تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821330419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايسكانيوز از دادگاه كيفري تهران گزارش مي دهد شوت زندگي در زمين فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ايسكانيوز از دادگاه كيفري تهران گزارش مي دهد شوت زندگي در زمين فوتبال


تهران – ايسكانيوز: پسري كه متهم است به دنبال دعوا در فوتبال ، دوستش را از پا درآورد در دادگاه كيفري تهران محاكمه مي شود.

*گزارش و عكس: فروغ طباطبايي
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه حوادث ايسكانيوز:فريادهاي گوشخراش «سهيل» 17 ساله ، ظهر 29 خرداد 1386 دريكي از خيابان هاي ورامين ، لرزه برجان مردم انداخت.
كساني كه هراسان از خانه شان بيرون دويده بودند به درگيري او با چند پسر در بازي فوتبال ، پي بردند و بدن نيمه جانش را به بيمارستان رساندند.
«سهيل» اما به خاطر شدت خونريزي ، روي تخت بيمارستان تسليم مرگ شد و بازپرس كشيك ، رسيدگي قضايي به جنايت را آغاز كرد.
بازجويي از شاهدان نشان مي داد نوجوان نگون بخت ، قرباني خشم دوستش «سعيد» شده است.با طرح اين فرضيه ، متهم خيلي زود دستگير شد و بدون هيچ مقاومتي جرم را گردن گرفت.
«سعيد» در تشريح جزييات ماجرا گفت: با دوستانم فوتبال بازي مي كرديم كه بهنام با سهيل درگير شد. من ميانجيگري كردم تا درگيري ، ختم به خير شود اما سهيل به صورتم سيلي زد. آنجا بود كه كنترلم را ازدست دادم و چاقو كشيدم . مي خواستم به بازوي سهيل بزنم اما به قلبش خورد!
به دنبال اين اعترافها و بازسازي صحنه جنايت ، پرونده با صدور كيفر خواست به دادگاه كيفري تهران فرستاده شد.گزارش ايسكانيوز مي افزايد، قرار بود«سعيد» روز دوشنبه درشعبه 74 محاكمه علني شود اما اين نشست به خاطر غيبت وكيل متهم و همچنين نبود برگه انحصار وراثت به وقت ديگري موكول شد.
او به زودي درحالي محاكمه علني مي شود كه خانواده داغدار برايش حكم اشد مجازات (قصاص نفس) خواسته است.525/120
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن