تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمامي شهرهاي چهارمحال وبختياري صاحب زمين تنيس مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تمامي شهرهاي چهارمحال وبختياري صاحب زمين " تنيس " مي‌شوند
داخلي. ورزشي. تنيس
مديركل تربيت بدني چهارمحال وبختياري از احداث زمين خاكي تنيس در تمامي شهرهاي اين استان خبر داد.

به گزارش ايرنا،"محسن حسين ميرزايي " روز يكشنبه در مجمع انتخابات هيات تنيس چهارمحال وبختياري درتربيت بدني‌افزود:اين زمين‌هاباهمكاري شهرداري ها احداث مي‌شود و تربيت بدني نيز وظيفه تجهيز اين زمينها را بر عهده دارد.

به گفته وي، عدالت در رشته ورزشي تنيس بايد رعايت شود و در تمامي شهرها و نقاط استان كه امكان باشد، زمين رشته ورزشي تنيس احداث خواهد شد.

وي، رشته ورزشي تنيس را مورد توجه جوانان دانست و گفت: آموزش جوانان در رشته تنيس به‌عنوان يك اصل‌ازسوي اين هيات با همكاري فدراسيون بايد دنبال شود.

معاون ورزشي تربيت بدني چهارمحال‌وبختياري نيز گفت:هم‌اكنون دو زمين خاكي رشته ورزشي تنيس در دانشگاه شهركرد احداث شده و با احداث اين دو زمين رشته ورزشي تنيس در استان نيز فعاليت خود را آغاز كرده است.

" حميد كريمي " افزود: دو زمين خاكي در پارك بانوان شهركرد نيز در حال احداث و ساخت است كه بزودي به بهره‌برداري خواهد رسيد.

به گفته وي، در حال حاضر ‪ ۷۱‬ورزشكار بيمه شده در رشته تنيس در چهارمحال و بختياري با سه مربي مشغول انجام اين رشته ورزشي هستند.

دراين مجمع " ساسان مبيني دهكردي " مديركل ديوان محاسبات چهارمحال و بختياري به عنوان رييس هيات تنيس استان به مدت چهار سال انتخاب شد. ك/‪۲‬ ‪۵۴۶/۶۷۱/۷۳۵۹‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 548]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن