تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816608038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عاملان قتل دختر 19 ساله در شهريار دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عاملان قتل دختر 19 ساله در شهريار دستگير شدند
خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي شهريار گفت: سه قاتل فراري كه دختر 19ساله‌اي را در شهريار كرج به قتل رسانده بودند پس از شش ساعت توسط مأموران نيروي انتظامي شناسائي و دستگير شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج به نقل از مركز اطلاع رساني فرماندهي نيروي انتظامي استان تهران، محمدحسين كريمي افزود: اين دختر 19 ساله با نام ليلا كه با وعده‌هاي دروغين پسري با نام رضا از يكي از استان‌هاي شمال غربي كشور به تهران آورده شده بود مورد آزار و اذيت قرار گرفت و فوت كرد.
وي اظهار داشت: در اين راستا طي تماس تلفني از بيمارستان تأمين اجتماعي شهريار با مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر فوت مشكوك دختر 19 ساله بلافاصله اكيپ ويژه‌اي از كارآگاهان دايره جنايي به بيمارستان اعزام شدند.
فرمانده نيروي انتظامي شهريار گفت: در اين راستا و با معاينات پزشك بيمارستان معلوم شد كه ليلا با مصرف بيش از حد قرص‌هاي روان گردان و تعداد زيادي قرص ترامادول و با انجام آزارهاي زياد از سوي افرادي فوت كرده است.
كريمي تصريح كرد: همچنين بنا به اظهارات كادر بيمارستان، سه مرد اين دختر جوان را به بيمارستان رسانيده و هنگامي كه متوجه مي‌شوند علائم حياتي در وي مشاهده نمي‌شود اقدام به فرار مي‌كنند كه با هوشياري نگهبان بيمارستان شماره خودروي آنان ثبت مي‌شود.
وي ادامه داد: در اين راستا و با تحقيقات به عمل آمده معلوم مي‌شود خودرو متعلق به فردي با نام وحيد است كه مأموران وي را هنگامي كه قصد داشت استان تهران را به مقصد يكي از شهرستان‌هاي جنوبي ترك كند، دستگير كردند.
اين مقام انتظامي گفت: با دستگيري وحيد وي در ابتدا منكر قتل شد و اين جنايت را به گردن دو دوست خود به نام‌هاي عباس و اصغر انداخت.
كريمي افزود: بنابراين با هماهنگي‌هاي انجام شده با مراجع قضايي دو متهم ديگر دستگير شدند و مورد بازجويي قرار گرفتند كه آنها نيز از وقوع يك چنين حادثه‌اي اظهار بي‌اطلاعي كردند.
وي اظهار داشت: در اين راستا و با انجام بازجويي‌ها بالاخره وحيد لب به سخن گشود و اعتراف كرد كه ليلا ساكن يكي از استان‌هاي شمال غربي كشور است كه با يكي از دوستان وي با نام رضا در اين منطقه ارتباط داشت كه رضا او را شب قبل از حادثه با وعده‌هاي دورغين به تهران آورده و با عنوان اينكه وي يك دختر فراري است و مكاني را براي زندگي ندارد به دست وحيد مي‌سپارد.
فرمانده انتظامي شهريار گفت: وحيد اين دختر جوان را براي مدتي در باغ پدرش نگهداري مي‌كند كه به علت اينكه پدرش از موضوع مطلع مي‌شود ليلا را به كارخانه موزاييك‌سازي منتقل مي‌كند.
كريمي افزود: اين سه متهم نيز از سادگي دختر جوان استفاده كرده و وي را مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهند و هنگامي كه با مقاومت ليلا مواجه مي‌شوند با زور و تهديد به وي مقدار بسيار زيادي قرص‌هاي روان گردان و تعداد بسياري قرص ترامادول خورانده و هنگامي كه ليلا حس مقاومت را از دست مي‌دهد او را مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهند.
به گفته وي، ليلا براثر آزار و اذيت‌هاي اين متهمان و مصرف قرص‌هاي مذكور بيهوش و پس از مدتي فوت مي‌كند.
رئيس پليس شهرستان شهريار گفت: متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شده و از آنجا روانه زندان شدند.
انتهاي پيام/ف
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 349]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن