تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811623999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از كريمي خواستند سكوت كند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: از كريمي خواستند سكوت كند


فوتبال- مهدي معزي:
«نقطه ضعف من اين است كه نمي‌توانم تغيير موضع بدهم.» علي كريمي كه بعد از انتقاد از فدراسيون فوتبال، تيتر اول روزنامه‌هاي كشور و حتي امارات را مال خودش كرد، حالا نه دنبال راه برگشت مي‌گردد و نه فكرش را مشغول اين موضوع مي‌كند.

اما فدراسيون كه انگار از محروميت علي كريمي پشيمان شده، در تماس‌هاي پشت سر هم با علي كريمي، او را دعوت به سكوت كرده‌اند. حتي به او اين وعده را هم داده‌اند! كه اگر مصاحبه نكند، در جلسه روزهاي بعد، راه برگشت را دور يك ميز پيدا مي‌كنند تا در اين شرايط، تيم ملي از تير انتقادات خلاص شود. اما انگار كريمي تصميمش را گرفته و ديگر نمي‌خواهد برگردد، چون ديگر هم خوب مصاحبه مي‌كند و هم جواب مي‌دهد:«دوست ندارم زياد مصاحبه كنم، اين را تمام خبرنگاران مي‌دانند، اما تصميم گرفته‌ام حرف بزنم و از حق خودم دفاع كنم تا آقايان در برنامه‌هاي تلويزيوني، مردم را يك طرفه براي قضاوت راهنمايي نكنند.»

علي كريمي كه به گفته علي كفاشيان، با هماهنگي علي دايي كنار گذاشته شده، اين روزها به تنهايي در مجموعه ورزشي انقلاب تمرين مي‌كند تا با تبعيدش از تيم ملي كنار بيايد؛ تبعيدي كه خود او گفته: «خيلي‌ها از محروميتم خوشحال شدند، چون تحمل من براي آنها سخت بود. در ايران هستم و تمرينات اختصاصي خود را دنبال مي‌كنم. اميدوارم آقايان هركاري دوست دارند انجام دهند، اما مطمئن باشند به هيچ عنوان به كميته انضباطي نمي‌روم. خيلي‌ها از رفتن من خوشحال شدند. دوست ندارم اسم آنها را ببرم، ولي با قدرت اعلام مي‌كنم كه به فكر افكار پوچ نباشند، چون علي كريمي فقط به خاطر مردم و لطف آنها دلش با تيم ملي است و بيدي نيست كه با اين بادها بلرزد.» علي كريمي ضمن رد محروميت دوساله‌اش از بازي‌هاي ملي و داخلي گفت: «كسي مرا محروم نكرده و من هم با تيم قطري يك سال ديگر قرارداد دارم. ضمن اينكه تا 10 سال ديگر هم به احتمال فراوان در ايران بازي نمي‌كنم كه بخواهند مرا از بازي‌هاي داخلي محروم كنند.»

اما به غير از علي كريمي، رحمان رضايي هم با فدراسيون مشكل پيدا كرده. او از تيم ملي كنار گذاشته شد، چون نه جوابش را مي‌دادند و نه هماهنگي صورت مي‌گرفت. او بعد از يك سال به ايران آمد تا فقط 2 روز كنار خانواده باشد. اتفاقي كه ابراهيمي، سرپرست تيم ملي هم آن را مي‌دانست و به قول رحمان رضايي تاييد هم شده بود: «من با هماهنگي سرپرست تيم ملي در تمرين پنجشنبه و جمعه غايب بودم.»

او درباره اين ماجراها ادامه مي‌دهد: «سه‌شنبه ساعت 14 از ايتاليا به سمت ايران حركت كردم و بامداد چهارشنبه‌ به تهران رسيدم. پس از رسيدنم به تهران تا ظهر همين روز استراحت كردم و پس از آن با سرپرست تيم ملي و سرمربي تيم ملي تماس گرفتم اما تلفن همراه هر دوي اين افراد خاموش بود.» چون علي دايي، سرمربي تيم ملي با سايپا در امارات به سر مي‌برد و ابراهيمي هم در اردبيل بود. اما رحمان از تلاش براي برقراري تماس كوتاهي نكرده؛ «با اين حال پنجشنبه صبح هم با سرپرست تيم ملي تماس گرفتم و به او گفتم كه به‌دليل اينكه يك سال از ايران دور بوده‌ام اجازه بدهند تا پنجشنبه و جمعه در كنار خانواده‌ام باشم كه ابراهيمي هم گفت مشكلي نيست و اين مسئله را به دايي انتقال مي‌دهم. بعد از اين هيچ كس از تيم ملي با من تماس نگرفت كه سرمربي تيم ملي با اين پيشنهاد موافقت نكرده است و من هم به‌دليل اينكه تماسي با من گرفته نشد، اين 2 روز در كنار خانواده‌ام بودم.

با اين حال حدود 20 دفعه با تلفن همراه سرمربي تيم تماس گرفتم و حتي براي او sms هم فرستادم كه اگر شماره‌ من را نمي‌شناسد با اين sms شماره‌ من را بشناسد. ضمن آنكه شماره‌ خودم را هم به سرپرست تيم ملي دادم تا در صورت مخالفت سرمربي، اين مسئله به من انتقال داده شود كه هيچ تماسي با من نگرفتند. اگر آنها با من تماس مي‌گرفتند و مي‌گفتند سرمربي تيم ملي مخالف اين پيشنهاد است و بايد خودت را به اردوي تيم ملي برساني، همان روز بليت اردبيل را مي‌گرفتم و در تمرينات حاضر مي‌شدم. من در جريان دعوت بازيكن ديگري به جاي خودم در تيم ملي نبودم تا اينكه از طريق رسانه‌ها متوجه اين مسئله شدم. فكر نمي‌كنم من كار غيرمنطقي انجام داده باشم، با اين حال فكر مي‌كنم صحبت رودررو سوءتفاهم‌ها را از بين مي‌برد. من در اين جريان مقصر نيستم. نمي‌دانم بر اساس چه حسابي چنين تصميمي گرفته شده است. موضع من كاملا شفاف و روشن است.

اگر كادر فني موافق استراحت من نبود، بايد اين مسئله را به من مي‌گفت.» اما اتفاق جالب‌تر نرفتن محمد نصرتي، آلترناتيو رحمان رضايي به تيم ملي بود. او كه پس از اتفاق‌هاي مختص دايي، جاي رضايي را گرفته، در مصاحبه جالبي گفته: «من اصلا مصدومم. نمي‌توانم به تيم ملي بيايم. خوشحالم كه به تيم ملي دعوت شدم ولي در بازي آخر ليگ مقابل سپاهان از ناحيه عضله 4 سر ران مصدوم شدم و درد دارم. امشب هم به هتل تيم ملي مي‌روم و با علي دايي در اين خصوص حرف مي‌زنم.»

تاريخ درج: 5 خرداد 1387 ساعت 13:23 تاريخ تاييد: 5 خرداد 1387 ساعت 15:48 تاريخ به روز رساني: 5 خرداد 1387 ساعت 15:38
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن