تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815361733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقام گيري شوم از همسر سابق‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: انتقام گيري شوم از همسر سابق‌
جام جم آنلاين: مردي كه براي انتقام‌گيري از همسر سابقش، با همدستي دوستانش او را بشدت مجروح كرده و خودروي وي را به سرقت برده بود، دستگير شد. متهم در اظهاراتش به پليس گفت: همسرم را بابت جدايي‌امان مقصر مي‌دانستم. چند ماه پس از جدايي، تصميم به انتقام از وي گرفتم و ماجرا را با 2 تن از دوستانم در ميان گذاشتم كه آنها قبول كردند، روز حادثه با زن سابقم تماس گرفتم و با ابراز پشيماني دروغين، از او خواستم به ملاقاتم بيايد.


به گزارش خبرنگار جام‌جم، روز 20 ارديبهشت امسال، زني با مراجعه به شعبه ششم بازپرسي دادسراي امور جنايي كرج، با ارائه درخواستي از ناپديد شدن خواهرش با يك دستگاه خودروي پژو اطلاع داد.

شاكي در تشريح ماجرا به بازپرس محمدياري گفت: خواهر 30 ساله‌ام 6 ماه پيش به دنبال اختلاف‌هايي از شوهرش (فرزاد)‌ جدا شده و در منزلمان زندگي مي‌كرد. امروز خواهرم پس از مكالمه تلفني با فردي ناشناس، با خودروي پژواش از منزل خارج و به يكباره ناپديد شد. به منازل دوستان، اقوام و بيمارستان‌ها سرزديم، اما خبري از وي نشد، گمان مي‌برم بلايي بر سر وي آمده است.

به دنبال اين شكايت، پرونده براي ادامه تحقيقات به اداره جنايي پليس آگاهي تهران ارسال شد و ماموران جستجوي ويژه‌اي را براي يافتن زن گمشده آغاز كردند تا اين كه 2 روز بعد زن شاكي با مركز پليس تماس گرفت و گفت، خواهرش در يكي از بيمارستان‌هاي كرج بستري شده است. به دنبال اين تماس، ماموارن با عزيمت به بيمارستان، به تحقيق از زن مجروح پرداختند.

ردپاي شوهر سابق‌

اين زن در اظهاراتش به پليس گفت: 6 ماه است كه از شوهرم جدا شده‌ام. 2 روز پيش او با من تماس گرفت و گفت كه اشتباه كرده و مي‌خواهد بار ديگر زندگي مشتركمان را شروع كنيم. فريب حرف‌هايش را خوردم و با خودروي پژوام به مركز تفريحي به نام آتشگاه در محله باغستان رفتم. در آنجا شوهر سابقم فرزاد شروع به صحبت با من كرد و پس از مشاجره مرا بشدت كتك زد؛ به‌طوري كه دستم شكست و بعد 2 مرد كه از دوستان وي بودند، مرا كتك زدند و متواري شدند و ديگر چيزي نفهميدم تا اين كه روي تخت بيمارستان به هوش آمدم و سپس ماجرا را به خانواده‌ام اطلاع دادم.

به دنبال اظهارات زن مجروح، جستجو براي يافتن متهمان فراري و كشف خودروي مسروقه ادامه يافت تا اين كه خودروي مسروقه وي در يكي از محله‌هاي كرج كشف و ضبط شد و چند روز پيش نيز يكي از متهمان به نام فرزاد دستگير شد و با انتقال به مركز پليس، در بازجويي به جرم خود اعتراف كرد.

فرزاد متهم در اظهاراتش به پليس گفت: همسرم را بابت جدايي‌امان مقصر مي‌دانستم. چند ماه پس از جدايي، تصميم به انتقام از وي گرفتم و ماجرا را با 2 تن از دوستانم در ميان گذاشتم كه آنها قبول كردند، روز حادثه با زن سابقم تماس گرفتم و با ابراز پشيماني دروغين، از او خواستم به ملاقاتم بيايد.

وقتي او در محل قرار حاضر شد، طبق نقشه دعواي ساختگي به‌راه‌انداختم و او را كتك زدم، دوستانم هم او را كتك زدند و بعد وي را كه بيهوش شده بود، در يكي از محله‌هاي كرج رها كرديم و خودرو را در محله ديگر متوقف كرده و متواري شديم.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن