تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815565240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد// عامل تاسوكي تحويل ايران مي شود// تغيير برنامه پنجم توسعه// بن شهرداري به مجلس هشتمي ها// فيلم بني صدر


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه اعتماد// عامل تاسوكي تحويل ايران مي شود// تغيير برنامه پنجم توسعه// بن شهرداري به مجلس هشتمي ها// فيلم بني صدر
خبرگزاري آريا- در ستون «پيدا و پنهان» اعتماد در شماره امروز (6 خرداد)، اخبار ويژه زير به چشم مي خورد.

عامل تاسوكي تحويل ايران مي شود؛ يك مقام آگاه امنيتي از تحويل عامل اصلي جنايت تاسوكي به ايران ظرف دو هفته آينده خبر داد. به گزارش «جهان» اين مقام آگاه گفت؛ مقامات پاكستاني قول داده اند طبق توافقات انجام شده برادر عبدالمالك ريگي را به زودي تحويل ايران بدهند. وي تاكيد كرد؛ هياتي از ايران به زودي براي تحويل گرفتن برادر ريگي راهي پاكستان مي شود و طبق برنامه تا دو هفته ديگر اين شرور به مقامات قضايي ايران تحول داده مي شود.

تغيير برنامه پنجم توسعه؛ در خبرها آمده است پيش نويس برنامه پنجم توسعه كه توسط كارگروه منصوب رئيس جمهور تدوين شده بود در مجمع تشخيص مصلحت دچار تغييرات اساسي شده است.

احتمال مخالفت با اعتبارنامه يك نماينده؛ ايرنا گزارش داد يكي از نمايندگاني كه از يك حوزه انتخابيه مرزي در شمال غرب كشور به مجلس راه يافته به خاطر حمايت گروهي از ضد انقلابيون و مستنداتي كه درباره گرايشات نامطلوب وي منتشر شده به احتمال قوي با مخالفت نمايندگان مجلس براي تاييد اعتبارنامه اش روبه رو خواهد شد. بنا بر اين گزارش برخي از منتخبان ملت در مجلس با جمع آوري اسناد متقني قصد دارند به اعتبارنامه نمايندگي اين فرد راي منفي دهند.

فيلم بني صدر؛ شنيديم صدا و سيما ساخت مستندي درباره زندگي بني صدر را آغاز كرده است.

شباهت روابط عمومي و زندگي زناشويي؛ غلامحسين الهام كار در روابط عمومي را همچون كار در خانواده و زندگي زناشويي خواند و گفت؛ در صورتي كه مجموعه يي به آن كار باور داشته باشد و مديران وارد عرصه اجرايي شوند كار به نحو احسن دنبال مي شود، البته در صورتي كه سيستم را قبول نداشته باشد نيز كار انجام مي شود اما به نقطه قابل قبول نخواهد رسيد. به گزارش ايسنا غلامحسين الهام در همايش روابط عمومي ها تاكيد كرد؛ اگر روابط عمومي ها مجموعه و سيستم خود را باور نداشته باشند توفيق پيدا نمي كنند و تنها به زندگي فيزيكي مي پردازند، چرا كه حركت رو به جلو نوآوري و خلاقيت با عشق صورت مي گيرد و عشق با باور ميسر مي شود، از اين رو اگر مي خواهيد نوآوري داشته باشيد بايد باور داشته باشيد كه بدون آن خلاقيت صورت نمي گيرد.

بن شهرداري به مجلس هشتمي ها؛ شنيديم شهرداري به نمايندگان مجلس هشتم يك ميليون تومان بن شهروندي اعطا كرده است. برخي خبرگزاري هاي نزديك به دولت اين بن را 300 هزار تومان اعلام كرده بودند.

توقيف سومين نشريه دانشجويي يزد؛ نشريه سياسي- تحليلي پرومته در دانشگاه يزد توقيف شد. اين نشريه به اتهام توهين به اسلام به كميته ناظر احضار شده است و در دومين شماره خود به طور دائم توقيف شد. پرونده اين نشريه با راي كميته ناظر براي رسيدگي بيشتر به كميته انضباطي ارسال شده است. اين سومين باري است كه نشريات در دانشگاه يزد با چنين احكامي مواجه مي شوند. قبلاً نيز نشريات سياسي- اجتماعي «زمستان» و «بيان آزاد» توقيف شده و پرونده هايشان به كميته انضباطي فرستاده شده بود.

احضار پروين اردلان به دادگاه انقلاب؛ پروين اردلان به شعبه 13 دادگاه انقلاب احضار شد. وي كه به خاطر فعاليت در سايت هاي «تغيير براي برابري» و «زنستان» متهم به اقدام عليه امنيت ملي از طريق فعاليت تبليغي عليه نظام است، بايد روز 12 مرداد امسال در شعبه 13 دادگاه انقلاب حاضر شود. پيش تر جلوه جواهري هم در اين پرونده احضار شده بود.

يك سال زندان براي يك فعال حقوق زنان؛ امير يعقوبعلي از فعالان حقوق زنان به تحمل يك سال حبس تعزيري محكوم شد. وي 20 تيرماه 1386 هنگام جمع آوري امضا در پارك انديشه تهران بازداشت شد و 29 روز در زندان اوين بود.

اعتراض جبهه مشاركت؛ جلسه دفتر سياسي حزب مشاركت شنبه شب برگزار شد. در اين جلسه اعضاي دفتر سياسي پس از تبادل اخبار داخلي و خارجي و استماع گزارش اولين نشست فصلي روساي مناطق حزب در سال جديد موضوع افزايش محدوديت و فشار بر منتقدان از سوي برخي مسوولان را مورد بررسي قرار دادند. اعضاي دفتر سياسي با ارزيابي موارد متعدد اين بي تحملي ها كه حتي دامنه آن به عرصه هاي غيرسياسي كشيده شده، آخرين نمونه آن را حذف بي جهت يكي از بهترين بازيكنان تيم ملي فوتبال كشورمان به سبب پاره يي از انتقادات وي از فدراسيون فوتبال توسط اين فدراسيون دانستند كه در حقيقت بازتوليد رفتار با منتقدان در عرصه سياستگذاري ورزش كشور است. اعضاي دفتر سياسي همچنين با توجه به بالا گرفتن برخي مناظره هاي سياسي پيرامون وقايع سال هاي 77 و 78 از جمله قتل هاي زنجيره يي و فاجعه كوي دانشگاه و متهم كردن دولت اصلاحات و برخي چهره هاي اصلاح طلب از سوي افراد و چهره هاي خاص به دست داشتن يا اهمال در اين وقايع تاكيد كردند كه پرونده هاي اين دو جنايت كه منجر به آسيب هاي فراوان به دانشجويان نخبه و آسيب به نظام از سوي جريان هاي سازمان يافته ضد اصلاحات شد كماكان مفتوح است و اگر پرده پوشي ها و مصلحت انديشي هاي بي دليل نبود ابعاد وسيع تري از شبكه به هم پيوسته اين دو جنايت افشا مي شد و امروز عده يي كه مستقيم و غيرمستقيم با آن مسائل در ارتباط بودند فرصت فرافكني و اتهام زني نمي يافتند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن