تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815630805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با شصتمين سالگرد اشغال فلسطين صورت گرفت / برگزاري همايش‌هاي مختلف در سراسر جهان براي محكوميت جنايات صهيونيستها


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همزمان با شصتمين سالگرد اشغال فلسطين صورت گرفت / برگزاري همايش‌هاي مختلف در سراسر جهان براي محكوميت جنايات صهيونيستها
سياسي. فلسطين. اشغال
به مناسبت شصتمين سالگرد اشغال فلسطين بدست رژيم غاصب صهيونيستي، كشورهاي مختلف جهان با برگزاري همايش‌ها و مراسم مختلف ضمن حمايت از مردم مظلوم فلسطين، جنايات اين رژيم اشغالگر را محكوم كردند.

اتحاديه نويسندگان عرب سوريه در محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي و در حمايت از مردم مظلوم فلسطين، همايش فلسطين تحت عنوان حق بازگشت ، حقي قانوني ، فردي و اجتماعي است را بر پا كرد .

به گزارش گروه سياسي ايرنا، در اين همايش كه بيش از ‪ ۲۰۰‬تن از شخصيت‌هاي سوري و فلسطيني و علماي شيعه و سني نيز حضور داشتند، دكتر حسين جمعه دبيركل اتحاديه نويسندگان عرب شكست‌هاي نظام رژيم صهيونيستي در برابر حزب الله را آغازگر انفعال و عقب گرد اين رژيم دانست .

همچنين در كنفرانس دو روزه‌اي در صنعا پايتخت يمن با حضور نمايندگان مجلس اين كشور كه نمايندگاني از حماس و حركت جهاد و تعداد ديگري از شخصيت هاي يمني در آن حضور داشتند، سخنرانان خواستار اجراي قطعنامه‌هاي سازمان ملل در خصوص احقاق حقوق فلسطيني‌ها و اخراج اشغالگران از سرزمين‌هاي فلسطيني شدند.

نمانيده حركت جهاد يمن در اين كنفرانس با تاكيد بر رو به زوال بودن اسراييل گفت كه شصت سال اشغال و مبارزه با اشغالگران نشان داد كه هيچ راهي جز برنامه‌هاي ملي براي وحدت نداريم و همه بايد متحد و يك روح باشند نيجريه نيز با برگزاري همايشي با حضور شخصيت‌هاي مسلمان و اساتيد دانشگاهي اين كشور، اقدام به افشاي جنايات شصت ساله رژيم صهيونيستي كرده است .

در كوبا نيز اتحاديه مسلمانان با برگزاري مراسمي با حضور تعدادي از مقامات دولتي ، ديپلماتها ، تعدادي از رهبران مسيحي ، اساتيد دانشگاهي و روزنامه نگاران اين كشور، تاريخ جنايات شصت ساله رژيم صهيونيستي را تشريح و نسبت به اقدامات آن رژيم عليه مردم بي‌دفاع فلسطين ابراز انزجار كردند همچنين دهها تن از شخصيت‌هاي برجسته يوناني و قبرسي با امضاي طوماري ، شصتمين سالگرد تاسيس رژيم اشغالگر قدس را شصت سال خلع يد فلسطينيان ناميدند.

سازمانها و جمعيت‌هاي مدافع حقوق فلسطيني‌ها و نيز جمعيت‌هاي فلسطيني در فرانسه نيز ضمن انتشار بيانيه‌ها و مواضعي دال بر محكوميت رژيم صهيونيستي ، اقدام به برگزاري تجمعي اعتراض آميز عليه جنايات شصت ساله رژيم صهيونيستي نمودند.

همچنين مردم تايلند به منظور افشاي ماهيت رژيم صهيونيستي ، نمايشگاهي از جنايات اين رژيم عليه فلسطيني‌ها در بانكوك برگزار كردند و دراين نمايشگاه تصاوير ددمنشي‌هاي رژيم صهيونيستي درطول ‪ ۶۰‬سال اشغال فلسطين در معرض ديد عموم قرار گرفت .

ائمه جماعات چندين مسجد تايلند نيز اقدام به سخنراني و تشريح جنايات رژيم صهيونيستي كردند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 322]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن