تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ايسكانيوز از دادگاه كيفري تهران قاتل شوهر ، محكوم شد به اعدام


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گزارش ايسكانيوز از دادگاه كيفري تهران قاتل شوهر ، محكوم شد به اعدام


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: زني كه شوهر معتادش را در شهر ري كشت، امروز در دادگاه كيفري تهران به اعدام محكوم شد.

*گزارش و عكس : فروغ سادات طباطبايي
به گزارش روز يكشنبه خبرنگار گروه حوادث ايسكانيوز: زنگ تلفن كلانتري 173 امين آباد شهر ري 30 دقيقه بامداد سوم شهريور 1386 به صدا درآمد و به افسر نگهبان خبر رسيد مردي به نام «موسي» در كوي چهارم «زينبيه» روستاي عشق آباد، كشته شده است .
بنابراين پليس و بازپرس كشيك دادسراي جنايي پايتخت، خيلي زود به نقطه مورد نظر رفتند و با ديدن جنازه خونين «موسي» كه مغزش روي زمين پاشيده شده بود رسيدگي به جنايت را آغاز كردند.
بازجويي هاي محلي نشان مي داد مرد نگون بخت با همسرش «زينب - ن» اختلاف كهنه داشت و به احتمال فراوان همين زن «آدمكش» است.
با طرح اين فرضيه، زن موسي فقط دقايقي پس از جنايت دستگير شد ، به كشتن شوهرش با آچار فرانسه اعتراف و انگيزه اش را بدرفتاري او عنوان كرد.
به دنبال بازسازي صحنه جرم ، پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري تهران فرستاده و روز يكشنبه شوهركش در شعبه 71 به رياست قاضي «نور ا... عزيزمحمدي» و با حضور چهار مستشار ، محاكمه علني شد.
در ابتداي اين نشست ، نماينده دادستان به تشريح كيفرخواست پرداخت و اشد مجازات خواست.سپس مادر قرباني در جايگاه ويژه قرار گرفت و براي عروسش تقاضاي صدور حكم قصاص كرد.
همچنين «زينب» 30 ساله، جنايت را گردن گرفت و در حالي كه اشك مي ريخت گفت: سه سال بود كه ازدواج كرده بودم.«موسي» اعتياد داشت و به من توجهي نمي كرد. او شب تا صبح مواد مي كشيد و تا ظهر مي خوابيد. وقتي اعتراض مي كردم مرا به باد كتك مي گرفت و از خانه بيرون مي كرد.
وي ادامه داد: پنج ماه تمام قهر كردم و پيش پدرم رفتم اما با اصرار «موسي» به خانه اش برگرشتم.با اين وجود اخلاق شوهرم عوض نشد و باز بهانه مي گرفت.مي گفت بايد زودتر طلاق بگيرم. من عاشق بچه بودم اما موسي مي گفت از عهده خرچش بر نمي آيد.
*قاضي: اختلاف تو و موسي بر سر چه بود؟
*«زينب»:نمي دانم ؛ شايد به اين خاطر بود كه مدام بهانه گيري مي كرد و مرا كتك مي زد.نيمه شب در اتاق خوابيده بودم كه بيدار شدم و به اتاق موسي رفتم.تا بي وقت پاي ماهواره بود.اعتراض كردم اما با لگد به پايم زد. به اتاق رفتم .آچار فرانسه را كه زير بالشم پنهان كرده بودم در آوردم و چهار ضربه به سر شوهرم كوبيدم.
*قاضي: براي چه آچار را زير رختخواب پنهان كردي؟
*«زينب»:از ترسم.
*قاضي:شواهد نشان مي دهد وقتي شوهرت خواب بود او را كشتي؛ قبول داري ؟
*«زينب»: نه، بيدار بود و ماهواره تماشا مي كرد.نمي دانم چطور شد كه كنترلم را از دست دادم و با آچار به جانش افتادم.گزارش ايسكانيوز مي افزايد، با پايان حرف هاي اين زن ، رييس و چهار مستشار دادگاه كيفري وارد شور شدند و «زينب» را به مرگ محكوم كردند.حكم تا 20 روز پس از ابلاغ قابل تجديد نظر خواهي است.525/120
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن