تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816482081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه شماره 33 تشكل سياسي- اسلامي اسوه واحد گرمسار دانشگاه آزاد اسلامي به بزرگترين مجموعه دانشگاهي حضوري جهان تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بيانيه شماره 33 تشكل سياسي- اسلامي اسوه واحد گرمسار دانشگاه آزاد اسلامي به بزرگترين مجموعه دانشگاهي حضوري جهان تبديل شده است


گرمسار- خبرگزاري ايسكانيوز: در پي هجمه هاي منفي عليه دانشگاه آزاد و رياست آن تشكل سياسي اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرمسار بيانيه اي صادر كرد.

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"در اين بيانيه آمده است: مطالبي كه بر صفحات اين كاغذ نگاشته شده بر گرفته از احساس پاك ما نسبت به دانشگاهي است كه براي آن قداست و ارزش قائل بوده و دفاع و صيانت از كيان آن را وظيفه خود مي دانيم.
به راستي مگر مي توانيم مامني كه بخشي از بهترين سال هاي عمرمان را در آن سپري كرده ايم و در آن رسم شاگردي آموخته ايم به فراموشي سپرده و از آن عبور كنيم و آن را در مقابل هجمه هاي بي اساس سياسي كاران تنها بگذاريم؟
مگر مي توانيم مصلحت انديشي را پيشه خود سازيم و در مقابل تنگ نظري ها، نداي حق و ايستادگي را از جاي جاي تار و پود اين دانشگاه طنين انداز نكنيم؟
مگر آنان كه در دانشگاه هاي سراسري داد از بي دادي سردادند و در مقابل ظلم ايستادند، خون دادند و در لحظه لحظه هاي تاريخ پرشكوه اين مملكت نقش آفريني كردند به چيزي جز آرمان خواهي و دفاع از حقيقت مي انديشيده اند؟
مگر آنان كه در مقابل ظلم ظالمان ايستادگي كرده اند و نهراسيدند ميراث عدالت خواهي خود را به ما نسپرده اند؟به گزارش ايسكانيوز در ادامه بيانيه آمده است:و اينك ما دانشجويان عضو شوراي مركزي تشكل دانشجويي اسوه ضمن اعلام بيداري و هوشياري نسبت به وقايع اخير، جهت تنوير افكار دانشگاهي ذكر مواردي را بر خود واجب مي دانيم.
1- دانشگاه آزاد اسلامي كه از سال 61 تاكنون در عرصه آموزش عالي كشور حضور دارد، بعد از گذشت 26 سال به بزرگترين مجموعه دانشگاهي حضوري جهان تبديل شده است كه رسيدن به اين جايگاه متعالي بدون حركت در راستاي اهداف و برنامه هاي توسعه اين دانشگاه محقق نشده است.
از طرفي در حال حاضر با شتاب و سرعتي فراتر از برنامه هاي توسعه كشور در حال حركت به سوي شكوفايي و كيفيت بخشي است. آنانكه در دولت نهم و مجلس هفتم بر طبل داد و عدالت مي كوبند و نداي بهبود دانشگاه آزاد سر مي دهند و دايه مهربانتر از مادر مي شوند بگويند بر مبناي كدامين تجربه روشن و موفق خود در عرصه مديريت و نظارت قصد ترسيم آينده اي روشن براي دانشگاه آزاد را دارند و با اين اطمينان نويد بهبود وضعيت دانشگاه آزاد را مي دهند؟
2- نقد و بيان مشكلات حرفه دلسوزان است و تخريب و تضعيف پيشه بدكاران، دانشگاه آزاد اسلامي به مانند هر مجموعه اي در اين كشور با مشكلات زيادي رو به روست كه بايد در جهت رفع آن ها تلاش شود.
از طرفي در واحدهاي دانشگاهي هستند مسوولاني كه نقد را بر نمي تابند و تيشه بر ريشه اين دانشگاه مي زنند.
زماني كه فضاي نقد در دانشگاه آزاد مهيا باشد و مسوولان خود را بي نياز از نظرات ديگران ندانند و با تعهد و حس مسووليت در جهت رشد مجموعه و رفع ضعف ها و ايجاد اميد و انگيزه قدم بردارند، بهانه به دستان بدطينتان نخواهد افتاد تا صداي اعتراضات و خواسته هاي دانشجويان وسيله اي براي اهداف سياسي آن ها گردند.
3- آن هايي كه معتقدند جوي پليسي بر فضاي سياسي دانشگاه آزاد حكم فرماست و صداها در نطفه خاموش مي شود و دانشجويان در انزوا مي مانند، بشنوند صداي فرياد دانشجويان دانشگاه آزاد را كه دولت را براي ناكارآمدي هايش نقد مي كنند، مجلس را براي سياسي كاري ها و غرض ورزي هاي غرض ورزانش هشدار مي دهند و به روساي دانشگاه هاي خود براي بهبود و رفع مشكلات ندا مي دهند. نه دخالت و جهت دهي مسوولان را در آزاد انديشي و استقلال خود مي پذيرند و نه سايه خفقان و سركوب را بر پيكره خود بر مي تابند.
4- شهريه هاي دانشگاه آزاد بدون مقايسه با هزينه هاي دريافتي ديگر موسسات غير انتفاعي، در نظر نگرفتن تورم و اقتصاد بيمار اين كشور (عليرغم قيمت افسانه اي نفت) و لحاظ نكردن مبلغي كه براي هر دانشجوي دانشگاه سراسري از درآمد اين كشور كسر مي شود، زياد است اما بالفرض اگر ما دانشجويان دانشگاه آزاد رضايت مندي خود را از پرداخت اين مبالغ شهريه اعلام كنيم آن گاه مسوولان كشور خواهند توانست با فراغت خيال به حل مشكلاتي چون بيكاري، تورم،گراني مسكن، قطعنامه هاي تحريمي شوراي امنيت، انزوا بين المللي ايران و بسياري از مشكلات ديگر بپردازند؟
5- لازمه و پيش زمينه هر پيشرفت و توسعه پايدار و ريشه دار در كشور توسعه سياسي است. حال آنكه منتقدان دانشگاه آزاد فراموش كرده اند در كشوري كه توسعه و امنيت سياسي تنها يك شوخي بزرگ است چگونه مي توان به توسعه كشور من جمله توسعه در زمينه آموزش عالي انديشيد؟
6- به فراموشي سپردن و خدشه دار كردن زحمات و تلاش هاي مردان بزرگ اين سرزمين داستاني تازه نيست بلكه تراژدي اي است كه در بسياري از صفحات تاريخ اين مملكت خودنمايي مي كند و اگر امروزه مديري را به باد تهمت و افترا مي گيرند كه حتي در مقابل نامردي هاي آنان زبان نمي گشايد و سكوت مي كند و در مقابل رفتارهاي مذبوحانه آنان تنها با خدايش به راز و نياز مي پردازد چه جاي تعجب دارد.
ولي آنان كه براي منافع سياسي و مطامع شخصي خود مومنان و بندگان صالح خداوند را به فساد متهم مي كنند بدانند كه هيچگاه حقيقت در تنگناي ظلمت و تاريكي اسير نخواهد ماند و تاريخ نام نيكان و صالحان را نزد خود به نيكي نگه خواهد داشت.به گزارش ايسكانيوز در پايان بيانيه آمده است:در پايان قدر مي نهيم زحمات دلير مرداني را كه در دبيرخانه تشكل هاي دانشگاهيان دانشگاه آزاد دميده است.
با خداي خود نيز عهد مي بنديم كه به عنوان دانشجوياني آزاد همواره در مقابل بي حرمتي ها ايستادگي كرده و تا آخرين جوهر قلممان، آخرين طنين فريادمان قطره خونمان در دفاع از آرمان هاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و رياست شايسته دانشگاه آزاد از هيچ كوششي دريغ نورزيم./02/120
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 659]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن