تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813422624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي رييس پليس راهور: محدوديت هاي ترافيكي ويژه ايام ارتحال امام خميني (ره) اعلام شد// كاروان هاي اعزامي به حرم مطهر بايد قبل از حركت نسبت به گرفتن پاركينگ اقدام كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: از سوي رييس پليس راهور: محدوديت هاي ترافيكي ويژه ايام ارتحال امام خميني (ره) اعلام شد// كاروان هاي اعزامي به حرم مطهر بايد قبل از حركت نسبت به گرفتن پاركينگ اقدام كنند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با اشاره به افزايش حجم ترافيكي در محورهاي منتهي به حرم امام خميني (ره) گفت: ستاد ارتحال امام خميني (ره) امسال فقط شرايط پذيرش 5/1 ميليون نفر زائر را دارد كه دليل عمده اش، محدوديت فضاي آنجاست.

به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سردار محمد رويانيان، رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با اعلام اين مطلب افزود: با توجه به پنج روز تعطيلي، شاهد سفرهاي فراواني خواهيم بود كه در اين راستا پليس راه و راهنمايي و رانندگي در جهت كاهش تصادفات احتمالي و كاهش حجم ترافيك اقدام به اعلام محدوديت ترافيكي كرده است.
وي با تاكيد بر اينكه پيش بيني مي شود ترافيك سنگيني در محورهاي منتهي به حرم مطهر امام خميني ايجاد شود، خاطر نشان كرد: به مردم توصيه مي شود به صورت كارواني در اين مراسم شركت كنند.
سردار رويانيان با بيان اينكه تيم هايي در جهت كنترل اتوبوس ها قرار داديم، گفت: 10 پاركينگ از قبل توجيه شدند بنابراين اگر مردم به صورت كارواني به حرم امام خميني تشريف بياورند كمتر با مشكل مواجه خواهند شد.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي به مسوولين اعزام زائران حرم تاكيد كرد: از اتوبوس هاي رسمي و داراي مجوز استفاده كنند.
فرمانده پليس راهور تصريح كرد: در جاده هاي شمالي كشور محدوديت ترافيكي به مدت دو روز خواهيم داشت به طوريكه جاده چالوس و هراز يك طرفه خواهد بود.
سردار رويانيان افزود: محور فيروزكوه هم يك روز ممنوع تردد است و تردد كاميون و تريلي از محور تهران- ساوه و محور تهران- قم هم ممنوع است.
وي همچنين از ممنوع بودن عبور و مرور موتورسيكلت در جاده هاي اصلي خبر داد و تصريح كرد: طرح تشديد برخورد با رفتارهاي مخاطره آميز رانندگان در پنج روز تعطيلي با قوت بيشتر اجرا مي شود.
سردار رويانيان با اشاره به اينكه كروكي پاركينگ هاي حرم مطهر (ره) در اختيار مديران كاروان ها قرار مي گيرد، گفت: به مديران كاروان ها توصيه مي شود قبل از حركت با ستاد ارتحال امام خميني (ره) هماهنگي هاي لازم را داشته باشند تا دچار مشكل نشوند.
رييس پليس راهور با بيان اينكه 37 هزار اتوبوس مسووليت جابجايي مردم را دارند، افزود: رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي مهم ترين وظيفه اين رانندگان در جهت انضباط دهي به رفت و آمد است.
سردار رويانيان افزود: ستاد گم شدگان در حرم مطهر ايجاد مي شود و مردم مي توانند در صورت نياز به آنجا مراجعه كنند.
فرمانده پليس راهور همچنين از تشكيل ستاد اورژانس، هلال احمر شهرداري و كمپ هاي خدمات رساني خبر داد.
وي در پايان از به كارگيري 15 هزار نفر در راستاي روان سازي ترافيك در جاده هاي مختلف در پنج روز تعطيلي اشاره كرد./05/120
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن