تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل سازمان فني و حرفه‌اي كردستان: خريد خدمات، كمك مناسبي به فارغ‌التحصيلان روستايي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل سازمان فني و حرفه‌اي كردستان: خريد خدمات، كمك مناسبي به فارغ‌التحصيلان روستايي است
خبرگزاري فارس: مدير‌كل سازمان فني و حرفه‌اي استان كردستان گفت: خريد خدمات در روستاها كمك مناسبي به فارغ‌التحصيلان روستايي است.
نادر فخري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج افزود: مراكز آموزش فني و حرفه‌اي استان در سال جاري به بخش خصوصي و افراد فارغ‌التحصيل واگذار مي‌شود كه بخشي از اين مراكز در دهستان‌ها داير خواهد شد.
وي ادامه داد: بيش از 330 هزار نفر ساعت تعهد خريد خدمات در روستاها در سال جاري است كه در بخش آموزش صنايع 107 هزار نفر ساعت و 200 هزار نفر در بخش خدمات خريد خدمات صورت مي‌گيرد.
فخري اظهار داشت: در حال حاضر در مراكز ثابت دولتي 2 ميليون و 684 هزار و 820 نفر ساعت آموزش ارائه مي‌شود كه بايد در سال جاري 10 درصد آن به بخش خصوصي و مديريت‌ها بر اساس توانمندي‌هاي متقاضيان واگذار شود.
وي اضافه كرد: مهم‌ترين استراتژي و سياست سازمان فني و حرفه‌اي واگذاري مديريت كارگاه‌ها و مراكز آموزش فني و حرفه‌اي مبتني بر استراتژي برون‌سازماني به مديران تحصيل كرده و ماهر است.
مدير‌كل سازمان فني و حرفه‌اي استان كردستان تصريح كرد: در اين راستا در فاز اول، 16 كارگاه آموزشي در سطح استان كردستان امكان‌سنجي و قيمت تمام شده هزينه‌ها مشخص شده است كه بر اساس اين سياست، بخش عظيمي از مراكز به صورت كلي به متقاضيان واگذار مي‌شود.
وي خاطر نشان كرد: آنچه در حال پيگيري است افزايش بهره‌وري و جدا كردن آموزش از سنجش است تا سنجش كارآموزان، آموزش صحيح را نشان دهد و اجراي اين طرح در سطح استان امكان بررسي آموزش صحيح و كارآمد را نشان خواهد داد.
فخري افزود: در سطح استان كردستان 99 آموزشگاه فعال است كه بايد اين آموزشگاه‌ها امتياز‌بندي و امكان‌سنجي شوند تا بنا‌ بر توانايي‌ها با آنان عقد قرارداد شده و بخشي از امكانات از سوي سازمان به آنان براي آموزش رايگان واگذار شود زيرا رسالت سازمان آموزش رايگان است.
اين مسئول اظهار داشت: تمامي فارغ‌التحصيلاني كه مدارك آنان به گونه‌اي است كه مي‌توانند متقاضي تأسيس آموزشگاه باشند، از سوي اين سازمان حمايت مي‌شوند و هيچ محدوديتي براي تأسيس آموزشگاه نخواهند داشت و مي‌توانند در تمامي روستاها، دهستان‌ها و شهرهاي استان فعاليت داشته باشند.
وي با ابيان اين مطلب كه اعتماد به‌نفس در بين فارغ‌التحصيلان فني و حرفه‌اي كم است ادامه داد: يكي از سياست‌هاي سازمان ارائه كار‌آفريني همراه با كارورزي است تا همراه با آموزش، مهارت اعتماد به نفس مورد نياز براي كار‌آفريني را نيز كسب كنند.
انتهاي پيام؛/ب
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن