴۰۰‬ثانيه تيزر تبليغاتي جاذبه‌هاي گردشگري ايران در دو هزار و ‪۶۵۶‬نوبت از شبكه‌هاي تلويزيوني خارجي پخش شده است.

محمدحسين برزين روز دوشنبه در نشست خبري اعلام برنامه‌هاي اين ستاد افزود:
اين تيزرهاي تبليغاتي كه شامل جاذبه‌هاي تاريخي، فرهنگي و طبيعي ايران است از طريق شبكه‌هاي الجزيره، يورونيوز و ان بي‌سي پخش شده و بخشي نيز در حال پخش است.

وي انتخاب شبكه‌هاي خارجي را براساس كشورهاي هدف و مقصد گردشگري ايران ذكر كرد و اظهار داشت: كشورهاي عربي، خاورميانه ، آسياي جنوب شرقي و اروپا اولويت‌هاي گردشگري ما هستند و پخش تيزرهاي خارجي نيز براساس اين اولويت تعيين شده است.

برزين، با اشاره به حضور موفق ايران طي سال گذشته در ‪ ۲۱‬نمايشگاه بين المللي گردشگري ،اظهار داشت: پخش اين تبليغات در كنار حضور موفق در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي زمينه مناسبي را براي توسعه و رونق صنعت گردشگري و جذب گردشگر خارجي به كشور فراهم كرده است.

وي با اشاره به اقدام ستاد براي پخش تيزرهاي تبليغات جاذبه‌هاي گردشگري ايران از ديگر شبكه‌هاي بزرگ خارجي نيز گفت: براساس شرايط بررسي شده عقد قرارداد با شبكه ‪bbc‬براي پخش تيزر از سوي سازمان پذيرفته نشد و همچنين شبكه ‪ cnn‬نيز حاضر به پخش تيزر جاذبه‌هاي گردشگري ايران نشد.

برزين تصريح كرد: در همين ارتباط ‪۱۱۷‬دقيقه فيلم مستند نيز براي پخش و توزيع از طريق نمايشگاه‌هاي بين‌المللي با موضوع جاذبه‌هاي گردشگري و هنرهاي سنتي و صنايع دستي ايران نيز تهيه شده است.

برزين گفت: سال گذشته در مجموع سه ميليون و ‪۴۹۵‬هزار و ‪۲۰۰‬قلم تبليغاتي از جاذبه‌هاي تاريخي، فرهنگي، هنري و طبيعي ايران در ‪۶۳۸‬نوع در قالب لوح فشرده، كتاب، نقشه، بروشور، فيلم و به زبان‌هاي مختلف تهيه و توزيع شده است.

وي افزود: اين اقلام از طريق شركت در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي و يا با همكاري سفارت خانه‌ها و رايزني‌هاي جمهوري اسلامي در كشورهاي مختلف جهان توزيع شده است.

رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: براي سال جاري شركت در ‪۲۸‬نمايشگاه بين‌المللي گردشگري در دستور كار اين ستاد قرار گرفته كه دوره زماني آن شهريورماه سال جاري تا خردادماه سال آينده است.

وي با اشاره به اينكه امسال چهار كشور آمريكا، استراليا، ژاپن و هنگ كنگ به عنوان اهداف و بازارهاي جديد گردشگري كشور تعيين شده اند، تصريح كرد:
شركت در نمايشگاههاي بين‌المللي گردشگري مالزي، آمريكا، فرانسه، ژاپن، اسپانيا، آلمان، روسيه، چين، كره ، هنگ كنگ ايتاليا، عمان ، لبنان و هندوستان از برنامه‌هاي ستاد براي حضور در عرصه‌هاي بين‌المللي براي سال جاري است.

وي مهمترين اصل در بحث برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي را حضور بخش خصوصي به عنوان متولي كار است، افزود: در اين راستا حدود ‪۸۰‬درصد هزينه هاي شركت در نمايشگاه در قالب يارانه به شركت‌ها و موسسات خصوصي فعال در صنعت گردشگري پرداخت مي‌شود.

برزين با اشاره به بازارها و اهداف جديد گردشگري ايران، اظهار داشت: به عنوان مثال تا ‪۲۰‬سال آينده ‪۱۰۰‬ميليون گردشگر چيني به ديگر كشورهاي جهان سفر مي‌كنند و عمده اين توريست‌ها فرهنگي هستند كه ايران مي‌تواند مقصد مناسبي با توجه به ويژگي‌هاي موجود رد كشور براي اين گردشگران باشد.

رييس ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: همچنين حدود ‪۴۰‬درصد توريست‌هاي اروپايي فرهنگي هستند و ويژگي‌هاي تاريخي، فرهنگي و باستان شناسي ايران مي‌تواند موقعيت مناسبي را براي سفر اين گروه به ايران فراهم كند.

برزين در خصوص برگزاري نمايشگاه بين‌المللي گردشگري در تهران و ثبت اآن در تقويم برنامه نمايشگاههاي جهاني، نيزافزود: در اين خصوص اقدامات خود مانند مذاكره با تعدادي زا شركت‌هاي بزرگ و معتبر اروپايي در زمينه برگزار نمايشگاههاي بين‌المللي را آغاز كرده و پيگير آن براي دستيابي به نتيجه مناسب براي برگزاري نمايشگاه هستيم.

وي تصريح كرد: اميد است با تلاش‌هاي انجام شده سال ‪ ۲۰۱۰‬نخستين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري با حضور گسترده كشورهاي خارجي در ايران برگزار شود.

برزين همچنين در خصوص هزينه‌هاي ستاد در رابطه با فعاليت‌هاي انجام شده، گفت: در مجموعه ‪۲/۵‬سال فعاليت اين ستاد كمتر از ‪۱۰‬ميليارد تومان براي تمامي فعاليت‌ها اعم از شركت در نمكايشگاهها، توزيع اقلام تبليغاتي و تيزرهاي تلويزيوني خارجي هزينه شده است.

برزين با اشاره به اينكه برآورد امسال ما براي شركت در نمايشگاهها و فعاليت‌هاي تبليغي حدود پنج ميليارد تومان است، گفت: سال گذشته حدود چهار ميليارد ريال توسط ستاد براي انجام فعاليت‌ها هزينه شده است.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 482]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن