تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814647984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ميانجيگري مصري‌ها در آستانه شكست


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: طرح ميانجيگري مصري‌ها در آستانه شكست


خاورميانه- گروه بين‌الملل:
تلاش مصري‌ها براي برقراري آتش بس ميان اسرائيل و حماس در آستانه شكست قرار گرفت.

سفرهاي مكرر مقامات قاهره به تل آويو و گفت‌وگوهاي همزمان آنها با رهبران حماس بارقه‌هايي از اميد به آتش بس ميان دو‌طرف را زنده كرده بود كه كارشكني‌هاي ديروز اسرائيلي‌ها آنها را برباد داد.

راديو ارتش رژيم صهيونيستي اعلام كرد: اسرائيل 2 شرط براي توافق با آتش‌بس در غزه تعيين كرده است، آزادي گلعاد شليط و تضمين‌هاي امنيتي لازم حماس.

پايگاه اينترنتي روزنامه صهيونيستي جروزالم پست در شماره ديروز خود نوشت: اسرائيل اعلام كرد كه اختلاف نظر بر سراين 2 موضوع باعث شده است كه توافق آتش بس تاكنون به امضا نرسد.

طبق اعلام راديو ارتش صهيونيستي، اسرائيل شرط كرده است كه موضوع آزادي گلعاد شليط، سرباز صهيونيستي اسير مبارزان فلسطيني نيز در توافق آتش بس گنجانده شود.
رژيم صهيونيستي در شرط ديگري از حماس مي‌خواهد كه تضمين دهد با استفاده از آتش بس اقدام به تقويت بنيه نظامي خود نكرده و سلاح و مهمات را از مبدأ شبه جزيره سينا قاچاق نكند.

براساس اين گزارش، راديو ارتش صهيونيستي افزود، در اين ارتباط، ژنرال آموس از فرماندهان ارتش اسرائيل به دعوت عمر سليمان وزير اطلاعات مصرعازم قاهره مي‌شود. سليمان ميانجيگري توافق صلح ميان رژيم صهيونيستي و حماس را برعهده دارد.

از سوي ديگر ايهود اولمرت در مورد مذاكره با سوريه هم اعلام كرد اين مسئله به هيچ عنوان نبايد در رسانه‌ها علني شود و گفت‌وگوها به‌صورت غيرمستقيم و كاملا محرمانه ادامه خواهد يافت.

وي همچنين ادعا كرد اين مذاكرات جدي و مستمر خواهد بود.گفتني است كه رژيم صهيونيستي چهارشنبه هفته گذشته شايعه اعلام موافقت با طرح آتش بس با حماس را تكذيب كرد.

تاريخ درج: 5 خرداد 1387 ساعت 22:47 تاريخ تاييد: 6 خرداد 1387 ساعت 01:12 تاريخ به روز رساني: 6 خرداد 1387 ساعت 01:02
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن