تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814219265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمازجنت سينگ جيل ناظر اتحاديه بين‌المللي تور دوچرخه سواري آذبايجان شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آمازجنت سينگ جيل ناظر اتحاديه بين‌المللي تور دوچرخه سواري آذبايجان شد
خبرگزاري فارس: آمازجنت سينگ جيل در سومين مرحله از بيست و سومين تور بين‌المللي دوچرخه سواري آذربايجان ناظر اتحاديه بين‌المللي اين تور شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي تربيت بدني استان آذربايجان شرقي، وي از سوي يو سي آي جايگزين آندرسن هلندي شد.
بر اساس اين گزارش، آندرسن به دلايل مختلف از حضور در بيست و سومين دوره رقابت‌هاي تور آذربايجان سرباز زد.
اين گزارش مي‌افزايد؛ سينگ جيل در نخستين ساعات بامداد ديروز وارد تهران شد و سپس تهران را به مقصد اردبيل ترك كرد تا كار خود را از چهارمين مرحله تور دوچرخه سواري آذربايجان دنبال كند.
بر پايه اين گزارش، در اين پيكارها اصغر خداياري به عنوان سرپرست فني و كريم ماهوتچي نيز به عنوان نماينده فدراسيون حضور دارند.
اين گزارش مي‌افزايد؛ بيست و سومين دوره تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي آذربايجان با حضور شش تيم نيوزلند، گرجستان، ارمنستان، قزاقستان، ازبكستان و تركيه و هفت تيم داخلي مس كرمان‌، پيكان تهران، دانشگاه آزاد‌، اميد آذربايجان شرقي، منتخب آذربايجان‌غربي و اردبيل، مركزي و پتروشيمي تبريز از اول خرداد آغاز شده و تا نهم خرداد‌ ماه ادامه خواهد داشت.
بر پايه اين گزارش، بيست و سومين دوره تور بين‌المللي آذربايجان در 9مرحله و به مسافت يك هزار و 59كيلومتر در مسير استان‌هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي و اردبيل برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/ك
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن