تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816701675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي‪ /۱۶‬انجمن صنفي زير ذره بين روزنامه نگاران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي‪ /۱۶‬انجمن صنفي زير ذره بين روزنامه نگاران
كليات. پژوهش. خبرهاي . ‪۱۶‬
تعدادي از روزنامه نگاران با سابقه كشور گزارش‌هايي درباره عملكرد انجمن صنفي روزنامه نگاران آماده انتشار كرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرهاي‪ ۱۶‬ايرنا، بخش‌هايي از عملكرد سياسي اين تشكل به ظاهر صنفي، از جمله رفت و آمد به بعضي مراكز خارج كشور و نيز تماس و مذاكره با عناصر ضد ايراني در اين گزارش‌ها مورد بررسي قرار گرفته است.

انجمن صنفي روزنامه نگاران كه به دليل مشكلات ساختاري و عدم استقبال روزنامه نگاران در چند دوره گذشته نتوانسته انتخاباتي قانونمند براي انتخاب اعضاي هيات مديريره‌اش انتخاب كند، با خطر انحلال روبروست. عملكرد سياسي كارانه گردانندگان انجمن مذكور همواره مورد انتقاد گسترده روزنامه نگاران كشور قرار داشته است.

**** دور جديد تخريب هاشمي توسط نيروهاي تندرو جبهه دوم خرداد
.........................................................

نگراني از برتري احتمالي كارگزاران سازندگي در جبهه دوم خرداد، بار ديگر خط تخريب هاشمي رفسنجاني را در دستور كار ديگر فعالان سياسي تندرو اين جبهه قرار داده است.

به گزارش خبرهاي‪ ۱۶‬ايرنا، عباس عبدي اخيرا در مطلبي كه يك پايگاه خبري اينترنتي نزديك به سازمان مجاهدين انقلاب آن را منتشر كرد، به انتقاد از عملكرد آيت الله علي اكبر هاشمي رفسنجاني در زمان رياست جمهوري پرداخت و نوشت : متاسفانه بايد گفت سياست خارجي آقاي هاشمي مخلوطي از اهداف متعارض بود. از يك سو و در بيان تشنج زدايي بود، اما از سوي ديگر هم سياست متفاوتي عمل مي‌شد كه منجر به قطع روابط سطح بالاي سياسي با غرب و اگر دوم خرداد رخ نداده بود، احتمالا به بحران نظامي هم كشيده مي‌شد. متاسفانه در دوره ايشان چوب هر دو سياست را مردم ايران خوردند، اما نان هيچ كدام را در سفره خود نديدند.

عبدي انتقاد خود از هاشمي را به عرصه اقتصادي نيز كشانده و نوشته است :
مطابق برنامه اول قرار بود تورم طي چند سال تك رقمي شود و در برنامه بعدي هم اين كاهش ادامه يابد، اما كيست كه نداند تورم در سال‌هاي ‪ ۱۳۷۳‬و ‪۱۳۷۴‬ به بالاترين حد خود حتي بيش از زمان جنگ جهاني و حتي از زمان مادها رسيد و در اين دو سال جمعا صد درصد تورم را شاهد شديم.

گفتنيست بعد از دوم خرداد ‪ ۷۶‬و به خصوص در جريان رقابت‌هاي انتخاباتي مجلس ششم، هاشمي رفسنجاني آماج سنگين‌ترين موج تخريب فعالان سياسي و رسانه اي تندرو جبهه دوم خرداد قرار گرفت، هرچند اين نيروها در مرحله دوم انتخابات دوره نهم رياست جمهوري ناچار به قرار گرفتن پشت سر هاشمي رفسنجاني شدند.

***** نتايج از پيش ديكته شده در انتخابات يك تشكل تندرو دانشجويي
.....................................

يك عضو دفتر تحكيم وحدت از اقدام غير قانوني دفتر تحكيم طيف علامه در انتخابات شوراي مركزي پرده بر داشت.

به گزارش خبرنگار خبرهاي‪ ۱۶‬ايرنا، اين عضو دفتر تحكيم وحدت گفت: تشكل غيرقانوني و خودخوانده دفتر تحكيم شاخه علامه در تلاش است نشست صوري و انتصابي خود را در خارج از دانشگاه برگزار كند.

وي افزود: به دنبال اختلافات موجود بين اعضاي شوراي مركزي كه پس از نشست دبيران سياسي اين تشكل در اسفند سال گذشته در محل تالار گفتگو ايراد شد و مي رفت كه رسانه‌اي شود، اما با وساطت و پيگيري يكي از اعضاي گروه ملي مذهبي (ت.ر) و مذاكره با دو طرف اختلاف، مقرر گرديد نشست انتخاباتي شوراي مركزي در اولين فرصت ممكن برگزار تا از رسانه‌اي شدن اين موضوع جلوگيري به عمل آيد.

اين عضو شوراي عمومي نتيجه از پيش تعيين شده اين نشست به اصطلاح انتخاباتي را كه صرفا براساس سهم خواهي و بدون توجه به آراي شركت‌كنندگان اعلام خواهد شد را نيز پيشبيني كرد.

وي گفت به احتمال قوي مهدي ع. از دانشگاه علامه طباطبايي، عباس ح.

ازدانشگاه اميركبير، آرش خ. ازدانشگاه لرستان، محمد ه. دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، مرتضي س. ازدانشگاه سيستان و بلوچستان، علي ق. از دانشگاه شاهرود، عليرضا م. از دانشگاه علامه طباطبايي، مهدي ع. از دانشگاه خواجه نصير و ميلاد الف از دانشگاه خواجه نصير افرادي خواهند بود كه از قبل منصوب شده و به عنوان اعضاي منتخب معرفي خواهند شد.

***** نماينده شوش شايعه واگذاري كشت و صنعت هفت تپه را تكذيب كرد
.....................................................

نماينده مردم شوش در مجلس شوراي اسلامي گفت : هيچ طرحي براي واگذاري كشت و صنعت هفت تپه نيست و اين شركت دولتي باقي خواهد ماند.

سيد جاسم ساعدي روز پنجشنبه در گفت و گوي تلفني با خبرنگار ايرنا در پي بحران در كشت و صنعت هفت تپه و بروز شايعاتي در اين خصوص افزود: هيچ شركتي كه داراي بحران باشد طبق قانون قابل واگذار نيست .

وي با رد هر گونه شايعه خريد و يا واگذاري زمينها و كارخانه كشت وصنعت هفت تپه افزود: هيچ بخشي از زمينهاي اين كشت و صنعت واگذار نشده است .

ساعدي گفت : اين گونه شايعات توسط معدود افرادي مغرض و سياسي رواج يافته و صف كاركنان كشت و صنعت با آنها جدا است .

وي از كاركنان كشت و صنعت هفت تپه خواست تا در جهت شكوفايي دوباره اين كشت و صنعت تلاش خود را بكار گيرند و همانند سالهاي ‪ ۸۰‬و ‪ ۸۱‬توليد شكردر اين مجتمع را به بالاي ظرفيت اسمي برسانند.

كشت و صنعت هفت تپه در حوالي ‪ ۱۵‬كيلومتري شوش داراي ظرفيت اسمي سالانه ‪ ۱۰۰‬هزار تن شكر است كه در سالهاي مورد اشاره توليد آن با تلاش كاركنان به افزون بر ‪ ۱۱۰‬هزار تن افزايش يافت .

در چند روز گذشته اين كشت و صنعت با مشكلاتي روبرو بوده و طي آن كاركنان مجتمع مزبور از مسوولان خواستار رسيدگي به مشكلات و پرداخت حقوقه معوقه خود شدند.

***** دفاع راديو فردا از فرقه ضاله بهائيت با چاشني فتواي شرعي!
............................................

راديو فردا ارگان سازمان جاسوسي ايالات متحده كه همه تلاش خويش را براي تبليغ فرقه گمراه بهائيت بسيج كرده و از بازداشت‌شدگان وابسته به اين فرقه حمايت مي‌كند، در آخرين برنامه حمايتي از بهائيت به استفتاي شرعي روي آورده است!
به گزارش ايرنا، راديوي مذكور، ديدگاه يك فرد طرد شده توسط امام خميني را مطرح كرده كه به اظهار نظر درباره حقوق پيروان فرقه ضاله بهائيت پرداخته و آنان را داراي حق آب و گل در كشور دانسته است.

ارگان سازمان جاسوسي آمريكا كه از ارتباط با دفتر نظردهنده درباره حقوق بهائيان خبر داده با ذوق زدگي پاسخ داده شده درباره حقوق شهروندي بهائيان را ، اتفاقي كم سابقه خوانده است.

***** دلگيري شهردار تهران از دنياي سياست
.......................................................

شهردار تهران كه به عنوان يكي از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مشهد سخنراني مي‌كرد، گفت: در دنياي سياست هيچ صداقتي وجود ندارد و من به اين نتيجه رسيده ام كه هيچ چيزي كثيف تر از آن نيست . محمد باقر قاليباف جمعه شب در مراسم يادمان سوم خرداد در مجتمع كانونهاي فرهنگي و هنري دانشگاه فردوسي مشهد،افزود: من وقتي سه سال گذشته پا به عرصه سياست گذاشتم با خود عهد كردم كه اخلاق را رعايت كنم ولي برخي افراد به من مي گفتند كه دنياي سياست جاي اين حرفها نيست.

قاليباف گفته است كه فضاي سياسي عليه وي گسترش يافته است. وي در اين سخنراني حملاتي را متوجه بعضي از منتقدان خود كرد.

**** فيلم مستند منتقدان رييس دانشگاه آزاد منتشر مي‌شود
...............................................

خبر رسيده حاكيست، بعضي از منتقدان عملكرد رييس دانشگاه آزاد در نظر دارند، فيلم مستندي از سوء عملكرد مديريت دانشگاه مذكور را در هفته آينده منتشر سازند.

به گزارش خبرنگار خبرهاي‪ ۱۶‬ايرنا يكي از موارد مطرح شده در اين فيلم نحوه برخورد با خانواده يكي از اهداكنندگان زمين به دانشگاه آزاد را به تصوير كشيده است.

اين فيلم به چگونگي مواجهه برخي عوامل دانشگاه آزاد با آقاي هادوي - نخستين دادستان انقلاب اسلامي- مربوط مي‌شود.

***** تلاش حزب مشاركت براي صحنه گردان شدن در جبهه دوم خرداد
......................................................................

..................

شمس‌الدين وهابي رييس دفتر دايمي انتخابات حزب مشاركت اخيرا در نشست سران اين حزب گزارش از انتخابات هشتمين دوره مجلس و نحوه حضور حزب مشاركت در اين انتخابات ارايه كرد.

به گزارش خبرنگار خبرهاي ‪ ۱۶‬در اين جلسه با اشاره به حضور فعال حزب كارگزاران در انتخابات مجلس هشتم و صحنه گرداني جبهه دوم خرداد توسط اين حزب تاكيد شده است كه بايد حزب مشاركت حضور فعال تري در انتخابات رياست جمهوري آتي داشته باشد و صحنه گرداني جبهه دوم خرداد را در دست بگيرد.

در مقابل گفته مي‌شود، حزب كارگزاران سازندگي نيز تلاش دارد كه ، محمد علي نجفي را به عنوان گزينه دوم خرداي‌ها براي انتخابات رياست جمهوري آينده مطرح كند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 460]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن