تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه: وحدت مسلمانان منطقه، معادلات دشمنان را بر هم زده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده سپاه: وحدت مسلمانان منطقه، معادلات دشمنان را بر هم زده است
اجتماعي. مشاركت اجتماعي
سردار سرلشكر محمد علي جعفري روز يكشنبه گفت كه پيروزي انقلاب اسلامي ايران كه بيداري اسلامي و وحدت، هماهنگي و همدلي مسلمانان منطقه را در پي داشته است، بسياري از معادلات دشمنان اسلام از جمله آمريكا و رژيم صهيونيستي را بر هم زد.

به گزارش روابط عمومي دفتر فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، وي در ديدار سپهبد حسن تركماني جانشين فرمانده كل ارتش و نيروهاي مسلح و وزير دفاع سوريه گفت: وحدت و يكپارچگي ميان ايران اسلامي و جمهوري عربي سوريه بيش از پيش نمود پيدا كرده و اين نتيجه تلاش‌هاي دو كشور در جهت اتحاد و همكاري بيشتر است.

جعفري با اشاره به شكست طرح‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در منطقه خاورميانه، گفت: استراتژي بزرگ رژيم صهيونيستي، توسعه سرزمين‌هاي اشغالي و تسلط بر كشورهاي ديگري مثل لبنان بود، اما امروز شاهد هستيم كه براي تامين امنيت مناطق صهيونيست‌نشين هم دچار مشكل شده است.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: هميشه در روابط بين الملل محور اصلي قدرت، قدرت مادي، نظامي و فيزيكي است، در حالي كه تجربه جمهوري اسلامي و پيروزي‌هاي لبنان، سوريه و فلسطين به جهانيان نشان داده كه تاثير قدرت و نفوذ معنوي به مراتب از قدرت نظامي و فيزيكي بيشتر است.

وي با اعلام اينكه پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره) معادلات كشورها را در هم ريخته و توازن قوا را به نفع مردم منطقه و كشورهاي اسلامي تغيير داده است، گفت: بايد تغيير شرايط محيطي را مبناي حركت قرار دهيم و براي استفاده بيشتر از فرصت ها، گام‌هاي بلندتري برداريم.

سپهبد حسن تركماني وزير دفاع سوريه نيز در اين ديدار گفت: جمهوري اسلامي ايران از توانمندي‌هاي علمي، فناوري، رزمي و معنوي بالايي برخوردار است و اميدواريم كه اين ديدار توسعه همكاري‌هاي دوجانبه را در پي داشته باشد.

وي جمهوري اسلامي ايران را هم پيمان استراتژيك سوريه دانست و افزود: ما اين را بارها اعلام كرده‌ايم و دشمنان ما از همين موضوع احساس خطر مي‌كنند
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن