تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام روحاني ن‍ژاد:امور تبليغي مربوط استانها به صورت بومي اداره مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام روحاني ن‍ژاد:امور تبليغي مربوط استانها به صورت بومي اداره مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي وامور تبليغي سازمان تبليغات اسلامي كشور گفت: از سال جاري تمامي امور مربوط به ادارات كل تبليغات اسلامي در سطح استانها به صورت بومي اداره مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، حجت الاسلام روحاني ن‍ژاد عصر روز چهارشنبه در جريان ديدار و گفتگو با روساي دفاتر اداره كل تبليغات اسلامي استان افزود: از سال جاري اقدامات و فعاليت هاي ادارات كل تبليغات اسلامي در سطح استانها از جمله اعزام مبلغ، روحانيون مستقر، حوزه تبليغ و.. به صورت بومي، محلي و منطقه اي توسط خود استانها اداره مي شود.

وي يادآورشد: در اين راستا سازمان تبليغات اسلامي كشور بدون هيچ دخالتي تنها به عنوان ناظر بر فعاليتهاي استانها عمل مي كند.

روحاني نژاد در ادامه كيفيت بخشي به فعاليت هاي فرهنگي از سوي استانها را مورد تاكيد قرار داد و بيان داشت: در اين راستا سازمان آماده حمايت از تمامي برنامه هاي پيشنهادي با رويكرد نوآوري و كيفي بخشي به فعاليت هاي فرهنگي از سوي ادارات تبليغات اسلامي است.

وي همچنين به موقعيت حساس ويژه استان آذربايجان غربي به دليل هم مرز بودن با سه كشورعراق، تركيه و جمهوري آذربايجان و وجود اقوام و مذاهب گوناگون اشاره كرد و گفت: مسئولان فرهنگي براي مقابله با تهديدات فرهنگي پيش روي استان خود را به سلاح علم ودانش روز دنيا مجهز كنند.

روحاني نژاد وي در ادامه توجه به مسائل فرهنگي در تمامي استانهاي كشور را از اولويتهاي كاري سازمان تبليغات اسلامي كشور دانست و اظهارداشت: در اين زمينه سازمان تبليغات اسلامي در تمامي بخش ها از جمله دانشگاهها، مدارس،ادارات و... ايجاد منابع در راستاي تداوم كار فرهنگي خواهد كرد.

مدير كل اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي هم در اين نشست به گزارش كامل از موقعيت فرهنگي استان پرداخت و گفت: استان آذربايجان غربي به دليل هم مرز بودن با سه كشور خارجي و وجود اقوام و مذاهب مختلف نيازمند توجه ويژه فرهنگي از سوي مسئولان كشوري است.

حجت الاسلام محمد فخري در ادامه عملكرد دفاتر تبليغات اسلامي استان در بخش اجراي طرح هاي فرهنگي از جمله گفتمانهاي ديني، وفاق و... را مثبت ارزيابي و خواستار افزايش اعتبارات بخش فرهنگي شد.

وي در ادامه بر همكاري و تعامل سازنده نهادهاي فرهنگي در استان با يكديگر تاكيد كرد و گفت: با استقرار دولت نهم توجه به مسائل فرهنگي گسترش چمشگيري يافته است.

در ادامه اين نشست كارشناسان فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي هريك به ارائه ديدگاه هها وبرنامه هاي پيشنهادي خود پرداختند.

معاون امور فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي كشور به منظور بررسي موقعيت فرهنگي استان آذربايجان غربي واولويت بندي فرهنگي به مدت دو روز به اين استان سفر كرده است.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن