تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815808891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستاره‌هاي پرسپوليس در آستانه تمديد قرارداد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ستاره‌هاي پرسپوليس در آستانه تمديد قرارداد


فوتبال- ژناصر قراگزلو:
افشين قطبي در اواخر ليگ هفتم وقتي با خبر شد كه دستيار اول او به همراه مسئولان باشگاه به‌دنبال جذب بازيكنان جديد هستند، به‌شدت از اين اقدام ناراحت شد و آن را مغاير با اصول حرفه‌اي فوتبال دانست.

هرچند كه قطبي در آن مقطع زماني خاص به‌دليل قرار داشتن پيروزي در نبرد قهرماني و برخي مصالح ديگر ترجيح داد اين بحث را چندان جدي ادامه ندهد.

حميد استيلي اما در گفت‌وگو با همشهري هرگونه اختلاف نظر با قطبي در زمينه نقل و انتقالات ليگ هشتم را رد مي‌كند. استيلي مي‌گويد:‌‌ «قبل از پايان ليگ، جلسه‌اي با سرمربي تيم و مديريت باشگاه درخصوص بازيكنان جديد داشتيم.

در آن جلسه توافقات كلي در رابطه با جذب بازيكنان جديد صورت گرفت. سرمربي تيم و مديريت باشگاه كاملاً از روند جذب بازيكنان جديد آگاه هستند و اين طور نيست كه كادرفني و مديريت باشگاه درجريان جذب بازيكنان جديد نباشد.»

باشگاه پيروزي در اولين اقدام خود سعي كرده با بازيكنان فعلي اين تيم تسويه حساب كند و در مرحله بعدي براي تمديد قرارداد بازيكنان موردنظر اقدام نمايد. در همين راستا نيز بازيكنان پيروزي در گروه‌هاي ۵ نفره به باشگاه رفتند تا ضمن تسويه حساب كامل، وضعيت تمديد قراردادشان را نيز مشخص كنند.

بحث تمديد قرارداد با ستاره‌هاي پيروزي اما براي مسئولان و كادر فني اين تيم در اولويت نخست قرار دارد. باشگاه در صدد است ظرف چند روز آينده با تمديد قرارداد ستاره‌هاي فعلي‌اش، گام بزرگي را در راستاي حضور پرقدرت در رقابت‌هاي ليگ‌برتر فصل آينده و از آن مهمتر ليگ‌ قهرمانان آسيا بردارد و پيش از سفر به كانادا و آمريكا، فهرست جديد خود را تكميل كند.

محسن خليلي

گلزن اول پيروزي با به ثمر رساندن ۱۸ گل در رقابت‌هاي ليگ‌برتر و كسب عنوان آقاي گلي مشترك به همراه هادي اصغري يكي از عوامل اصلي قهرماني اين تيم در اين فصل بود.

محسن خليلي كه جز افت در مقطعي كوتاه، فصل فوق العاده اي را سپري كرد، در اواخر ليگ گذشته گفت‌وگوهايي را با مسئولان يكي از تيم‌هاي اماراتي براي حضور در فوتبال اين كشور آغاز كرد.

تيم الوصل در حالي خواهان جذب خليلي شده بود كه با جذب مهاجم مراكشي با رقمي پايين‌تر نسبت به پيشنهاد مهاجم پيروزي، تا حدودي بحث حضور خليلي در تيم اماراتي منتفي شد.

محسن خليلي براي حضور در الوصل خواهان دريافت رقمي معادل ۹۰۰ ميليون تومان براي يك فصل شده بود. پس از منتفي شدن حضور در ليگ امارات، وي تصميم گرفت در پيروزي بماند.

آخرين اخبار موثق از اين باشگاه حاكي از آن است كه قرارداد خليلي براي يك فصل ديگر با رقمي حدود ۴۰۰ ميليون تومان تمديد خواهد شد.

گفته مي‌شود در اين رابطه حتي خليلي با مربيان تيم‌ملي نيز مشورت كرده كه علي ‌دايي تمديد قرارداد با سرخپوشان را به مهاجم اول اين تيم توصيه كرده است.

محمد نصرتي

باوجود آسيب‌ديدگي در مقاطعي از فصل بدون شك يكي از عناصر قابل اتكاي قطبي در خط دفاعي پيروزي بود به‌خصوص از زماني كه به جناح چپ خط دفاعي پيروزي انتقال يافت و اتفاقاً در پست دفاع‌چپ، نسبت به دفاع مياني براي تيمش بازي بهتري ارائه كرد.

محمد نصرتي پس از پيشنهادهايي كه از آلمان و اتريش داشت، با پيشنهاد خوبي از سوي تيم ديناموزاگرب كه مربيگري آن را برانكو ايوانكوويچ برعهده داشت، مواجه شد، اما پيشنهاد مالي نسبتاً مناسب اين تيم نيز نتوانست نصرتي را براي جدايي از پيروزي و پيوستن به ليگ كشور كرواسي مجاب كند. او نيز مانند بيشتر ستاره‌هاي اين تيم در جمع سرخ‌ها مي‌ماند.

مهدي واعظي

آسيب‌ديدگي و كشيدگي شديد از ناحيه پشت‌ران، مهدي واعظي را حداقل به مدت ۳ ‌هفته از ميادين فوتبال دور نگه‌ خواهد داشت، اما استمرار و بيشترين حضور در درون دروازه تيم قهرمان ليگ‌برتر، باعث شده مسئولان باشگاه نگاه ويژه‌اي به اين بازيكن براي رقابت‌هاي فصل آينده داشته باشند.

واعظي با رد شايعات اخير مي‌گويد: «براي باشگاه هيچ پيش‌شرطي تعيين نكرده‌ام. اينكه از قول من عنوان شده تنها شرط ماندنم جدايي رودباريان از پيروزي است، به هيچ وجه صحت ندارد.»

تيم فولاد با رقمي قابل توجه خواهان عقد قرارداد با اين دروازه‌بان شده بود اما واعظي دوست ندارد شانس حضور مجدد با پيروزي در ليگ‌برتر و آسيا را از دست بدهد و نكته مهمتر اينكه به خوبي مي‌داند با نمايش مطمئن در چارچوب دروازه سرخپوشان به خوبي در معرض ديد مربيان تيم‌ملي است.

واعظي ظرف يكي، دو روز آينده بعد از تسويه حساب با باشگاه، قرارداد جديدش را با پيروزي تمديد خواهد كرد.

عباس آقايي

هافبك سرخپوشان قبل از پايان فصل عنوان كرده بود كه قهرماني تيمش در تصميم آينده او بسيار تأثيرگذار خواهد بود. عباس آقايي كه در طول فصل همواره بحث حضورش در تيم استقلال نيز مطرح بود، چندي قبل راهي امارات شد تا در صورت توافق نهايي به يكي از تيم‌هاي اماراتي بپيوندد.

تيم النصر و يك تيم ديگر اماراتي گفت‌وگوهايي را با هافبك تأثيرگذار پيروزي داشته‌اند. عباس آقايي امروز به تهران بازمي‌گردد. چنانچه آقايي به هر دليل با اماراتي‌ها به توافق نرسد، قطعاً قراردادش را با پيروزي براي يك فصل ديگر تمديد خواهد كرد.

مسئولان اين تيم در صورت از دست دادن آقايي، داود حقي هافبك مؤثر استقلال اهواز را جذب خواهند كرد. آنها در اين زمينه گفت‌وگوهايي را نيز با حقي انجام داده‌اند.

كريم باقري

يكي از باثبات‌ترين بازيكنان پيروزي در ليگ گذشته بدون شك كريم باقري بود. كاپيتان اين تيم در طول ليگ، بازي‌هاي درخشاني را از خود به نمايش گذاشت. باقري براي اينكه حسن‌نيت خود را به مسئولان باشگاه نشان دهد قرارداد دوساله و سفيدي را با باشگاه امضا كرد.

مطمئناً اين حركت كاپيتان پيروزي و حسن‌نيت او از نظر مديرعامل باشگاه دور نخواهد ماند. گفته مي‌شود كاشاني در نظر دارد حتي رقم ۱۰ درصد بيشتر از سقف قرارداد باشگاه را به پاس حركت اخير كاپيتان تيم براي وي در نظر بگيرد.

نيكبخت واحدي

عليرضا واحدي نيكبخت در نيم‌فصل دوم مشكلات زيادي با افشين قطبي داشت. دامنه اين اختلافات در اواخر فصل آنقدر شدت يافت كه وي علناً عنوان كرد در صورت باقي ماندن قطبي به عنوان سرمربي، ديگر در پيروزي نخواهد ماند.

با افزايش شانس حضور قطبي در تيم سرخپوشان به احتمال فراوان بايد نيكبخت را اولين ستاره جداشده اين تيم به شمار آورد. حميد استيلي در اين مورد مي‌گويد: «نيكبخت بازيكن پيروزي است و بايد تابع باشگاه باشد.»

با اين وجود احتمال حضور نيكبخت در ليگ امارات و تيم استيل‌آذين وجود دارد. اتفاقي كه به احتمال زياد به زودي تحقق مي‌يابد. هرچند علي پروين در آخرين اظهارنظر خود در مورد نيكبخت عنوان كرده، هنوز مذاكره‌اي با اين بازيكن براي حضور در استيل‌آذين انجام نداده است.

تاريخ درج: 5 خرداد 1387 ساعت 19:20 تاريخ تاييد: 5 خرداد 1387 ساعت 23:40 تاريخ به روز رساني: 5 خرداد 1387 ساعت 23:05
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن