تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار شوش: شهرداريها به جاي انجام كارهاي عمراني درگير حل مشكلات مالي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شهردار شوش: شهرداريها به جاي انجام كارهاي عمراني درگير حل مشكلات مالي هستند
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: اجتماعي

شهردار شوش گفت: انتظار همكاري بيشتري را از سازمان مسكن و شهرسازي و ميراث فرهنگي و گردشگري براي رفع مشكلات شهرداري داريم.

احمد هادي نژاد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار داشت: شهرداري طرح احداث كارخانه آسفالت جديد با ظرفيت 160 تن در ساعت طراحي كرده، پيش پرداخت صورت گرفته ولي مشكل معدن داريم. سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري روي معدن در خواستي شهرداري دست گذاشته كه اگر اين مشكل حل شود اين كارخانه تا آخر شهريور ماه آماده مي‌شود.

وي افزود: از سال 82، 15هكتار زمين جهت سايت صنعتي براي ساخت صنايع كوچك از طرف سازمان مسكن و شهرسازي تحويل شهرداري شده ولي سازمان ميراث فرهنگي اجازه عمليات عمراني به شهرداري را نمي‌دهد.

شهردار شوش خاطرنشان كرد: در مورد ساخت ترمينال شهر علي‌رغم اينكه مدير كل ميراث فرهنگي يكي از اعضاي كميته بوده و با صرف حدود 80 تا 90 ميليون تومان هزينه، با ادامه كار مخالفت مي‌كند.

وي در مورد حمل و نقل شهرستان گفت: با مذاكره‌اي كه با مسكن و شهرسازي داشتيم زميني جهت ساختمان اداري سازمان حمل‌ونقل همگاني واگذار شده است. همچنين درخواست 20 دستگاه ميني‌بوس از طريق سازمان شهرداري‌ها داشتيم كه علي‌رغم مراجعات مكرر هنوز تحويل نشده‌اند.

هادي‌نژاد يادآور شد: پروژه پارك 22 هكتاري كه در شرق جاده شهر قرار دارد به محدوده شهر ملحق شده و شهرداري‌ توانسته 12 هكتارآن را تملك كند. انتظار داريم از طريق استانداري يا مسكن و شهرسازي زمين‌هايي در اختيار شهرداري قرار گيرد كه عوض زمين به مالكين بدهيم.

وي تصريح كرد: قبرستان قديم درون محدوده شهر قرار گرفته كه بايد محل ديگري به اين منظور اختصاص يابد. با توجه به مكاتبات انجام شده هنوز زميني به شهرداري واگذار نشده و بايد منابع طبيعي و جهاد كشاورزي زميني را به اين امر اختصاص دهد.

شهردار شوش متذكر شد: با توجه به مشكلات مالي زيادي كه شهرداري‌ها دارند، پيشنهاد مي‌كنم مبلغي را به شهرداري‌ها تزريق كنند تا شهرداري‌ها سرمايه‌گذاري و ايجاد منابع درآمدي كنند. زيرا شهرداري‌ها داراي مديريت روزمره شده‌اند و در گير حل مشكلات مالي و پرداخت حقوق كاركنان هستند، در حاليكه بايد كار عمراني انجام دهند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1777]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن