تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821178097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اصولگرايان،باهنر را به عنوان نايب رييس اول مجلس هشتم انتخاب كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اصولگرايان،باهنر را به عنوان نايب رييس اول مجلس هشتم انتخاب كردند
سياسي. سياست. سياست منطقهاي
مجمع عمومي اصولگرايان مجلس هشتم عصر يكشنبه پس از بحث در خصوص رييس مجلس هشتم و انتخاب علي لاريجاني به عنوان گزينه اصولگرايان؟ وارد موضوع انتخاب نواب رئيس مجلس شدند و محمد رضا باهنر را به عنوان گزينه خود براي نايب اول رييس مجلس انتخاب كردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا ؟ محمد رضا باهنر ؟ محمد حسن ابوترابي فرد و سيد شهاب‌الدين صدر سه منتخب مردم براي نمايندگي مجلس هشتم؟ در نشست مجمع عمومي اصولگرايان مجلس هشتم خود را نامزد نيابت رييس مجلس كردند.

براساس راي‌گيري به عمل آمده از اصولگرايان مجلس هشتم؟محمد رضا باهنر از ‪ ۲۱۵‬راي ماخوذه با كسب ‪ ۱۱۲‬راي توانست به عنوان نايب اول رياست مجلس انتخاب و از سوي اصولگرايان به صحن علني مجلس معرفي شود.

در اين نشست همچنين محمد حسن ابوترابي فرد ‪ ۷۶‬راي و سيدشهاب‌الدين صدر ‪۶۹‬ راي كسب كردند كه ميزان راي ماخوذه آنان به حد نصاب نرسيد.

با توجه به طولاني شدن زمان نشست مجمع عمومي اصولگرايان مجلس هشتم قرار شد تكليف نايب رييس دوم مجلس هشتم در نشست بعدي مجمع عمومي اصولگرايان كه فردا دوشنبه برگزار مي‌شود؟ مشخص شود.

گزينه‌هاي انتخاب شده به عنوان رييس مجلس و نايب رييس مجلس هشتم گزينه هاي پيشنهادي اكثريت اصولگرايان مجلس هشتم مي‌باشند و اين افراد در صحن علني مجلس بايد راي اكثريت نمايندگان مجلس را كسب كنند.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن