تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815063387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس اداره سياسي سپاه:دشمنان هميشه در مقابل اراده پولادين مردم ايران ضعيف بوده اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس اداره سياسي سپاه:دشمنان هميشه در مقابل اراده پولادين مردم ايران ضعيف بوده اند
رشت - خبرگزاري مهر: سردار يدالله جواني گفت: دشمنان هميشه در مقابل اراده پولادين مردم ايران حتي در شرايط نابرابر دفاع مقدس و فتح خرمشهر ضعيف بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، عصر شنبه درهمايش رزمندگان گردان حضرت ابوالفضل(ع) و تيپ يكم محرم لشكر ‪۱۶‬پياده قدس استان گيلان، افزود: داشتن اعتماد به نفس وخودباوري يكي‌از ويژ‌گي‌هاي بارز ملت فهيم ايران ‌اسلامي است كه دستاوردهاي بزرگي به همراه داشته است.

وي تصريح كرد: ملت ايران با داشتن اين ويژگي مهم در كنار معماربزرگ انقلاب اسلامي قرار گرفت و انقلاب را به ثمر رساند.

جواني گفت: كسب پيروزيهاي درخشان در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگي و رشد و توسعه علمي در سالهاي اخير از مهمترين دستاوردهايي است كه بر اساس روحيه خودباوري به دست آمده است.

اين مقام مسئول در سپاه پاسداران كشور بيان داشت: عنصر خودباوري در جوانان دلسوز و پيرو خط امام، شهدا و ولايت فقيه سبب شد تا اين جوانان در زمينه دانش هسته‌اي، ساخت تجهيزات نظامي و پزشكي مرحله به مرحله افتخار بيافرينند.

جواني خاطر نشان كرد: ايران همانند گذشته، استوار و هوشيارانه آماده مقابله با هرنوع نقشه شوم دشمن است و از مواضع به حق خود به صورت جدي دفاع مي‌كند.

رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران در ادامه با بيان اينكه بسط و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت جزء مولفه هاي فرهنگ عمومي يك جامعه ديني است، گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تامين كننده امنيت ملي كشور خواهد بود و هرچه بيشتر براي ارتقاء چنين فرهنگي تلاش شود ضريب امنيت ملي كشور بالا مي رود.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 328]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن