تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير نيرو: بايد براي به حداقل رساندن مصرف آب تلاش كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون وزير نيرو: بايد براي به حداقل رساندن مصرف آب تلاش كنيم
داخلي. اقتصادي. نيرو. آب.

معاون وزير نيرو گفت: ادامه شرايط مصرف كنوني آب مقدور نيست و بايد با به كارگيري روش‌هاي جديد براي به حداقل رساندن ميزان مصرف آب تلاش كنيم.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي استانداري گيلان، "رسول زرگر" در ديدار با استاندار گيلان و جمعي از مديران استان در رشت افزود: پارسال مصرف آب در كشور به ‪ ۹۵‬ميليارد متر مكعب رسيد كه اين رقم دو برابر حد متعارف بوده است.

وي بابيان اينكه دولت تاكيد زيادي بر استفاده بهينه درمصرف آب دارد، افزود: رئيس جمهوري كارگروه كشاورزي را در دور دوم سفرهاي استاني مكلف به تحقيق در اين زمينه كرده است.

وي گفت: خشكسالي در كشور ما يك حادثه غيرمترقبه نيست و باتوجه به عدم سازگاري ميزان مصرف آب با شرايط طبيعي موجود، بايد خودمان را همراه و همگام با شرايط طبيعي كنيم.

معاون وزيرنيرو خاطرنشان كرد: حوضه "قزل اوزن" يكي از پرتنش‌ترين حوضه‌هاي آبريز كشور است كه استان گيلان در پايين‌ترين قسمت اين حوزه قرار دارد.

به گزارش ايرنا، استاندار گيلان نيز در اين ديدار در خصوص اقدامات انجام شده براي كاهش كم آبي در استان گفت: ‪ ۱۰‬درصد از مجموع اعتبارات عمراني استان و كليه اعتبارات عمراني استان و كليه اعتبارات يكپارچه‌سازي اراضي به اين امر اختصاص يافته است.

"روح الله قهرماني چابك" گفت: در زمان حاضر دو فروند هواپيماي مخصوص بارورسازي در اختيار استان گيلان قرارگرفته است كه با باروركردن ابرها مي توان ‪ ۱۰‬تا ‪ ۱۵‬درصد ميزان بارندگي را افزايش داد.

وي افزود: همه مسوولين استان تلاش خود را براي رفع مشكل كم‌آبي و مشكلات كشاورزان به كارگرفته‌اند. ك/‪۱‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن