تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816300487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چرا میرباقری بازیگر نقش حرمله را عصبی كرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: چرا میرباقری بازیگر نقش حرمله را عصبی كرد؟ آنچه به عنوان مو روی بدن او می​بینید، حاصل حدود 200 هزار گره مو است كه بر روی دو جوراب واریس كاشته شد و هر روز قبل از فیلمبرداری بر روی بدن او سوار شد. كاری هم كه هم عرق معظمی را درمی​آورد و هم عرق گروه گریم را.

مدیر روابط عمومی سریال «مختارنامه» نوشت:  1- انوش معظمی بازیگر نقش حرمله جزو چهره های جوان هنر نمایش است، او در بخش​های پایانی قسمت 29 سریال مختارنامه آمد و در قسمت 30 سریال هم رفت. حضور او در این سریال به روزهای اول پیش تولید ـ یعنی سال 1382 ـ بازمی​گردد. او تقریبا از همان زمان برای ایفای این نقش كاندیدای قطعی بود و در تمام این سال​ها هر چند وقت یك​بار مقابل دوربین این سریال رفت تا دست آخر این نقش شكل گرفت و خلق شد. 2- زمانی كه این شخصیت در ذهن میرباقری شكل می​گرفت، روزی انوش معظمی درباره توانایی​ها و ویژگی​های شخصیت حرمله از میرباقری پرسید. در بخشی از این صحبت​ها معظمی از میرباقری پرسید: « آیا حرمله سواركاری هم بلد است؟ آیا نیاز هست تا من هم سواری یاد بگیرم»؟ میرباقری خطاب به معظمی گفت: « اگر قرار باشد جایی این شخصیت را بر روی اسب ببینیم، باید حرمله اسب لخت سوار شود و از زین استفاده نكند تا خوی وحشی​گری او بیشتر نشان داده شود.»  این موضوع سبب شد تا معظمی به تمرین اسب سواری ـ بدون زین ـ بپردازد. روزی در این تمرین​ها كه همیشه در مانژ سواركاری نزدیك لوكیشن اتفاق می​افتاد، اسب با سرعت 60 كیلومتر در ساعت معظمی را به دیواری كاهگلی كوبید. نتیجه این شد كه معظمی ده روز در رختخواب افتاد. اما از آنجا كه او شخصیتی آرام و به دور از هیاهو بود، اجازه نداد كسی از این موضوع اطلاع پیدا كند. البته او در «مختارنامه» سوار بر اسب مقابل دوربین نرفت، اما یادگرفتن سواركاری باعث شد تا در سریال​ها و فیلم​هایی كه بعد از «مختارنامه» حضور پیدا كرد، به دلیل توانایی از عهده ایفای نقش بهتر بربیاید. 3- پلان مهم و حساس بازی معظمی در مختارنامه سكانسی است كه حرمله در محاصره مختار دچار حالتی روانی و هیستریك می​شود و برای عصبی كردن مختار درباره تیرهای سه شعبه ای كه روز عاشورا از چله كمان او خارج شد، جملاتی را بیان می كند. روزی كه قرار بود این صحنه در حوالی روستای خیج فیلم برداری شود، معظمی پس از حضور در سر صحنه احساس كرد میرباقری آن میرباقری همیشگی نیست. رفتارش نسبت به این بازیگر سرد شده بود و حتی چند باری هم به او پرخاش كرد. این رفتار از كارگردان «مختارنامه» كه همیشه هوای بازیگرانش را دارد و شرایط آرامی را برای آن​ها فراهم می​كند، بعید بود. او در سر صحنه چند خط دیالوگ نوشت و به دست معظمی داد و گفت:«این​ها را اجرا بكن» شرایط عصبی موجود بر ذهن معظمی تاثیر بدی گذاشته بود. او كارش را انجام داد و در پایان آن روز میرباقری او را صدا زد و از او به خاطر ایفای خوب نقش تشكر كرد. معظمی متوجه شد این تمهیدی از سوی كارگردان باهوش سریال مختارنامه بوده تا شرایط عصبی بازیگرش در سر صحنه را به هم بریزد و او را به شرایط نقش نزدیك تر كند. معظمی ناخواسته و با این تمهید در شرایطی هیستریك قرار گرفته بود و نقش خود را به خوبی ایفاء كرده بود. 4- بد نیست بدانید در روزهای اول گریم معظمی از ساعت 2 نیمه شب آغاز می شد و تا 8 صبح طول می كشید تا او با آن هیبت ترسناك آماده ایفای نقش شود. بعدها این مدت زمان 6 ساعت به 4 ساعت كاهش یافت. آنچه به عنوان مو روی بدن او می​بینید، حاصل حدود 200 هزار گره مو است كه بر روی دو جوراب واریس كاشته شد و هر روز قبل از فیلمبرداری بر روی بدن او سوار شد. كاری هم كه هم عرق معظمی را درمی​آورد و هم عرق گروه گریم را.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن