تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799136394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفتمين نشست هيئت رئيسه فدراسيون وزنه برداري برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفتمين نشست هيئت رئيسه فدراسيون وزنه برداري برگزار شد
هفتمين نشست اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون وزنه برداري عصر روز گذشته با حضور بهرام افشارزاده رئيس فدراسيون و ديگر اعضا در تالار وزنه برداري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، هفتمين نشست اعضاي هيات رئيسه فدراسيون وزنه برداري عصر روز گذشته با حضور بهرام افشارزاده رئيس فدراسيون، دكتراصغر شهابي نايب رئيس، حسين رضازاده عضو تيم ملي، مجيد شايسته، دكتر گائيني، محمد رضا كاظمي نژاد و عبدالكريم پوركيان( اعضاي هيئت رئيسه) در محل دفتر هيئت رئيسه (طبقه فوقاني تالار وزنه برداري آزادي) برگزار شد. در ابتداي اين نشست افشارزاده به ارائه گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته طي 6 ماه گذشته پرداخت.

وي با اشاره به اينكه حتي يك روز هم اردوهاي تيم ملي تعطيلي نداشته، گفت: طبق هماهنگي هاي به عمل آمده با كادر فني، اردوها حتي يك روز هم تعطيل نبوده حتي در طول تعطيلات نوروزي نيز ملي پوشان تمرينات خود را در اردوي شبانه روزي آزادي پيگيري مي كردند.

وي افزود: با حمايت آقاي شايسته دو مرحله اردوي مناسب و پربار در كيش و با امكاناتي ايده آل برپا كرديم كه در روند آماده سازي ملي پوشان كشورمان تاثير بسزايي داشت. بعد از آن نيز با پيگيري هايي كه به عمل آوردم زمينه برپايي يك مرحله اردوي كاملا تخصصي و پيشرفته در مجهزترين كمپ ورزشي دنيا( كلرادو اسپرينگ) مهيا شد و ملي پوشان جوان كشورمان توانستند پيش از اعزام به كلمبيا اردوي سطح ارتفاع خود را در اين كمپ كه هيچ هزينه اي برايمان به همراه نداشت برپا كنند. مطمئنم اين اردو در آمادگي روحي و رواني جوانان كه بايد حدود 20 روز ديگر از اعتبار وزنه برداري ايران دفاع كنند تاثيرات مثبتي خواهد داشت.

افشارزاده با اشاره به اعزام تيم ملي بزرگسالان كشورمان به مسابقات آسيايي ژاپن اظهار داشت: پيش از اتمام سال گذشته قصد داشتيم با تيمي كامل و تركيبي قدرتمند راهي رقابت هاي آسيايي شويم اما اعضاي كميته و كادرفني صلاح ديدند تا رضازاده در اين مسابقات شركت نكرده و تمام نيرو و انرژي خود را براي المپيك بگذارد. در آستانه سفر نيز محسن بيرانوند و فلاحتي نژاد با آسيب ديدگي روبه رو شدند و تيم ملي با تركيبي ناقص و البته جوان راهي اين پيكارها شد. در كل هدفمان از حضور در اين پيكارها ارزيابي و محك نفرات بود كه خوشبختانه دست آوردهاي خوبي نيز بهمراه داشت. موقيت اصغر ابراهيمي و رشيد شريفي و همچنين مهيا شدن زمينه براي شناسايي جواناني همچون سهراب مرادي و صالحي دستاورد اين مسابقات بود.

افشارزاده در ادامه تقويم سال جاري و فعاليتهايي را كه مد نظر قرار داده براي اعضاي هيات رئيسه قرائت نمود و عنوان داشت: با برسي هاي فراوان به اين نتيجه رسيديم كه بعد از بازيهاي المپيك اردوهاي شبانه روزي خود را تعطيل كرده و اجازه دهيم تا اردونشينان به شهرهاي خود رفته و در كنار خانواده هايشان به تمرين و آماده سازي بپردازند. اين موضوع از نظر روحي و رواني تاثير زيادي در آنان خواهد داشت ضمن اينكه فدراسيون نيز به هيچ عنوان آنها را فراموش نكرده و با اعزام مربيان تيم ملي، روندي را ايجاد خواهد كرد تا اردوي متمركز تهران به صورت كاملا گسترده در تمامي استان ها برگزار شود.

رئيس فدراسيون وزنه برداري كشورمان در پايان افزود: توجه به آينده قهرمانان و مربيان با توجه به اينكه آنها به منظور كسب افتخار از تحصيل و كسب و كار و پيشه خود مي زنند مهم ترين دغدغه من است و اميدوارم بتوانم با كمك شما عزيزان راه حلي را براي تامين آينده انها پيدا كنيم.

در ادامه جلسه اعضاي هيئت رئيسه، دكتر اصغر شهابي نايب رئيس از پيشنهاد فدراسيون وزنه برداري كشورمان به IWF جهت برپايي كيلينيك پزشكي بين المللي خبر داد و افزود: با صلاحديد افشارزاده پيشنهاد برپايي اين كيلينيك جهاني را به IWF ارائه كرده ايم كه در صورت موافقت تاماش آيان رئيس فدراسيون جهاني بايد هر چه سريع تر اقدامات اوليه جهت ميزباني اين رويداد بزرگ را فراهم كنيم.

در ادامه حسين رضازاده قوي ترين مرد جهان با ارائه گزارشي از روند تمرينات و آماده سازي خود و ساير ملي پوشان ابراز اميدواري كرد تا 3 نفر وزنه بردار اعزامي به المپيك پكن بتوانند براي كشورمان افتخارآفريني نمايند.

محمدرضا كاظمي نژاد رئيس هيات وزنه برداري خوزستان و عضو هيئت رئيسه فدراسيون اظهار داشت: لازم است افشارزاده مشاورين فني جديدي را به كار گيرد كه با آگاهي و اشراف كامل بر وضعيت اين رشته در ايران و جهان بتوانند مسايل را آناليز و پالايش نموده و جهت تصميم گيري نهايي به او ارائه دهند. اين كار فرصت لازم را به رئيس فدراسيون خواهد داد تا بتواند با خيالي آسوده تر فعاليت هاي خود را پيگيري كند.

مجيد شايسته از حمايت سازمان منطقه آزاد كيش از رضازاده خبر داد و گفت: طبق تصميم هايي كه به تصويب هيئت مديره سازمان منطقه آزاد كيش رسيده يك مربي با تجربه زبان انگليسي براي يك دوره شش ماهه در كنار رضازاده خواهد بود تا وي بتواند در اين فرصت و در كنار تمرينات آماده سازي مشكل زبانش را حل كند.

در پايان نيز اعضاي هيئت رئيسه در خصوص مسايلي همچون اردوهاي پيش رو، رقابت هاي ليگ، بودجه، لزوم حمايت سازمان و كميته ملي المپيك و نحوه جذب اسپانسر و كمك هاي مردمي به بحث و بررسي پرداختند.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن