تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ركوردار پرتاب ديسك آسيا : امكانات دووميداني در ايران ضعيف است ، در المپيك مدال مي گيرم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ركوردار پرتاب ديسك آسيا : امكانات دووميداني در ايران ضعيف است ، در المپيك مدال مي گيرم
احسان حدادي با اشاره به كمبود امكانات دووميداني درايران تاكيد كرد : همه سعي خود را براي حضور موفق در المپيك به كار مي گيرم و با اين ركوردها قطعاً در المپيك پكن مدال خواهم گرفت.
ركوردار پرتاب ديسك آسيا پس از شكستن ركورد آسيا و كسب عنوان قهرماني جايزه بزرگ هلند در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر گفت : وقتي در قطر مقام اول را گرفتم برخي گفتند كه نفرات اول دنيا در پرتاب ديسك در اين رقابت ها حضور نداشتند .

وي ادامه داد : خدا را شكر كه در مسابقات هلند با همه بزرگان اين رشته به رقابت پرداختم و در حضور اين بزرگان و با توجه به كوچكي خود نسبت به آنها ؛ نفر اول و جزء بهترين ها شدم .

قهرمان رقابت هاي سوپرگراند پري قطر افزود : امكانات دووميداني در ايران ضعيف است ولي موفق شدم با همين امكانات ناچيز ؛ ركوردهايي را دريافت كنم كه بر حسب آنها در المپيك حرف براي گفتن داشته باشم .

ركوردار پرتاب ديسك آسيا اعلام كرد : جايزه قهرماني در رقابت هاي جايزه بزرگ هلند 6 هزار دلار است كه آنرا دريافت كردم .

احسان حدادي ، امروز در حضور قهرمانان جهان و المپيك ، با شكستن ركورد آسيا ، فاتح رقابت هاي جايزه بزرگ هلند شد.

در مسابقات جايزه بزرگ هلند ، امروز احسان حدادي ، قهرمان پرتاب ديسك آسيا ، در حضور آلِكنا ، قهرمان جهان و المپيك از ليتواني و گرد كانتر قهرمان جهان در سال 2007 از استوني ، در پرتاب دوم خود به حد نصاب 68 متر و 52 سانتيمتر دست يافت و با شكستن ركورد آسيا به ميزان 57 سانتيمتر ، به عنوان قهرماني دست يافت.

پس از وي ، گرد كانتر از استوني كه نشان طلاي جهان را در كارنامه خود دارد ، با حدنصاب 68 متر و 25 سانتيمتر دوم شد و آلِكنا ، قهرمان المپيك آتن هم با 66 متر و 82 سانتيمتر در مكان سوم ايستاد.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن