تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814294296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان تبليغات اسلامي خبر داد تشكيل شش هزار پايگاه فرهنگي براي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سازمان تبليغات اسلامي خبر داد تشكيل شش هزار پايگاه فرهنگي براي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان
خبرگزاري فارس: معاون امور فرهنگي و تبليغي سازمان تبليغات اسلامي از تشكيل شش هزار هسته و پايگاه فرهنگي براي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان كشور در تابستان امسال خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، حسين روحاني نژاد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: دو هزار و 770 هسته فرهنگي جوان با زير پوشش قرار دادن 82 هزار و 700 نفر در سطح كشور فعال مي شود.
وي با اعلام اينكه در اين هسته‌ها بيش از سه هزار نشريه فرهنگي توليد مي‌شود، اظهار داشت: يك هزار و 588 مربي از روحانيون بومي و يك هزار و 215 مربي از حوزه علميه قم براي هدايت اين هسته‌ها در سازمان‌هاي تبليغات اسلامي استان‌ها فعاليت خواهند كرد.
روحاني نژاد همچنين گفت: علاوه بر اينكه سه هزار جلد كتاب «ره توشه» ويژه اوقات فراغت در اين هسته‌ها ارائه مي‌شود، چهار هزار و 800 جلسه در مسائل سياسي، اجتماعي و ديني نيز برگزار مي شود.
معاون امور فرهنگي و تبليغي سازمان تبليغات اسلامي خاطرنشان كرد: از بين اين جوانان، 17 هزار نفر به عنوان جوان نخبه براي شركت در اردوهاي بيرون استاني سياحتي، زيارتي، علمي و آموزشي انتخاب مي‌شوند.
وي در ادامه از اجراي طرح بوستان معرفت كودك ونوجوان در تابستان سال جاري خبر داد و تصريح كرد: اين طرح با زيرپوشش قرار دادن 106 هزار نفر در سه هزار و 422 پايگاه اجرا مي‌شود.
روحاني نژاد برگزاري جلسات ويژه معارف ويژه مناسبت‌ها، جشنواره‌هاي استاني و برپايي كارگاه آموزشي را از جمله برنامه‌هاي اين معاونت است.
وي در پايان از برگزاري 177 اردوي منطقه‌اي براي نخبگان خبر داد و گفت: در اين اردوها بيش از 16 هزار و 500 نفر از نخبگان شركت خواهند كرد.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن