تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805840882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شركت بيش از دو ميليون نفر در مراسم سالروز رحلت امام (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شركت بيش از دو ميليون نفر در مراسم سالروز رحلت امام (ره)
رئيس كميته هماهنگي و روابط عمومي ستاد ارتحال امام خميني (ره) از برگزاري مراسم بزرگداشت دنيا با حضور بيش از دو ميليون نفر در سالروز رحلت ملكوتي امام (ره) خبر داد.
به گزارش ايرنا، علي شريفي گفت: اين مراسم با حضور مقامات عالي رتبه كشوري و لشكري و زائران و مهمانان داخلي و خارجي روز 14 خرداد در حرم مطهر برگزار مي شود.

وي خاطر نشان كرد: از ماه ها قبل برنامه ريزي لازم توسط اين ستاد صورت گرفته و در قالب كميته هاي مختلف كه مسئول رسيدگي و برنامه ريزي موارد مربوطه هستند بيش از 97 درصد كارها انجام شده است.

شريفي گفت: با توجه به تقاضاهاي اقشار مختلف مردم هم اكنون همايش هاي متعدد در جماران و حرم مطهر در حال برگزاري است كه تا چهاردهم خرداد ادامه دارد.

وي از همايش هاي اقليت هاي ديني در حسينيه جماران، نمايندگان مجلس هشتم در حرم مطهر، فرماندهان دفاع مقدس در حسينيه جماران، همايش بزرگ ورزشكاران و قهرمانان تيم هاي ملي در حرم مطهر، همايش راهپيمايي 50 هزار نفري بانوان در حرم مطهر به عنوان همايش هايي كه تا 14 خرداد برگزار مي شود نام برد.

شريفي از همايش هاي مبارزان و زندانيان دوران ستم شاهي، احزاب، گروه ها و تشكل هاي سياسي در حسينيه جماران، تجديد ميثاق پزشكان در حرم مطهر، همايش اساتيد بسيج دانشگاهي در حرم مطهر، همايش دو و ميداني 20 هزار نفري از ميدان جهاد تا حرم مطهر را از ديگر همايش ها ذكر كرد.

وي افزود: ميثاق دانشگاهيان و دانشجويان، همايش امام دانشگاه و نوآوري در حرم مطهر و حسينيه جماران، همايش شهرداران سراسر كشور در حرم مطهر، همايش اصحاب فرهنگ و هنر اعم از سينماگران (بازيگران سينما، تلويزيون و تاتر) با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حسينيه جماران نيز از جمله همايش هايي است كه تا 14 خرداد برگزار مي شود.

رئيس كميته هماهنگي و روابط عمومي ستاد ارتحال امام خميني (ره) گفت: همايش هاي شهردار، مديران شهرداري و اعضاي شوراي شهر تهران و ائمه جماعات در حرم مطهر برگزار مي شود.

وي گفت: كميته اسكان و تغذيه ستاد مركزي كه مسئوليت آن بر عهده نيروي مقاومت بسيج است از ماه ها قبل برنامه ريزي مناسبي براي زائران حرم امام كه از سراسر كشور عاشقانه براي حضور در مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي امام (ره) اقدام كرده اند تدارك ديده است.

وي افزود: اين كميته تاكنون بيش از 98 درصد مسئوليت هاي محوله را انجام داده و هم اكنون در حال تدارك براي انتقال اين افراد توسط نيروي مقاومت بسيج به تهران مي باشند.

شريفي خاطر نشان كرد: تمام مراكز براي استقرار زائران حضرت امام از قبل مشخص شده و تمهيدات لازم براي تامين نيازها و تسهيلات مورد نياز زائران انجام شده است.

وي گفت: درصد قابل توجهي از مهمانان كشور را نخبگان، انديشمندان و عاشقان حضرت امام در سراسر دنيا تشكيل مي دهند كه تاكنون بيش از يك هزار و 300 نفر آنها رواديد خود را از سفارتخانه هاي جمهوري اسلامي ايران در سراسر جهان دريافت كرده اند و با برنامه ريزي كه ستاد خارجي براي اين عزيزان تدارك ديده است در حال سفر به سمت تهران هستند.

وي افزود:91 نفر از اروپا، 9 نفر از ايالات متحده آمريكا، 33 نفر از كشورهاي مختلف افريقايي و 465 نفر از قاره هاي آسيا و اقيانوسيه از جمله نخبگاني هستتد كه مهمان جمهوري اسلامي مي باشند.

رئيس كميته هماهنگي و روابط عمومي ستاد مركزي بزرگداشت امام خميني گفت: نخبگاني از كشورهاي آلباني، آلمان، صربستان، روسيه، دانمارك، كوزوو، يونان، اسپانيا، انگلستان، اوكراين، تركيه، بوسني و هرزگوين، واتيكان، نروژ، سوئد، بلژيك، بلغارستان، تاتارستان، فرانسه و كرواسي نيز در اين آيين شركت مي كنند.

شريفي افزود: شماري از مهمانان از كشورهاي آرژانتين، اروگوئه، مكزيك، ايالات متحده، السالوادور، كلمبيا و ونزوئلا هستند و تعداد قابل توجهي از مهمانان نيز از قاره هاي آسيا، افريقا و اقيانوسيه در مراسم سالروز ارتحال امام خميني (ره) شركت دارند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 347]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن