تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816352860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از بحرين


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از بحرين
فرهنگي. رسانه‌هاي گروهي. مطبوعات. مطبوعات خارجي
روزنامه الوطن چاپ بحرين روز شنبه از انجام تماس‌هايي در رابطه با بازگشت خانواده‌هاي يهودي خبر داد كه در دهه هفتاد بحرين را به قصد فلسطين ترك كرده اند.

اين روزنامه در صفحه اول خود افزود: گزارش‌ها ي موجود از دستيابي اين افراد به تابعيت بحريني بر اساس شرايط اقامت دهه هفتاد حكايت دارد.

الوطن نوشت: از حدود شش ماه پيش تماس‌هايي در رابطه با خانواده‌هاي يهوديان بحريني تبار كه هم اكنون در اسرائيل، آمريكا و بعضي از كشورهاي اروپايي زندگي مي‌كنند جهت بازگرداندن گذرنامه‌هاي آنها و اعطاي گذرنامه به فرزندان، نوه‌ها و نزديكان آنها در صورتي كه تصميم بازگشت به بحرين داشته باشند، انجام گرفته است.

اين روزنامه افزود: به تازگي جمعي از خانواده‌هاي يهودي بحريني تبار جهت آشنايي با وضعيت و پي بردن به علت اتخاذ چنين اقدامي از سوي بحرين، به اين كشور سفر كرده اند.

**اين روزنامه در خبر ديگري به نقل از سايت اينترنتي ايلاف از بيت لحم نوشت:مقامات اشغالگر اسرائيلي به شيخ محمد بن حمدان بن زايد آل نهيان فرزند نخست وزير امارات جهت مشاركت در كنفرانس سرمايه‌گذاري فلسطين اجازه ورود به شهر بيت لحم را صادر كردند ولي از ورود وي به شهر قدس در مجاورت بيت لحم ممانعت بعمل آوردند.

الوطن با اشاره به اين كه وي بوسيله يك چرخبال اردني به بيت لحم منتقل شده بود، خاطر نشان كرد: قرار بود وي در همان روز در معيت محمد الهباش وزير امور اجتماعي دولت خود گردان فلسطين جهت افتتاح پروژه مسكوني معلمان كه به نام شيخ زايد بن سلطان و از سوي امارات تامين مالي شده است، به شهر قدس منتقل شود. ولي مقامات اسرائيلي از تصميم قبلي خود عدول كرده و از ورود وي ممانعت بعمل آوردند.

در اين كنفرانس تعداد زيادي از شخصيتهاي سياسي و اقتصادي از كشورهاي عربي و بين‌المللي حضور داشتند.

غباش در گفت و گو با سايت اينترنتي ايلاف از بيت لحم، در خصوص پروژه‌هاي جديدي كه امارات درآن سهيم مي‌باشد، گفت: پروژه مركز شيخ خليفه در نابلس، مركز الخليل به نام شيخه فاطمه، پروژه مسكوني (شهرك زايد) در غزه، پروژه تبرع شيخ زايد جهت بازسازي اردوگاه جنين پس از انهدام آن از سوي رژيم اشغالگر، ضمنا پروژه مسكوني معلمان در شهر قدس مشتمل بر ‪ ۵۸‬واحد مسكوني با هزينه‌اي بالغ بر ‪ ۲۰‬ميليون درهم در مساحتي بالغ بر ‪ ۷۰۰۰‬متر مربع مي باشد.

** روزنامه الايام چاپ بحرين نيز امروز در خبري نوشت : جنگنده‌هاي اسرائيل مسير پروازي هواپيماي توني بلر نخست وزير سابق انگليس را سد كردند.

اين روزنامه به نقل از منابع اسراييلي افزود: جنگنده‌هاي اسرائيلي هواپيماي حامل توني بلر فرستاده ويژه كميته چهارجانبه بين‌المللي صلح در خاورميانه را طي هفته جاري به دليل شناسايي نكردن خلبان هواپيما ، سد كردند.

به گفته سخنگوي توني بلر كه در قدس مستقر است ، نامبرده روز چهارشنبه پس از شركت در باشگاه اقتصادي جهاني در مصر عازم قدس بود كه هواپيماي وي از سوي جنگنده‌هاي اسرائيلي رهگيري شد.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن