تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821156597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري اعضاي باند بزرگ سرقت خودروها در كرج


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دستگيري اعضاي باند بزرگ سرقت خودروها در كرج
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

اعضاي يك باند بزرگ تبهكار كه پس از سرقت خودروهاي وانت در كرج آنها را به زاهدان منتقل و به وسيله چند مالخر و قاچاقچي به افغانستان منتقل مي‌كردند با تلاش گسترده و پيگير كارآگاهان پليس آگاهي استان تهران دستگير شدند.

به گزارش سرويس حوادث ايسنا سارقان حرفه‌اي كه اكثرا اعضاي يك خانواده بودند، به صورت گسترده در سطح كرج اقدام به سرقت خودروهاي وانت نيسان مي‌كردند به طوري كه پس از دستگيري متهمان اصلي و تحت نظر گرفتن ساير عوامل اين باند، آمار سرقت نيسان در كرج تقريبا به صفر رسيده بود.

رسيدگي ويژه به اين پرونده با شكايت تعداد زيادي از شهروندان كرجي آغاز شد.

با توجه به اين كه سارقان تنها وانت نيسان را سرقت مي‌كردند كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، تحقيقات وسيعي را براي شناسايي عاملان سرقت آغاز كردند.

پس از چند روز كار اطلاعاتي و تحت نظر گرفتن محلهاي مشكوك و استفاده از اطلاعات منابع يكي از سارقان به نام «ع ــ الف» دستگير و در تحقيقات مشخص شد كه وي و اعضاي خانواده‌اش از سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار با پرونده‌اي تخلفي زياد هستند.

متهم در بازجويي‌ها به چندين فقره سرقت اعتراف و كارآگاهان با تلاش و پيگيري فراوان برادر او را هم دستگير كردند كه اين متهم براي جلوگيري از تحقيقات بيشتر و لو نرفتن باند اقدام به خودزني ناموفق كرد.

هر دو متهم كه خود را اسير پليس مي ديدند، سرانجام به سرقت نزديك به صد خودرو و فروش آنها به دو نفر مالخر به نامهاي «غلام ــ ش» و «هوشنگ ــ ح» اعتراف كردند.

با تحقيقات بيشتر مشخص شد كه مالخران خودروهاي سرقتي را به زاهدان منتقل و با كمك يك تبعه افغانستان به اين كشور منتقل مي‌كردند.

بدين ترتيب با عزيمت كارآگاهان به زاهدان يكي از مالخران دستگير شد كه او نيز به خريد و فروش خودروهاي سرقتي اعتراف كرد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن