تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815647725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حريق در سالن كنفرانس دانشگاه علوم بهزيستي معاون عمليات منطقه 3 آتش‌نشاني: علت و ميزان خسارت حادثه هنوز مشخص نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حريق در سالن كنفرانس دانشگاه علوم بهزيستي معاون عمليات منطقه 3 آتش‌نشاني: علت و ميزان خسارت حادثه هنوز مشخص نيست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

سالن كنفرانس دانشگاه توابخشي و علوم بهزيستي، ظهر امروز دچار حريق شد و آتش با حضور آتش‌نشانان پنج ايستگاه آتش‌نشاني اطفاء شد.

رضا سلمي، افسر آماده منطقه 3 سازمان آتش‌نشاني تهران با بيان اين خبر به خبرنگار حوادث ايسنا گفت: اين سالن به وسعت 160 متر مربع به علت نامعلومي دچار آتش سوزي شد كه اولين تيم آتش‌نشاني براي مهار اين حريق، 4 دقيقه بعد از اطلاع، به محل حادثه اعزام شد.

وي با تاكيد بر اين موضوع كه نيروهاي امدادي در زمان استاندارد و به موقع، بعد از اعلام حريق به سامانه 125، در محل آتش‌سوزي حاضر شدند؛ اظهار كرد: وقوع اين حادثه در ساعت 13 و 45 دقيقه به ستاد فرماندهي آتش‌نشاني اطلاع داده شد كه بلافاصله ماموران ايستگاه 318 به عنوان اولين ايستگاه اعزامي در ساعت 13 و 49 دقيقه به دانشگاه رسيدند.

وي با اشاره به وسعت زياد آتش و نياز به نيروهاي كمكي، افزود: بلافاصله از ايستگاه‌هاي 372، 303، 402 و گروه امداد و نجات 374 درخواست اعزام نيروي كمكي كرديم كه اين نيروها همراه يك خودرو نردبان‌دار آتش نشاني و يك دستگاه خودرو حامل دستگاه‌هاي تنفسي به سرعت عازم محل حريق شدند و عمليات اطفاي آتش را آغاز كردند.

سلمي بدنه چوبي سالن و كف پوش موكت آن را عامل گسترش حريق بيان كرد و گفت: كاركنان اين ايستگاه به دليل بسته بودن درهاي سالن جلسات و كنفرانس، بسيار دير متوجه اين آتش سوزي شدند و تقريبا زماني اين حادثه را به ستاد فرماندهي آتش نشاني اعلام كردند كه اين سالن به طور كامل سوخته و حدود 2 يا 3 ساعت از زمان شروع حريق به شكل كند سوزي گذشته بود.

همچنين اصغر يعقوبي، معاون عمليات منطقه سه سازمان آتش نشاني درباره جزئيات اطفاي اين حريق گسترده گفت: نيروها به محض رسيدن به محل حادثه به چند گروه تقسيم و از سه جهت شمال، جنوب و غرب به كانون حريق در طبقه سوم ساختمان مديريت دانشكده علوم بهزيستي نزديك شدند. سپس با شش رشته لوله آبدهي از انتشار حريق در داخل همان طبقه جلوگيري كرديم و به اطفاي كامل آن پرداختيم.

وي با تاكيد بر اينكه عمليات سريع و به موقع آتش نشانان از گسترش آتش به طبقات ديگر جلوگيري كرد، افزود: در ساعت 14 و 5 دقيقه توانستيم جلوي سرايت آتش به اتاقهاي ديگر اين طبقه را بگيريم و بالاخره در ساعت 14 و 30 دقيقه هم موفق به مهار كامل آتش شديم.

معاون علميات منطقه 3 در مورد ميزان خسارات وارده، گفت: هنوز ميزان دقيق خسارات اين آتش سوزي مشخص نيست؛ ولي بررسي اوليه نشان مي‌دهد كه در جريان آتش‌سوزي در اين سالن، صندلي و ميزهاي كنفرانس، سه دستگاه تلويزيون و همچنين ديگر تجهيزات رسمي و بصري اين سالن از بين رفته است.

انتهاي پيام
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن