تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815352750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانش‌آموز تبريزي به عضويت تيم ملي المپياد نجوم درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانش‌آموز تبريزي به عضويت تيم ملي المپياد نجوم درآمد
داخلي. علمي. المپياد. نجوم.

روابط عمومي آموزش و پرورش آذربايجان‌شرقي اعلام كرد: سيدصدرا صدرالديني، دانش‌آموز مجتمع استعدادهاي درخشان" شهيد مدني " تبريز به عضويت تيم ملي المپياد نجوم كشور در سال ‪ ۲۰۰۸‬ميلادي درآمد.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي مزبور ، اين دانش‌آموز تبريزي ، مدال طلاي كشوري المپياد نجوم ، مدال برنز المپياد جهاني نجوم و مدال نقره كشوري المپياد فيزيك را در كارنامه علمي خود دارد.

براساس اعلام روابط عمومي آموزش و پرورش آذربايجان‌شرقي ، المپياد جهاني نجوم از بيست و نهم مرداد ماه تا هفتم شهريور ماه امسال در كشوري اندونزي برگزار مي‌شود.

مديرمركزآموزش استعدادهاي درخشان شهيد مدني تبريز در اين ارتباط به خبرنگار ايرنا گفت:دانش‌آموزان اين مركز در سال جاري تحصيلي در المپيادهاي جهاني نجوم و فيزيك ، موفق به كسب مدال‌هاي طلا و برنز شدند.

"احمد رضالو"اظهار داشت: دانش‌آموزان مركز استعدادهاي درخشان شهيد مدني تبريز به دليل كيفيت تحصيلي بالاي‌آن،موفقيت‌هاي زيادي‌در المپيادهاداشته‌اند، به طوري كه ‪ ۷۵‬درصد مدال‌هاي آذربايجان‌شرقي از المپيادهاي كشوري توسط اين مركز كسب مي‌شود.

وي اضافه كرد: دانش‌آموزان مركز استعدادهاي درخشان شهيد مدني تبريزدرسال- جاري تحصيلي موفق به كسب ‪ ۱۲‬مدال المپياد كشوري شدند كه دستيابي به اين ميزان موفقيت در سطح كشور كم‌مانند است.

در مركز استعدادهاي درخشان شهيد مدني تبريز ‪ ۴۸۰‬دانش آموز در مقطع دبيرستان ، تحصيل مي‌كنند. ك/‪۲‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن