تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821318577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده بسيج سپاه همدان : فتح خرمشهر تابلويي از ايستادگي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده بسيج سپاه همدان : فتح خرمشهر تابلويي از ايستادگي است
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد.

فرمانده منطقه مقاومت بسيج سپاه استان همدان روز يكشنبه در همايش سالروز آزادسازي خرمشهر در اسلام‌آباد غرب گفت: فتح خرمشهر يك تاريخ و تابلويي از ايستادگي و عزت و سرافرازي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا سردار " آزادي " با تجليل از رشادت مردم اسلام‌آبادغرب در دوران دفاع مقدس بخصوص عمليات مرصاد گفت: در اين عمليات منافقين پيش بيني كرده بودند كه در مدت كوتاهي با عبور از مرزهاي غربي به تهران برسند اما در عمل به سدي محكم از رزمندگان ارتش، سپاه و ملت غيور و عشاير برخورد كردند.

وي گفت: همه نقشه‌هاي منافقين مزدور نقش برآب شد و بدين ترتيب بود كه استان كرمانشاه با تقديم عزيزترين فرزندان خود و حفظ خاكش ، حماسه‌اي تاريخي را خلق كرد.

وي گفت: در طول مدت ‪ ۹‬ماهي كه بني‌صدر فرماندهي كل قوا را در جنگ بر عهده داشت نتوانست تحركي در جبهه‌ها ايجاد كند و در زمان او بود كه حتي يك تپه هم فتح نشد.

وي افزود: به دليل عدم اعتقاد بني‌صدر به مردم و آرمانهاي انقلاب بود كه حتي يك وجب از اراضي اشغالي كشور توسط رژيم بعث بازپس گرفته نشد و ديديم كه در سال ‪ ۶۰‬و پس از عوض شدن او، رزمندگان با طرحي نو در ساختار دفاعي و در اولين عمليات خود به نام ثامن‌الائمه به پيروزيهاي چشمگيري دست يافتند.

وي گفت: ادامه اين فرهنگ را شما امروز مي‌توانيد در غزه و جنوب لبنان بينيد و ما به اين فرهنگ شهادت طلبي و جهاد بر خود مي‌باليم.

وي گفت: همين روحيات و فرهنگ شهادت طلبي است با وجود گذشت سالها از عمر انقلاب، آمريكا و غربيها جرات تجاوز به اين مملكت را ندارند و ايران اسلامي امروز به الگويي براي مسلمين و مستضعفين جهان شده است.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن