تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متحصنين خواستاراستعفاي رييس دانشگاه شدند ادامه اعتراضات دانشجويي در كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: متحصنين خواستاراستعفاي رييس دانشگاه شدند ادامه اعتراضات دانشجويي در كرمان
آفتاب: تحصن دانشجويان دانشگاه باهنر كرمان به دليل خواسته‌ هاي صنفي دانشجويان و هم‌چنين مسموميت غذايي سلف اين دانشگاه و مسموم شدن دهها نفر از آن‌ها موجب شده است تا تحصن اعتراض‌آميز هم‌چنان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار آفتاب از كرمان،اين تجمع كه از صبح روز جمعه آغاز شده امروز هم ادامه پيدا كرد و دانشجويان خواستار حضور شخص رييس دانشگاه در ميان دانشجويان شدند. ساعت 9:30 صبح دكتر اميري خراساني در اين جمع حضور پيدا كرد تا پاسخگوي سوالات و خواسته‌هاي دانشجويان معترض باشد. قبل از حضور اميري‌خراساني جهت پاسخ‌گويي، دانشجويان متحصن بيانه‌اي هفت ماده اي را آماده و تنظيم كرده بودند كه در آن از مسوولين دانشگاه خواسته شده بود پس از پايان تحصن براي هيچ‌كدام از دانشجويان معترض مشكلات انضباطي بوجود نيايد و پاي آن‌ها به كميته‌ي انضباطي كشانده نشود و از دكتر اميري خواسته شد تا زير اين تعهدنامه را امضا نمايد كه وي هم اين كار را قبول كرد.

اما اميري خراساني صحبت‌هاي خود را اين‌گونه آغاز كرد: «پذيرفتن مسووليت درهر پستي دشوار است و مسوولين بايد اين انتظار را داشته باشند كه چنين مشكلاتي در حين انجام خدمتشان بوقوع بپيوندد . من بارها از وزير علوم خواسته‌ام كه استعفاي مرا قبول كند اما وي با اصرار از پذيرفتن اين عمل امتناع ورزيد»!

من خواسته‌هاي قانوني شما را قبول مي‌كنم و با پيگيري مصرانه سعي مي‌كنيم تا علت آن‌ها را مشخص و مرتفع نماييم.

اما دانشجويان با اين نوع سخن گفتن رييس دانشگاه قانع نشدند و خواستار بركناري دكتر صاحب‌الزماني معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه باهنر شدند. اين نوع تحركات اعتراض‌آميز از دانشجويان ادامه داشت تا اين‌كه اميري‌خراساني اين‌گونه ادامه داد: «وقتي قصد محاكمه كردن كسي را داريم انصاف ايجاد مي‌كند كه هر دو طرف دعوي شكايت در جمع حضور داشته باشند و اين‌گونه نباشد كه يك طرفه به قاضي رويم. اما من هم اگر تخلفي از هر كدام از مديران زير دست خود مشاهده كنم به خود شك راه ندهيد كه شخصي لايق‌تر را جايگزين وي خواهم كرد».

در اين حين دانشجويان خواستار آن شدند تا دكتر صاحب‌الزماني در جمع حضوريابد و پاسخ‌گوي مشكلاتي باشد كه رييس دانشگاه از وجود آن‌ها اظهاربي اطلاعي مي‌كرد.

اما اميري خراساني گفت: «ايشان هم‌اكنون در جلسه‌اي هستند كه وقت نمي‌كند در اين محل حضور يابند».

متحصنين با شعارهاي (مسوول بي‌لياقت استعفاء استعفاء) و (غذاي سلف مسموم نمي‌خواهيم نمي‌خواهيم) هم‌چنان به نحوه پاسخ‌گويي رييس دانشگاه اعتراض داشتند.

سرانجام پس از متقاعد نشدن دانشجويان معترض و هم‌چنين عدم پاسخ‌گويي مناسب رييس دانشگاه باهنر به آن‌ها، در پايان اين جلسه دانشجويان استعفاي رييس دانشگاه را نيز خواستار شدند و تحصن خود را ادامه دادند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن