تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

9 هكتار به جنگل كاري هاي شمال تهران افزوده شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: 9 هكتار به جنگل كاري هاي شمال تهران افزوده شد
خبرگزاري موج - به منظور جلوگيري از ساخت وساز غير مجاز در حريم شمال تهران و زيباسازي منظر شهري از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 9 هكتار از ارتفاعات شمالي منطقه يك جنگل كاري شد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يك مهندس محمود معماري رئيس اداره فضاي سبز شهرداري منطقه يك با اعلام اين خبر اظهار داشت: در حال حاضر 250 هكتار از اراضي شمال تهران قابليت جنگل كاري دارد كه تاكنون 7/31 هكتار از آن توسعه يافته است.
وي افزود : طرح توسعه جنگل كاري ارتفاعات شمالي تهران در دو مرحله انجام شده است كه در مرحله اول 22 هكتار از اراضي با كاشت 11 هزار اصله و در مرحله دوم ،9 هكتار با كاشت 4 هزار و850 اصله نهال اجرا شده است.
رئيس اداره فضاي سبز منطقه با اشاره به قابليت زمين براي كاشت گياهي گفت:گونه هاي در نظر گرفته شده از نوع درختان سوزني برگ و پهن برگ است كه در ارتفاعات پادگان امام علي(ع) واقع در توچال، بنياد علوي و اردوگاه شهيد باهنر در ارتفاعات جمشيديه كاشته شده است.
وي افزود:عمليات جنگل كاري به طور عمده با توجه به صرفه جويي در هزينه آبرساني در ارتفاعات كه داراي منابع آبي هستند صورت مي گيرد.
مهندس معماري به توسعه سال86 اشاره كرد وخاطر نشان كرد :در سال گذشته 297 هزار و660 متر مربع توسعه فضاي سبز در منطقه انجام شده است كه 220 هزار متر مربع آن مربوط به جنگل كاريها، 35 هزار متر مربع آن در بوستان ها و42 هزارو660 متر مربع در رفيوژ ولچكي ها انجام شده است.
گفتني است سرانه فضاي سبز منطقه در سال 85 در حدود 86/37 متر مربع و د رسال 86 در حدود71/38 متر مربع به ازاي هر نفر بوده است.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن