تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817060057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منتخب مردم تربت حيدريه:چالشي نيست؛ زمينه براي خدمت آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: منتخب مردم تربت حيدريه:چالشي نيست؛ زمينه براي خدمت آماده است
مـنـتـخـب مـردم تـربـت حـيـدريـه در مـجـلـس هـشـتـم گـفـت: اولـويـت مـجلـس هشتـم بـايـد رفـع مسـالـه تـورم، گـرانـي، بيكـاري و مسكـن مـردم بـاشـد. مـحـمـدعـلـي رضـايي اظهار كرد: آنچه كه مسلم است قريب به اتفاق نيروهاي اصولگرايي كه وارد مجلس هشتم شده‌اند، نيروهاي ارزشي و داراي تجربه و سابقه خوب كارهاي اجرايي هستند كه اميدواريم با توانمندي خود بتوانند نقش بسيار خوبي در مجلس هشتم ايفا كنند. وي با بيان اينكه " مجلس هشتم كارهاي بسياري را در پيش رو خواهد داشت" ادامه داد: وضعيت اقتصادي مردم، مساله‌اي اساسي و اصولي است و اميدواريم مجلس هشتم به سمت بهبود و ساماندهي وضعيت اقتصادي كشور گام‌هاي مثبتي بـردارد. مـنتخب مردم تربت حيدريه در انتخابات مجلس هشتم درباره چالش‌هاي فراروي مجلس آينده نيز گفت: در حال حاضر چـالشي مشاهده نمي‌شود و همه زمينه‌ها براي خدمت به مردم فراهم است و مجلس هشتم بايد با سرعت به سمت رفع مشكلات مردم حركت كند؛ چراكه مردم اميد زيادي به كار مجلس هشتم بسته‌اند. رضايي درباره تعامل مجلس با دولت نيز تصريح كرد: مـجـلـس يـك قـوه مـسـتـقـل است كه ضمن تعامل با ساير قوا بايد استقلال و اقتدار خود را نيز حفظ كند؛ چراكه زماني در كشور كارها پيش مي‌رود كه تعامل خوبي بين قواي نظام برقرار باشد و اگراين تعامل برقرار نباشد، مشكلات نه تنها حل نمي‌شود كه افزون‌تر خواهد شد. وي در مورد ويژگي‌هاي رئيس مجلس خاطرنشان كرد: همانطوركه امام(ره) فرمودند "مجلس در راس امور است" و مقام معظم رهبري نيز نسبت به استقلال مجلس توجه خاصي دارند كه بدين ترتيب يكي از برجسته‌ترين ويژگي‌هاي رئيس مجلس اين است كه بايد اقتدار مجلس هشتم را حفظ كند؛ چراكه جايگاه در راس امـور بـودن، اقـتـدار مـي‌طـلـبد و رئيس مجلس بايد بتواند با اقتداري كه لازمه نظام و انقلاب است، مجلس را اداره كند.

مسائل كلا‌ن را بر مسائل خرد جامعه ترجيح مي دهيم

منتخب مردم شهرستان‌هاي كهكيلويه و بهمئي در مجلس هشتم، اولويت اول اين مجلس را مبارزه با تورم و گراني دانست و گفت: نمايندگان مجلس هشتم براي ريشه‌كن كردن گراني بايد بحث تورم را در اولويت كاري خود در همان آغاز كار قرار دهند. عـلي‌محمد بزرگواري در گفت‌وگو با ايسنا افزود: در اين راستا حداكثر تلاش خود را به كار مي گيريم ، البته همكاري بين نهادهاي موثر براي تحقق اين هدف لازم است. وي با اشاره به ويژگي‌هاي نـامطلـوب تـورم در زمينـه‌هـاي مختلـف گفـت: همـه ايـن موارد با ارزش‌هاي اسلام و انقلاب در تعارض است، از اين رو مهار تورم بايد جدي‌ترين كار در مجلس هشتم باشد. وي اظهار كرد: اعتبار و اقتـدار مجلـس، در گـرو ايفـاي نقـش واقعي، قانونگذاري علمي، كارشناسي شده، پايبندي به قانون و حقوق مجلس و نظارت دقيق بـر اجـراي قانون است كه متاسفانه همواره اين نقش تحت تاثير عـوامل بيروني كمرنگ شده است. وي در ادامه تصريح كرد: ما درخدمت اهداف كلان مملكت هستيم و همان‌طور كه رهبر معظم انقـلاب فـرمودند، مسائل كلان را بر مسائل خرد جامعه ترجيح دهيد، ما نيز همين كار را خواهيم كرد.

با مشكل اجرا نشدن قوانين روبرو هستيم

منتخب خرم‌آباد بر ضرورت توجه مجلس هشتم به مهار تورم و رفع مشكلات معيشتي تاكيد كرد . در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به اولويت‌هاي كاري مجلس هشتم افزود : توجه به رفع مشكلات مردم بايد در دستور كار مجلس قرار گيرد و با برنامه‌هاي كارشناسانه بايد در راستاي مهار تورم حركت كرد. وي افزود : در كنار ساير امور مهم از جمله بحث سيـاسـت خارجي و... مجلس هشتم بايد اولويت را به مسائل اقتصادي و رفع مشكل معيشت مردم اختصاص دهد . منتخب مـردم خرم‌آباد در ادامه با اشاره به وظيفه قانونگذاري مجلس گفت : براي هر جايگاه و نهادي در كشور نقاط قوت و ضعف متصور است، از اين رو معتقدم مجلس شوراي اسلامي با مشكل نبود قانون در جهت حل مشكلات مواجه نيست بلكه با مشكل اجرا‌نشدن قوانين روبروست. رضا رحيمي نسب اضافه كرد : خلاء اصلي در اجرا‌نشدن قوانين است و قطعا يكسري از موارد به اصلاحات نياز دارند كه بايد مورد تبادل نظر قرار گيرند. وي در ادامه افزود: در كنار مسائل عمده، يك نماينده بايد به وظيفه مـهم ديگرش كه پيگيري مسائل و مشكلات حوزه انتخابيه و تشريح اين مشكلات براي مسئولان است، عمل كند . منتخب مردم خرم‌آباد اضافه كرد : شايسته نيست تعدادي از استان‌هاي برخوردار روز به روز از امكانات و اعتبارات بيشتري بهره‌مند شوند و در كنار آنها استانهايي باشند كه درجه محروميتشان هر روز بيشتر شود . وي در ادامه با اشاره به تاثيرمجلس در كليه امور كشور گفت: مجلس به عنوان يك نهاد مردمي تاثيرات اساسي را در كليه امور كشور دارد و اميد مي‌رود مجلس هشتم با وضع قوانين و نوع نظارت بر مجموعه‌هاي اجرايي ، پيشرفت و توسعه همه جانبه كشور در نهايت يك فضاي سياسي مطلوب را براي آحاد مردم فراهم كند. وي در ادامه با اشاره به چگونگي تعامل بين دولت و مجلس گفت : در ساختار نظام جمهوري اسلامي كاملا به بحث تفكيك قوا اهميت داده شده و بايد استقلال سه قوه حفظ شود . منتخب مردم خرم‌آباد اضافه كرد : در مرحله اول نبايد هيچ كـدام از مـجـمـوعـه‌هـا را تضعيف كرد و در عين حال نيز نبايد مـجـلـسـي داشته باشيم كه سراپا مطيع دولت باشد يا مدام در تعارض با آن باشد.

اقليت مجلس هشتم قوي خواهد بود

همچنين منتخب مردم درگز در انتخابات مجلس هشتم با اشاره به احتمال تغيير رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: جامعه انتظار تغيير و تحول در راس مجلس را دارد. محمدعلي دلاور افـزود: حـدود 70 درصـد از نمايندگاني كه به مجلس هشتم راه يافته‌اند، نمايندگان جديد هستند؛ بنابراين طبيعي است كه انتظار تحول را داشته باشيم و بايد طي جلساتي كه خواهيم داشت از بين گزينه‌ها بهترين را انتخاب كنيم. وي ادامه داد: رئيس مجلس بايد فـردي مقتدر، توانا و صاحب عقيده‌اي محكم باشد تا بتواند به جامعه، نگاه كلي داشته باشد و همچنين با نمايندگان تعامل خوبي بـــرقـــرار كـنــد. نـمــايـنــده مــردم درگــز در مـجـلــس هـشـتــم دربــاره فـراكـسـيـون‌هـاي اقـلـيـت و اكـثـريـت مجلس هشتم گفت: اقليت مـجـلـس بسيار قوي و تاثيرگذار خواهد بود و حتي مي‌تواند به مجلس، رئيس و هيات رئيسه معرفي كند. همچنين با شناختي كه از دوسـتـان اصولگرا داريم، آنها نيز دغدغه ما را دارند و مسائل معيشتي مردم را در اولويت مي‌دانند؛ بنابراين همه در يك نقطه مشترك هستيم كه كارها بايد كارشناسي شود و از روي تعقل و برهان صورت گيرد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 387]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن